Nu hopen dat moraima en 16 heeftquote:
Nu is Mirthe weer goed genoeg.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
arme eunice.. haar bedwarmertje gaat weg
Het valt best wel mee hoor met wat ze niet haalt..quote:
Alleen daarom al gunde ik het Moraimaquote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
JW verliest een eliminatieduel van Mora terwijl ie daar al acht maanden op loopt te foeteren 'als ik daar van verlies'
Nou ja dit voor nuquote:Op maandag 15 mei 2023 14:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van mij mag ze weg.
Maar op dit moment JW nog eerder
Mooi dat hij nog even kan zien hoe ze over hem denken voordat hij moet vertrekken.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel erg, dat iedereen juichte. JW is erg geliefd
-knip- doe eens even normaalquote:
Ook kinderachtig. Ik vind het een lompe boer, maar om het zo opzichtig aan te geven slaat natuurlijk ook nergens opquote:
Velen wilden op Isaac, maar JW wilde liever tegen Morrie, want daar zou iedereen van winnen, dat was de veiligere keusquote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
JW verliest een eliminatieduel van Mora terwijl ie daar al acht maanden op loopt te foeteren 'als ik daar van verlies'
Heeft hij in ieder geval 1x seks kunnen hebben voor de camera. Zou hij nóóit doen hoor. Loser!!!!!!!!!!!![quote][img]quote:
En terecht.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
denk bij de volgende eliminatie zoe veel stemmen krijgt
Idd.. die Janet johquote:Op maandag 15 mei 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
8 stemmen op Moira zegt Ice!!! nu allemaal inlikken vooral Janet en Sas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nu ook verwacht dat Eunice genomineerd zou worden. Er is geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
Beiden hadden ongeveer de helft goed maar ze denken te makkelijk over Mora want zoiets als dit kan werkelijk alle kanten opquote:
Ik mag het hopen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Velen wilden op Isaac, maar JW wilde liever tegen Morrie, want daar zou iedereen van winnen, dat was de veiligere keus
Dat magquote:Op maandag 15 mei 2023 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat maakt het spel juist vreselijk saai, vind ik jammer.
Wie weet heeft ze nog 1 herrinnering van JW gekregen na dat ene wippiequote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij in ieder geval 1x seks kunnen hebben voor de camera. Zou hij nóóit doen hoor. Loser!!!!!!!!!!!!
[..]
Hebben ze 1x seks gehad voor de camera, iets dat zij beiden nóóit zouden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze waren allemaal zo dom, dat zag hij meteen met zijn enorme levenservaring.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef pingu66 het volgende:
"doordat soort mensen wil ik het spel niet worden uitgegooid"
Hahaha Doei JW!
BOEMMMM!!
Nou dat was niet om haar maar om Moraima denk ik zo maarquote:Op maandag 15 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
eunice: je weet ook dat mirthe op mij ging
jw : hoe simpel kun je zijn
eunice: ze stond daar te huilen
Ben je 'allesweter' JW verlies je op nationale televisie van Mora en daarna Esther gelijk voor je deurquote:
Mirthe is ook wel klaar nu met haar actquote:Op maandag 15 mei 2023 14:06 schreef juul. het volgende:
Mirthe weer spijt dat ze op Morrie heeft gestemd
Hopelijk wordt zij nu wat zelfverzekerder.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het valt best wel mee hoor met wat ze niet haalt..
dat dacht ik ook....quote:Op maandag 15 mei 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat was niet om haar maar om Moraima denk ik zo maar
Dat hele groepje heeft dus op haar gestemd.quote:
Wat maakt het uitquote:Op maandag 15 mei 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW neemt zijn dartpijlen mee, dat is geen kleding, mag toch niet?
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hele groepje heeft dus op haar gestemd.
JW heeft het verloren van zijn eigen grote muilquote:Op maandag 15 mei 2023 14:07 schreef Ebinas het volgende:
Erk: we hebben weer een slag verloren, maar de oorlog nog niet
5 op JWquote:Op maandag 15 mei 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
Dus heel groep sas op Morrie?
Of Zoë op Morrie?
Morrie heeft totaal geen last van onzekerheid.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt zij nu wat zelfverzekerder.
Die zoekt juist de schijnwerpers opquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Morrie heeft totaal geen last van onzekerheid.
Doet ze toch al vanaf het beginquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef cinsan het volgende:
snap niks meer van zoe , speelt ze dubbelspel of wat
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef cinsan het volgende:
snap niks meer van zoe , speelt ze dubbelspel of wat
Geld wat hij nog heeft staan gaat terug dacht ikquote:Op maandag 15 mei 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie vraagt even over "het geld" of hun plannetje nog doorgaat... "laat maar doorlopen.." Aldus JW
??
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Nou @:Dotteke, einde van een tongperk tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel jammer dat hij gaat had liever Moraima zien vertrekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mirthe.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
Babette: zij is de meest geraffineerde die hier rondloopt
over wie? Mirthe? Sas?
Mirthe zegt altijd van alles maar doet het tegenovergesteldequote:Op maandag 15 mei 2023 14:06 schreef juul. het volgende:
Mirthe weer spijt dat ze op Morrie heeft gestemd
Mirthe. Ze zou op JW gaan want daar had ze een hekel aan en heeft toch op morrie gedruktquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
over wie? Mirthe? Sas?
Heeft ze het niet over haarzelfquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
over wie? Mirthe? Sas?
Heeft ze wel vaker gezegd.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik ga niet meer in groepjes denken...
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Bep:'Zoe is echt.... iemand moet met haar praten '
Maar Ice is klaar met Zoe als ik het goed begrijp
Ik dacht dat Eunie nog even aan Geldwolven was...quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld wat hij nog heeft staan gaat terug dacht ik
Daar mag een ander niks mee
Als ik het goed heb
JWquote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
Ik heb met beiden niets, maar had idd ook Moraima liever zien vertrekkenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel jammer dat hij gaat had liever Moraima zien vertrekken
Ik vraag het me af.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze deed alsof ze bij het andere team was ... maar speelde alles door aan brabbel en co![]()
JW.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
Dan zoe anders kan het nietquote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:12 schreef Ebinas het volgende:
Ah tuurlijk,
Dom van me.
Ik vergeet JW nu al te tellen![]()
Tx!
Eindelijkquote:
En terechtquote:Op maandag 15 mei 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë gaat goed over de tong bij Babs en haar mannen.
Ze moet aan hun zijde blijven, dus ze blijft haar gewoon naar de mond praten.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Bep is kan niet meer met Zoe
Ik hoop dat dat zo blijft
Hij is 63 en heeft meerdere malen gezegd sinds de corona heb ik problemen met de belastingdienst, er lopen vele rechtzaken..ook bij Erik.quote:
Goh.. dat zei ze vorige maand en de maand daarvoor en de maatvoer en de maand daarvoorquote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
zowie wilde eerst mee gaan in het plan van bern en sas.. om jeff erop te zetten..quote:Op maandag 15 mei 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë gaat goed over de tong bij Babs en haar mannen.
Eunice moet de loods uit gepest worden, win win. Misschien hoeft het niet eens en vertrekt ze zelf. Ze heeft niemand meer.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zeker niet de volgende
Sas denk ik wel
Eerst maar eens zien hoe lang dat duurt.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
zoe en mss myrthequote:Op maandag 15 mei 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zeker niet de volgende
Sas denk ik wel
Ze hebben een uur.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
uhm wanneer vertrekt jw?
ik zie hem liggen in de kas?
Jw: ik ben blij dat het nou is , voor de zomer
Gepest nog welquote:Op maandag 15 mei 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice moet de loods uit gepest worden, win win. Misschien hoeft het niet eens en vertrekt ze zelf. Ze heeft niemand meer.
Heeft hij dat al niet vaker gezegdquote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Zij kan beter de messen gaan slijpenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het mooie is dat ze het zelf ook doen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Verida het volgende:
Ik snap dat "door de mand vallen" niet echt. Ze hebben allemaal op iemand gestemd, ook JW en Morrie
en als je probeert om zoveel mogelijk personen te "sturen" in hun stemgedrag, dan hoort dat toch bij het spel?
(Kan het zijn dat jouw stream achter loopt? Of staat JW weer op repeatquote:Op maandag 15 mei 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
jw weer: dat mirthe jou ook kiest, ach wat zielig en treurig, kun je nagaan wat treurig het allemaal is
Ja lekker stoer idd, wegpesten. Pesten is stoerquote:
Sas onderbreekt haar.quote:
Pinky and the brain brain brain brainquote:
Wel met alle spelletjes, dan zet ze vaak niet door en weet ze al dat ze het niet kan. Dat noem ik onzekerheid.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Morrie heeft totaal geen last van onzekerheid.
Geweldigquote:Op maandag 15 mei 2023 14:16 schreef Adat231 het volgende:
jan willem heeft altijd gezegd dat hij zich zou schamen als hij er eerder uit moest dan Moirama, nu heeft hij van haar verloren. Ik ga stuk!
Laat haar maar gewoon vallen en dat ze uit zichzelf de poort uitlooptquote:
Hij weet niet hoe het er voor staat zei hij en zijn advocaat regelt alles nu hij in de loods zit en hij zei ik hoor het wel of ik nog iets bezit als ik buiten kom.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is 63 en heeft meerdere malen gezegd sinds de corona heb ik problemen met de belastingdienst, er lopen vele rechtzaken..ook bij Erik.
Haar dochter wordt 15 dat is wat ze verteld, ze vraagt Of JanWillem haar dan een mooie b os bloemen wil gevenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Eunice weer met zweverig gelul over het getal 15, 15 mei etc, mooie bloem BS.
s ze haar vanaf nu laten vallenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat haar maar gewoon vallen en dat ze uit zichzelf de poort uitloopt
Ze kreeg een paar uur geleden veren in haar reetje van Ice en Babbel om haar doorlullen van de Sas-Info...quote:
Moet ze lekker zelf gaan doen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vraagt of JW naar de 15de verjaardag van haar dochter gaat. Ze geeft een armbandje aan hem of hij dat aan haar wil geven. Vraagt ook aan hem of hij een hele mooie grote bos bloemen voor haar dochter wil kopen want 15 is een bijzondere leeftijd. Mooie roze bloemen
Precies, nou is het Zoe, over een paar weken zijn we weer wat voorvallen verder.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gezwets tussen Isaac en Babette, gaat later geen vervolg krijgen. De meningen verschillen per dag. Het is maar net hoe de wind waait
Pestenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice moet de loods uit gepest worden, win win. Misschien hoeft het niet eens en vertrekt ze zelf. Ze heeft niemand meer.
O, dat wist ik niet. Vandaar dat ze daar zijn, maar niet voor het geld natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is 63 en heeft meerdere malen gezegd sinds de corona heb ik problemen met de belastingdienst, er lopen vele rechtzaken..ook bij Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |