quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef cinsan het volgende:
snap niks meer van zoe , speelt ze dubbelspel of wat
Geld wat hij nog heeft staan gaat terug dacht ikquote:Op maandag 15 mei 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie vraagt even over "het geld" of hun plannetje nog doorgaat... "laat maar doorlopen.." Aldus JW
??
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Nou @:Dotteke, einde van een tongperk tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel jammer dat hij gaat had liever Moraima zien vertrekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mirthe.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
Babette: zij is de meest geraffineerde die hier rondloopt
over wie? Mirthe? Sas?
Mirthe zegt altijd van alles maar doet het tegenovergesteldequote:Op maandag 15 mei 2023 14:06 schreef juul. het volgende:
Mirthe weer spijt dat ze op Morrie heeft gestemd
Mirthe. Ze zou op JW gaan want daar had ze een hekel aan en heeft toch op morrie gedruktquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
over wie? Mirthe? Sas?
Heeft ze het niet over haarzelfquote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
over wie? Mirthe? Sas?
Heeft ze wel vaker gezegd.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik ga niet meer in groepjes denken...
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Bep:'Zoe is echt.... iemand moet met haar praten '
Maar Ice is klaar met Zoe als ik het goed begrijp
Ik dacht dat Eunie nog even aan Geldwolven was...quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld wat hij nog heeft staan gaat terug dacht ik
Daar mag een ander niks mee
Als ik het goed heb
JWquote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
Ik heb met beiden niets, maar had idd ook Moraima liever zien vertrekkenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel jammer dat hij gaat had liever Moraima zien vertrekken
Ik vraag het me af.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze deed alsof ze bij het andere team was ... maar speelde alles door aan brabbel en co![]()
JW.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
Dan zoe anders kan het nietquote:Op maandag 15 mei 2023 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Mora 8.
Ik kom niet aan 8
Bern
Erik
Sas
Eunice
Jasper
Mirthe
Janet
?
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:12 schreef Ebinas het volgende:
Ah tuurlijk,
Dom van me.
Ik vergeet JW nu al te tellen![]()
Tx!
Eindelijkquote:
En terechtquote:Op maandag 15 mei 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë gaat goed over de tong bij Babs en haar mannen.
Ze moet aan hun zijde blijven, dus ze blijft haar gewoon naar de mond praten.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
Bep is kan niet meer met Zoe
Ik hoop dat dat zo blijft
Hij is 63 en heeft meerdere malen gezegd sinds de corona heb ik problemen met de belastingdienst, er lopen vele rechtzaken..ook bij Erik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |