Ja en Australiëquote:Op zondag 14 mei 2023 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Was ook verbaasd over hoe slecht Oostenrijk het heeft gedaan bij televoting.
Oeiquote:
Frankrijk mooi land. Jammer dat er Fransen wonenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met zo'n reactie zijn die punten zelfs nog teveel.
Ja ok, maar als die spanning op de laatste bekendmaking hangt blijft dat opbouwend naar een uiteindelijke ontlading. Als je die spanning al bij de eerlaatste bekendmaking wegneemt is het hele stuk van de laatste ineens puur tijdrekken en ik weet niet of ik daar goed tegen zou kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, nu was de spanning bij mij vooral hoeveel punten Israel kreegEigenlijk is het net zo spannend....
Toen Israel de punten kreeg wist ik dat Zweden had gewonnen, terwijl de rest dat pas wist toen Zweden de punten kreeg. Allebei spannend, maakt eigenlijk geen kut uit behalve dat ik het net iets eerder wist.
Ja! Echt wel!quote:Op zondag 14 mei 2023 01:39 schreef Evenstar het volgende:
Was ook verbaasd over hoe slecht Oostenrijk het heeft gedaan bij televoting.
Met terugwerkende kracht alsnog naar Finland!quote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jaquote:
Zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat is misschien wel waar de middelvinger voor was? Dat iemand haar daar tegen haar wil in op heeft gezet en dat dat een discussie bleef?
Ik geloof wel dat de uitslag voor de Fransen een koude douche is maar dit is belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat deed James Newman wel een stuk beter ja.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dit denk ik ook. Iedereen die ik de clip liet zien van tevoren was écht heel enthousiastquote:Op zondag 14 mei 2023 01:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja! Echt wel!
Ik denk echt dat ze zichzelf een beetje in de voet hebben geschoten met de staging, dat had veel meer aangeslagen als ze hun clip beter naar het podium hadden weten te vertalen.
En door voor z'n beperkt kleurschema te gaan zijn ze ook extra fucked als ze vervolgens als opener van de show worden gezet naast een act die ook volledig rood is.
Maar wel zonde van hun kneitergoede live performance!
Daar heb je misschien wel wat jaquote:Op zondag 14 mei 2023 01:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat is misschien wel waar de middelvinger voor was? Dat iemand haar daar tegen haar wil in op heeft gezet en dat dat een discussie bleef?
Nee, mij ook niet. Ze leek écht oncomfortabel op die toren.quote:
Niet vergelijkbaar natuurlijk. Duitsland stuurt een lied wat oersaai is. Hij zingt continu hetzelfde refreintje en dat is het.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef Evenstar het volgende:
Duitsland kreeg vorig jaar kritiek door EC uit nationale selectie te weren en dan dit jaar wel zo'n act sturen. Nu gaan ze waarschijnlijk zeggen "zie je wel, lukt niet als je zoiets stuurt".
Ondertussen won Finland dit jaar bijna .....
Ze vast wel vastgeketend volgend mij, dus stond er wel "veilig".quote:Op zondag 14 mei 2023 01:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Ze leek écht oncomfortabel op die toren.
Ze noemen me ook wel Meke Coldeweijerquote:
Zeker bij zo'n nummer waar je flink hoort te bewegen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Ze leek écht oncomfortabel op die toren.
Neequote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Em31 het volgende:
Weten we al hoeveel we in de semi zijn geworden?
Voor de duidelijkheid, ik heb het over haar rechterhand, voor de kijkers links.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel overtuigend hoor Dave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |