Oh nummer van Oekraïne vond ik beter dan dat van Israël hoor. Dus alleen daarom al terechtquote:Op zondag 14 mei 2023 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oekraïne meer televotes dan Israëlwat een onzin
Ja dat was wel bij uitgaanquote:Op zondag 14 mei 2023 01:47 schreef Cirilico het volgende:
Ziezo, gedoucht, aangekleed, ingesmeerd, tanden gepoetst en ontdekt dat er nog was ligt in de wasmachine.
[..]
Duh.
[..]
Hoe denk je dat ik Pasha Parf-net-niet laatst heb ontmoet?
Ja dit is het ‘m. Er was gewoon geen tweede echte favoriet bij de jury.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Spablauw214 het volgende:
In zekere zin denk ik ook dat het matige optreden van Frankrijk Zweden uiteindelijk aan de winst geholpen heeft. Want als die met 100 punten extra 2e bij de jury waren geworden, dan was Loreen ook klaar geweest.
Rockefeller street, Je ne sais quoi, crisalide, de lijst is langquote:Op zondag 14 mei 2023 01:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, iemand zei elders al de Rockafellar Street. Dat soort dingen blijven toch lastig voorzien.
Niet dat Top 10 lastig ging worden, maar bijna helemaal geen punten.
Dan zouden die 100 er bij Loreen er natuurlijk niet 1 op 1 afgegaan zijn hè. Misschien 20-30 minder ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Spablauw214 het volgende:
In zekere zin denk ik ook dat het matige optreden van Frankrijk Zweden uiteindelijk aan de winst geholpen heeft. Want als die met 100 punten extra 2e bij de jury waren geworden, dan was Loreen ook klaar geweest.
Zweden is toch gewoon een slap aftreksel van Euphoria? Gewoon makkelijk scoren van Zwedenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is natuurlijk wel gewoon een prima winnaar. Vond met name Israel echt zwaar overschat.
Ha! Ik zei het nog tegen @Viv die hebben dit gewonnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Em31 het volgende:
Ja geen idee hoor, zag dit langskomen
[ twitter ]
Ik kan me niet meer herinneren wat er bij de BBC over gezegd werd eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit denk ik ook. Iedereen die ik de clip liet zien van tevoren was écht heel enthousiastMaar ik denk dat het misschien ook zonder context minder overkomt, ook dat 0.003, moet je wel wéten wat het is en wat de achterliggende gedachte was.
Daar vond ik J&C al beknopt in, maar is wellicht bij andere commentatoren überhaupt niet benoemd.
Zal vast door de Frexit komenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Deze uitslag gaat tot in den treure doorgezaagd worden in de Franse media, dus we gaan wel lezen wat hier precies is voorgevallen
Ja schrok daar wel vanquote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ha! Ik zei het nog tegen @:Viv die hebben dit gewonnen.
Laat wel zien hoe zwak semi #2 was ... nu kregen ze nauwelijks punten
Ja die hebben de matige zang uitstekend kunnen verbloemen. Zweden zal er volgend jaar nog een tandje bijdoen wat betreft backing vocals en autotune. Plastic fantasticquote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is natuurlijk wel gewoon een prima winnaar. Vond met name Israel echt zwaar overschat.
Gelukkig wonen wij als angsthazen gewoon veilig onder NAPquote:Op zondag 14 mei 2023 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vastgeketend staan op een toren klinkt toch niet heel comfortabel.![]()
Mij zou het iig niet gezien zijn, ik wordt al zenuwachtig op een keukentrapje.
Hmm ben ik het niet helemaal mee eens, want je zou verwachten dat die vooral invloed hebben op de publieksstemmen en die heeft Finland wél ruim gewonnenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schuld ligt en dat blijf ik zeggen bij websites als Eurovision odds. Die maken het ONMOGELIJK dat een outsider wint, in dit geval Finland
Je zou verwachten dat het klopt, al is het nog niet te vinden.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Em31 het volgende:
Ja geen idee hoor, zag dit langskomen
[ twitter ]
Het was inderdaad meer het gebrek aan echte juryfavorieten naast Zweden wat maakte dat ze zo weg kon lopen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Je denkt dat juries daar niet naar kijken etc? En altijd eerlijk stemmen?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ben ik het niet helemaal mee eens, want je zou verwachten dat die vooral invloed hebben op de publieksstemmen en die heeft Finland wél ruim gewonnen
Ja. Het doet mij daarbij sterk denken aan Only Teardrops. Eigenlijk weinig mis mee, dus kan er mee leven. Maar echt verheffend is het allemaal niet. En net zoals dat liedje was het de grote favoriet waarbij de hype wat overdreven was.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef TheVulture het volgende:
In een flatgebouw heb ik er doorgaans ook minder last van, al vertrouw ik balkons nog steeds niet (zeker niet het soort wat gewoon uit de muur steekt zonder iets van zichtbare ondersteuning oidquote:Op zondag 14 mei 2023 01:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig wonen wij als angsthazen gewoon veilig onder NAP![]()
Hoewel: ik woon wel op de 10e verdieping, maar voelt toch anders
Ik heb het de afgelopen week vaker gepost maar Zweden heeft een winnende formule te pakken met een catchy popliedje icm gelikte act, en zo lang dat aanslaat zullen ze gemiddeld om de 5 jaar het ESF winnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden is toch gewoon een slap aftreksel van Euphoria? Gewoon makkelijk scoren van Zweden
Ik snapte er ook helemaal niks van waarom dat zo hoog bij de bookies stondquote:Op zondag 14 mei 2023 01:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moest trouwens wel echt lachen om de televoting van Spanje, lekker voor jullie Spaanse rellende Twitter Eurovisie fans.
Nee dat zeg ik niet, maar wel dat je verwacht dat die íets minder beïnvloedbaar zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat juries daar niet naar kijken etc? En altijd eerlijk stemmen?
2019 all over again.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ha! Ik zei het nog tegen @:Viv die hebben dit gewonnen.
Laat wel zien hoe zwak semi #2 was ... nu kregen ze nauwelijks punten
Mwa dat verwacht ik niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 mei 2023 01:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar wel dat je verwacht dat die íets minder beïnvloedbaar zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2023 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was wel bij uitgaanMaar ik dacht gewoon je gaat douchen en dan slapen. En dan kon ik me nog één tussenhalte bedenken waar je knappe Eurovisiekandidaten bij nodig had
Ik ben tot op heden nog steeds niet in staat een mening te vormen over dat nummer.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snapte er ook helemaal niks van waarom dat zo hoog bij de bookies stond
Het was de VVD onder de inzendingen. De rest was te versplinterd om een bedreiging te kunnen vormen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was inderdaad meer het gebrek aan echte juryfavorieten naast Zweden wat maakte dat ze zo weg kon lopen.
Je kon toch eigenlijk echt ver van te voren wel aan zien komen dat dit mis zou gaan bij de televote..quote:Op zondag 14 mei 2023 01:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Beste zanger en zangeres van ESF. Ik vond beide liedjes wel saai, maar qua zang absoluut beste.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Em31 het volgende:
Vond Italië echt mooi vanavond. En Estland daarna ook.
Nee dat heb ik dan weer niet. Ik denk dat wat jij bedoelt wel bij mijn gebouw isquote:Op zondag 14 mei 2023 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In een flatgebouw heb ik er doorgaans ook minder last van, al vertrouw ik balkons nog steeds niet (zeker niet het soort wat gewoon uit de muur steekt zonder iets van zichtbare ondersteuning oid)
En allebei heel goed geëindigd.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Em31 het volgende:
Vond Italië echt mooi vanavond. En Estland daarna ook.
Ik woon hier gewoon boven NAP hoorquote:Op zondag 14 mei 2023 01:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig wonen wij als angsthazen gewoon veilig onder NAP![]()
Hoewel: ik woon wel op de 10e verdieping, maar voelt toch anders
Mooie staging, maar dat is het wel eigenlijk.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben tot op heden nog steeds niet in staat een mening te vormen over dat nummer.
Was het enige nummer waarvan ik echt niet wist wat ik ermee moest, ik kon het amper een score geven omdat ik me zat af te vragen waar ik eigenlijk naar geluisterd had.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohh dat laatstequote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Greys het volgende:
Die middelvinger van Frankrijk en daarna nog dat ze de green room uitstormt dwars door het beeld tijdens de uitslag van Finland en Zweden. Ik had haar dus heel classy ingeschat als persoon, boy was I wrong.![]()
Meke godinquote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook dat de rechterkant van je FOK!-pagina's er steeds zo uit zien?
[ afbeelding ]
(ik doel op @:Meke haha![]()
)
Ja daarom was ik al verbaasd dat je het zo nonchalant zat te vertellenquote:
Er was in aanloop naar het ESF al de nodige juice gelekt waaruit zachtst gezegd bleek dat het niet de makkelijkste persoon zou zijn om mee te werkenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Greys het volgende:
Die middelvinger van Frankrijk en daarna nog dat ze de green room uitstormt dwars door het beeld tijdens de uitslag van Finland en Zweden. Ik had haar dus heel classy ingeschat als persoon, boy was I wrong.![]()
Nee Meke heb ik niet zo'n last vanquote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook dat de rechterkant van je FOK!-pagina's er steeds zo uit zien?
[ afbeelding ]
(ik doel op @:Meke haha![]()
)
Ik vraag me af in hoeverre het meespeelt dat ze het mentaal toch wel moeilijk had in de aanloop hier naartoe. Als je echt kapot gaat weet ik ook niet of ik in een green room zou willen blijven zitten.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:54 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |