Let op achter Käärijä in beeld.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dat laatsteIk snap het ZO ZO goed, maar houd je in
Wat dan?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er was in aanloop naar het ESF al de nodige juice gelekt waaruit zachtst gezegd bleek dat het niet de makkelijkste persoon zou zijn om mee te werken
Herkenbaar jaquote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook dat de rechterkant van je FOK!-pagina's er steeds zo uit zien?
[ afbeelding ]
(ik doel op @:Meke haha![]()
)
Volgens mij schijt hij 2x alle kleuren van de regenboog als die zo voor een publiek staat. Zag er niet lekker uit, maar nailde zijn zang wel.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik was op een verjaardag en heb tussen de liedjes en de uitslag alleen kunnen kijken met het geluid op mute. Was ik de enige die vond dat Duncan er erg slecht uitzag? (mager en holle blik). Zijn zang was blijkbaar wel een schot in de roos...
Die heeft inderdaad een hele fijne trackrecord ondertussenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En allebei heel goed geëindigd.
Wouter Hardy zal in gedachten ook nog wel even een middelvingertje hebben opgestoken vanavond hahaha.
Het luchtalarm was het.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het enige nummer waarvan ik echt niet wist wat ik ermee moest, ik kon het amper een score geven omdat ik me zat af te vragen waar ik eigenlijk naar geluisterd had.
Oh, lekker dan.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook dat de rechterkant van je FOK!-pagina's er steeds zo uit zien?
[ afbeelding ]
(ik doel op @:Meke haha![]()
)
Tering wat triestquote:Op zondag 14 mei 2023 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Let op achter Käärijä in beeld.
[ twitter ]
Jan die na elk optreden de zang gaat beoordelen… wie zit daar in godsnaam op te wachten?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef aarontje112 het volgende:
Mag ik het nog even hebben over het natte ongeïnspireerde commentaar van Jan en Cornald dit jaar. Man man man het leek alle uitzendingen wel of het een moetje was…
Nee, vond ik ook al. En random Brit die in Frankrijk woont vroeg dat ook al aan me, offie ziek was ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik was op een verjaardag en heb tussen de liedjes en de uitslag alleen kunnen kijken met het geluid op mute. Was ik de enige die vond dat Duncan er erg slecht uitzag? (mager en holle blik). Zijn zang was blijkbaar wel een schot in de roos...
Wtfquote:Op zondag 14 mei 2023 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja heel slecht en raar. Die Matrix-kleding hielp ook niet mee.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef TheVulture het volgende:
Ja, ik denk dat ik de stijl ken. Ineens zo'n balkon uit het niets, niks eronder ook. Geen pilaartje, geen schuine ondersteun, gewoon niks en ineens steekt er een stuk beton uit wat dan een balkon blijkt.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dan weer niet. Ik denk dat wat jij bedoelt wel bij mijn gebouw isSommige appartementen hebben wel een balkon, maar dan hangt er op de zestiende verdieping INEENS een balkon, zonder dat de rest daaronder ook een balkon heeft
Vooral Janquote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef aarontje112 het volgende:
Mag ik het nog even hebben over het matte ongeïnspireerde commentaar van Jan en Cornald dit jaar. Man man man het leek alle uitzendingen wel of het een moetje was…
'Let me speak to the managerquote:Op zondag 14 mei 2023 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[ twitter ]
Haha wtf! Waren er niet al geluiden dat ze een beetje een diva was? Dat maakt ze wel waar iigquote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Greys het volgende:
Die middelvinger van Frankrijk en daarna nog dat ze de green room uitstormt dwars door het beeld tijdens de uitslag van Finland en Zweden. Ik had haar dus heel classy ingeschat als persoon, boy was I wrong.![]()
Dat absoluut. Vandaag wel weer een echte Nederlander qua uitslag. Het heel goed doen bij de jury en wat meh bij het publiekquote:Op zondag 14 mei 2023 01:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een hele fijne trackrecord ondertussen
Ja Italië had ik bij de jury wel een beetje verwacht, maar Estland was echt een mooie verrassing.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En allebei heel goed geëindigd.
Wouter Hardy zal in gedachten ook nog wel even een middelvingertje hebben opgestoken vanavond hahaha.
Die heeft echt niks zinnigs toe te voegen inderdaadquote:
Onder meer een voormalig manager en nog een paar anderen. Het zou een diva zijn, ze zou eigenwijs zijn, afspraken niet nakomen etc. Ze heeft ook veel shit over zich heen gehad ik de aanloop, stemproblemen en zo nog wat. Heb zo even geen bron paraat maar Belgische fanpers heeft er wel eea over geschreven.quote:
Onder anderequote:Op zondag 14 mei 2023 01:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij jou staat 'ie zeker vol met likealerts van Moira
Maarja, als je dat weet kun je misschien beter vóór de punten vertrekken?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre het meespeelt dat ze het mentaal toch wel moeilijk had in de aanloop hier naartoe. Als je echt kapot gaat weet ik ook niet of ik in een green room zou willen blijven zitten.
Ja ditquote:Op zondag 14 mei 2023 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de stijl ken. Ineens zo'n balkon uit het niets, niks eronder ook. Geen pilaartje, geen schuine ondersteun, gewoon niks en ineens steekt er een stuk beton uit wat dan een balkon blijkt.
Dat mag lijkt mij niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja, als je dat weet kun je misschien beter vóór de punten vertrekken?
Van het luchtalarm weet ik tenminste wat ik kan verwachten en wat ik ermee moet.quote:
Vunzige Meke.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daarom was ik al verbaasd dat je het zo nonchalant zat te vertellen![]()
Nou ja vooruit. De NLalert dan die komt altijd onverwacht en je schrikt je kapot.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van het luchtalarm weet ik tenminste wat ik kan verwachten en wat ik ermee moet.
Zo bekeken vind ik het luchtalarm beter dan het nummer van Spanje.
Ik heb me vermaakt op de BBC! Vond het wel leuk hoe Graham gewoon vrijwel alle acts van commentaar kon voorzien, en zich excuseerde voor de skit waar 'ie aan meedeedquote:Op zondag 14 mei 2023 02:02 schreef PinkLow het volgende:
Maar 1 ding voor volgend jaar staat vast. Niet meer kijken naar ned 1, maar naar de bbc of vrt
Cyan collateral damage noemen wordt het wel beter van, jaquote:Op zondag 14 mei 2023 02:01 schreef Moira het volgende:
[..]
haha sorry ik zag later pas dat je collateral damage was geworden
quote:Op zondag 14 mei 2023 02:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Cyan collateral damage noemen wordt het wel beter van, ja
Ook niet met een doktersbriefje oid?quote:
Jan moet gewoon hier ook mee stoppen. Zelfs Cornald alleen is nog beter.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:02 schreef PinkLow het volgende:
Maar 1 ding voor volgend jaar staat vast. Niet meer kijken naar ned 1, maar naar de bbc of vrt
Als je er niet zit om je punten in ontvangst te nemen, beetje raar. Het is misschien niet zo netjes van haar, maar zonder te weten wat er precies speelt vind ik het wat ver gaan om al de fakkels en hooivorken op te pakken.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja, als je dat weet kun je misschien beter vóór de punten vertrekken?
Hahaha ja sorryquote:Op zondag 14 mei 2023 02:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vunzige Meke.
Ik zie mij dat soort dingen niet delen. Zelfs nu niet na drie royale baco's en een piña.
Kom er buiten pad achter dat ik nog 20% batterij heb.hebm m'n tel natuurlijk al 5 uur niet aangeraakt
Ik keek lekker zonder commentaar op YouTube, dat beviel me eigenlijk heel goed.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:02 schreef PinkLow het volgende:
Tuurlijk wel, eerst kijken of ze zinkt, zo niet kunnen wij altijd nog sorry zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je er niet zit om je punten in ontvangst te nemen, beetje raar. Het is misschien niet zo netjes van haar, maar zonder te weten wat er precies speelt vind ik het wat ver gaan om al de fakkels en hooivorken op te pakken.
Gewoon met aardbeien mixen en op brood smeren inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jam moet gewoon hier ook mee stoppen. Zelfs Cornald alleen is nog beter.
Hooguit met een briefje van je moeder.quote:
Kan prima idd, heeft Cornald tenminste tijd om er rustig wat inhoudelijks over te zeggen als Jan er niet tussendoor moet met z'n onkundequote:Op zondag 14 mei 2023 02:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jan moet gewoon hier ook mee stoppen. Zelfs Cornald alleen is nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |