Deze uitslag gaat tot in den treure doorgezaagd worden in de Franse media, dus we gaan wel lezen wat hier precies is voorgevallenquote:
Nee nog steeds nietquote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Em31 het volgende:
Weten we al hoeveel we in de semi zijn geworden?
Deze kan inderdaad zo in het rijtje met geflopte fanfavorieten ja.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Oostenrijk was een beetje de Adrenalina van dit jaar... Ik had die echt veel hoger verwacht in de televote.
En dat terwijl het daar nu pas 00:46 isquote:Op zondag 14 mei 2023 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
De overige uitslagen zijn overigens nog steeds niet bekend. Het VK mag zich diep schamen
Het is de schuld van de Brexit gele hesjes.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Deze uitslag gaat tot in den treure doorgezaagd worden in de Franse media, dus we gaan wel lezen wat hier precies is voorgevallen
Ze hielden een blaadje omhoog met de naam van een stad. Daar komen ze vandaan en dat is 2x onder vuur genomen tijdens de finale vanavond.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop wel dat we nu echt stoppen met die sympathie votes voor Oekraïne. Dit gare nummer kreeg veel teveel televotes
Ja maar dat maakt voor je gevoel niet uit. Als je dat soort dingen niet leuk vindt, is een stoeprand vaak al te hoogquote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze vast wel vastgeketend volgend mij, dus stond er wel "veilig".
Ik bedoel meer dat Electric Callboy wat vorig jaar niet mee mocht doen van NDR redelijk vergelijkbaar is met wat Finland dit jaar heeft gedaan en dat dat dus heel goed heeft gescoord. Toen mocht Electric Callboy niet meedoen van NDR, want het was niet radiovriendelijk.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar natuurlijk. Duitsland stuurt een lied wat oersaai is. Hij zingt continu hetzelfde refreintje en dat is het.
Wen er de komende jaren maar aan, dit zijn met name diasporastemmen van vluchtelingen denk ik en geen sympathiestemmen meer...quote:Op zondag 14 mei 2023 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop wel dat we nu echt stoppen met die sympathie votes voor Oekraïne. Dit gare nummer kreeg veel teveel televotes
Klopt, als het je niet ligt dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt voor je gevoel niet uit. Als je dat soort dingen niet leuk vindt, is een stoeprand vaak al te hoogIk sta ook trillend als een rietje te huilen in Carré terwijl je wéét dat er weinig risico is. En ik ben gestopt als scheidsrechter bij de volleybal omdat ik de hele wedstrijd stond te wachten totdat ik weer van die kutstoel af mocht
Ik wacht braaf op de aflevering van d'autres foisquote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Deze uitslag gaat tot in den treure doorgezaagd worden in de Franse media, dus we gaan wel lezen wat hier precies is voorgevallen
Dat kan ik mij niet voorstellen na de uitslag in de finale, plus dat die startpositie ook een teken aan de wand was. Of ze moeten een Rybakje gedaan hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik las wel dat Australië de tweede semi heeft gewonnen, volgens de commentatoren daar.
Duh.quote:
Hoe denk je dat ik Pasha Parf-net-niet laatst heb ontmoet?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ga je uit? Ik dacht dat je wat anders ging doen met de artiesten die je noemde![]()
Ik vond het al een beetje TMI
Ik snap de hand, maar ik vind het gewoon niet zo overtuigend.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb het over haar rechterhand, voor de kijkers links.
Lijkt me sterk dat ze dat al weten, was er niet iets neps uitgelektquote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik las wel dat Australië de tweede semi heeft gewonnen, volgens de commentatoren daar.
Ja, iemand zei elders al de Rockafellar Street. Dat soort dingen blijven toch lastig voorzien.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Oostenrijk was een beetje de Adrenalina van dit jaar... Ik had die echt veel hoger verwacht in de televote.
Vastgeketend staan op een toren klinkt toch niet heel comfortabel.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze vast wel vastgeketend volgend mij, dus stond er wel "veilig".
Klopt. Van de jury daarentegen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wen er de komende jaren maar aan, dit zijn met name diasporastemmen van vluchtelingen denk ik en geen sympathiestemmen meer...
Schuld ligt en dat blijf ik zeggen bij websites als Eurovision odds. Die maken het ONMOGELIJK dat een outsider wint, in dit geval Finlandquote:Op zondag 14 mei 2023 01:47 schreef Maver24 het volgende:
Twitter gaat helemaal los omdat finland niet gewonnen heeft. Ik ben ook al het nummer van Loreen kwijt maar Cha Cha Cha staat op repeat in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |