Velen wilden op Isaac, maar JW wilde liever tegen Morrie, want daar zou iedereen van winnen, dat was de veiligere keusquote:Op maandag 15 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
JW verliest een eliminatieduel van Mora terwijl ie daar al acht maanden op loopt te foeteren 'als ik daar van verlies'
Heeft hij in ieder geval 1x seks kunnen hebben voor de camera. Zou hij nóóit doen hoor. Loser!!!!!!!!!!!![quote][img]quote:
En terecht.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
denk bij de volgende eliminatie zoe veel stemmen krijgt
Idd.. die Janet johquote:Op maandag 15 mei 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
8 stemmen op Moira zegt Ice!!! nu allemaal inlikken vooral Janet en Sas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nu ook verwacht dat Eunice genomineerd zou worden. Er is geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
Beiden hadden ongeveer de helft goed maar ze denken te makkelijk over Mora want zoiets als dit kan werkelijk alle kanten opquote:
Ik mag het hopen.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:03 schreef cinsan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |