SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje deel 2 - 13 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zijn al een flink stel jongeren naar huisquote:Op zondag 14 mei 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
2e nacht op rij Jeff en Mirthe met een nachtelijk gesprek.
Mirthe had meer jongere deelnemers verwacht.
Gehoopt? vraagt Jeff corrigerend.
Mirthe bevestigt dat met: "Ja! Meer leven!"
Zeker! Snap wel dat ze had gehoopt dat er meer van haar leeftijd over waren gebleven. Ze is te slim voor Zoe, en te naïef voor wat de oudere figuren die inspelen op die naïviteit.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn al een flink stel jongeren naar huis
Matchen vind ik een groot woord, maar denk dat het bij Jeff zo is dat wanneer hij zijn probleem met iemand heeft uitgesproken hij weer met een soort van schone lei begint. Kijk naar Moraima, flinke ruzie in het begin, en nu .. ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat denk ik ook. En ergens hoop ik erop. Ik zei eerder al dat ik K1 wel als eindgroep zou willen zien, maar dan wel Mirthe en Babs omruilen met Bern en JW. Dan denk ik dat je een groep hebt die voor vermakelijke streams kan zorgen en het onderling ook prima met elkaar kan vinden.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff kan Mirthe losweken van het andere kamp denk ik zomaar ....
tuurlijk zegt hij dat om zo haar stem mee te krijgen in zijn plan om jw tegen eunice te krijgen in een duelquote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
JW staat bij Mirthe en Jeff hoog op het 'exit-lijstje; zeggen ze tegen elkaar.
Mooi, krachten bungelen en eruit met die lamlul ....quote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
JW staat bij Mirthe en Jeff hoog op het 'exit-lijstje; zeggen ze tegen elkaar.
Ik weet niet, hij speelt 100% het spel en hij ziet in Mirthe (tot op zeker hoogte terecht) een sterke speler, maar als bepaalde momenten tussen die 2 na die gele kaart gespeeld zijn mag ie een oscar hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
tuurlijk zegt hij dat om zo haar stem mee te krijgen in zijn plan om jw tegen eunice te krijgen in een duel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En om zo een front te vormen tegen Eunice want die mag er de komende eliminatie wel op.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff kan Mirthe losweken van het andere kamp denk ik zomaar ....
Ze deed esther naquote:Op zondag 14 mei 2023 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe doet Kim D na: "Doe eens rustig jongen, wil je een theetje"
Mirthe: "Wij vroegen ons al van afstand af hoe je het vol hield?!"
Estherquote:Op zondag 14 mei 2023 02:06 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer ik wil naar bed, maar dit is te grappig
Mirthe ziet wat: "Dat is geen muis meer, dat is een rat!"
Jeff: 'Wil je nog een theetje?"
Mirthe: "Ja, en daarna ga ik ... Ow! is het al zo laat joh!?"
quote:
Klopt! Kort na die quote kwam Kim ter sprake dus denk ik Kim hoorde en het direct tikte in plaats van Esther waar het over ging!quote:
Die verkiezingen lieten toen heel goed het verschil zien tussen hoe sommigen overkwamen in de loods en op stream. Ik bedoel... Wanda genomineerd als meest positieve ?quote:Op zondag 14 mei 2023 02:13 schreef Flow3r het volgende:
Over de duw van Marciano nu, die als meest geduldige man was gekozen
Mirthe dat ze van zichzelf niet had gedacht dat ze zo zou schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Laat ze lekker neuken, en dan lekker terug naar Kim over 4 maanden ...quote:Op zondag 14 mei 2023 02:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
dat misschien wel maar jeff niet mirthe
quote:Op zondag 14 mei 2023 02:19 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, Jeff biedt MIrthe nog een hijsje van z'n peuk aan en de stream wisselt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was 15 minuten geleden al zoquote:Op zondag 14 mei 2023 02:05 schreef Flow3r het volgende:
Jeff gaat een peukie doen, Mirthe komt er zo aan voor een hijsje en wij krijgen streamwissel naar slapende JW![]()
[ afbeelding ]![]()
welterusten![]()
ja na de aangescherpte regels heeft hij 2 dagen nagedacht om een strategie te bepalen en die komt er langzaam uit nuquote:Op zondag 14 mei 2023 02:45 schreef freaky40 het volgende:
Jeffy is weer helemaal on the roll en heerst weer als een malle
Heel tekenend zojuist want het was gewoon een stille hint richting kompaan Isaac terwijl zoiets aan Mirthe voorbijgaat en zij het zelfs naderhand speels nazong. Een bijzonder intelligente kerel waarbij ik het totaal niet zou snappen mocht ooit nog een individuele eliminatieproef gewonnen worden en diegene laat Jeff vervolgens aanblijven. Maar zie het nog gebeuren ook.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
zeker alles in de gaten houden maar wat Jeff net zegt working 9 to 5 en ice weet genoeg
Het kan onmogelijk toeval zijn inderdaad al zal ie FEBO hierom terecht (!) vervloeken want het is een achterlijke kleuterbende. Maar misschien kan dit voor een soort ommezwaai zorgen waarbij je niet weet wat het programma in de eindfase van plan is.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:46 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja na de aangescherpte regels heeft hij 2 dagen nagedacht om een strategie te bepalen en die komt er langzaam uit nu
Jeff was afgelopen dagen best lief voor Mirthe. Viel mij sowieso op dat hij zich wat anders op lijkt te stellen afgelopen week. Wat minder zeiken en weer wat meer in de groep.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:59 schreef KinKiJan het volgende:
Nadat ze het hebben over naar huis sturen van bepaalde spelers vraagt Mirthe:
Mirthe: "Zou je mij naar huis sturen?"
Jeff: "Ehm, toen wel, nu misschien ook, maar toen had ik Jerrold 1, jij 2"
Mirthe: "Ja dat zei je toen inderdaad"
Jeff: "Maar ik denk dat je nog steeds op nr 2 staat en ik heb een nieuwe nummer 1, denk ik. Daar heb ik een uur de tijd over om over te denken, maar.. Ja het is een beetje lullig. Ik vind dat ik niet meer in deze positie hoef te staan."
Mirthe: "Ja maar dat weet je niet, iedereen kan het zijn"
Jeff: 'Ja ik heb er ook geen zin in, maar ik doen het wel. Maar ga niet lopen janken met z'n allen als ik het haal en weer iemand naar huis stuur (..) dan ga ik ook voor de nummer 1"
Mirthe lacht ondertussen mee
Jeff: 'Maar ik vraag me af, wil je echt serieus niet met mij hier nog 2 maanden zitten, maar wel liever met (stil). Maar geen idee ik heb nog nooit hem op het scherm gezien!"
Mirthe: "Ik ga wel goed op jou, vaak, soms ook niet maar denk geef ik dat ook toen, maar ik vind jou merendeels supergrappig. Samen met Rupert vind ik jou de meest grappige van de loods. Tuurlijk vind ik jou ook onredelijk en denk ik 'oh Jeffrey daar ga je weer, waarom?'"
Jeff: Maar die tijd is geweest"
Mirthe: "Ja nee ik vind jou heel leuk"
Klinkt van beide kanten toch echt eerlijk naar elkaar.
Zoals hij nu is is hij wel te pruimen, die 'andere' Jeff vond ik helemaal nietsquote:Op zondag 14 mei 2023 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff was afgelopen dagen best lief voor Mirthe. Viel mij sowieso op dat hij zich wat anders op lijkt te stellen afgelopen week. Wat minder zeiken en weer wat meer in de groep.
viel me ook al op , zeker na gesprek dat ze gehad hebben met k5 , je hoort ook veel minder over stemmen bij iedereenquote:Op zondag 14 mei 2023 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff was afgelopen dagen best lief voor Mirthe. Viel mij sowieso op dat hij zich wat anders op lijkt te stellen afgelopen week. Wat minder zeiken en weer wat meer in de groep.
welk planquote:Op zondag 14 mei 2023 07:22 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of dat plan wat sasha heeft bedacht en wat Bern hilarisch vindt al is uitgewerkt door hun.
( kan niet want klopt geen zak van volgens mij)
Ja heerlijk he ...zijn wel altijd dezelfde die een feestje kunnen bouwenquote:Op zondag 14 mei 2023 07:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Was gisteren een gezellige dag.. het swingen met Babette, Wendy, Jeff, Marciano en Ima was voor mij wel een hoogtepuntje en natuurijk het songfestival, heerlijk om te zien.
Ben benieuwd wat dat plan dan is..quote:Op zondag 14 mei 2023 07:22 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of dat plan wat sasha heeft bedacht en wat Bern hilarisch vindt al is uitgewerkt door hun.
( kan niet want klopt geen zak van volgens mij)
En dat mag iedereen zelf weten. Het is dan ook Commentaar Op Streams en niet Commentaar Op Usersquote:Op zondag 14 mei 2023 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Er zijn best wel veel Jeffrey bewonderaars hier.
Ik lees cos terug en het gedweep met Jeffrey valt echt op.
Elke keer als hij iets normaals doet zoals koken of een leuk gesprek dan wordt dat hier benoemd door sommigen alsof het een wereldwonder is.
Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.quote:
Ik vond het gisterenmiddag gezellig, lekker buiten dat Songfestival, weer van niets iets leuks maken vind ik daar de leukste dingenquote:Op zondag 14 mei 2023 07:20 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Net even de filmpjes gezien dat ze aan het feesten waren![]()
Heerlijk om te zien ...vaker muziek zou mooi zijn alles beter dan gezeur
Gaat toch over iets wat op de streams is geweest? Dat mag je gewoon hier vertellen hoorquote:Op zondag 14 mei 2023 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.
Dat is absoluut waar... ik hoop ook zo dat zij doortrappen naar het eind... want please geen saaie lui tot het eind dat is niet te verhapstukken.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja heerlijk he ...zijn wel altijd dezelfde die een feestje kunnen bouwen![]()
Zomerzon.....quote:Op zondag 14 mei 2023 07:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik de uitleg (als ik dat uberhaupt al kan) moet plaatsen . Niet in de COS denk ik.
Cos terug lezen is met terugwerkende kracht reageren op streams?quote:Op zondag 14 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat mag iedereen zelf weten. Het is dan ook Commentaar Op Streams en niet Commentaar Op Users
Dat gebeurd even goed ook bij andere.m
Ik ben zelfs helemaal geen bewonderaar van hem, maar ik reageer door wat ik op de streams zie en als dat iets positiefs is benoem ik dat net zo als dat het negatief zou zijn.
Niet alleen van hem, maar van iedereen die daar zit
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmenquote:
Nee het is rustig met het stemoverleg.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmen
las wel in de cos dat jef nu weer iemand op 1 heeft staan , denk niet bern dit keer , denk eerder aan jw of eunicequote:Op zondag 14 mei 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het is rustig met het stemoverleg.
Gaat vast nog wel komen
Ja laas ik ook werd niet gezegd wie, en Mirthe misschien op de tweede plek. Wel eerlijk dat hij dat ook gewoon tegen haar zegtquote:Op zondag 14 mei 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
las wel in de cos dat jef nu weer iemand op 1 heeft staan , denk niet bern dit keer , denk eerder aan jw of eunice
Klopt, het is ineens stil rond het stemmen... heel vaag..quote:Op zondag 14 mei 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ook plan van stemmen op jef hoor je niks meer van bij sas en bern , trouwens je hoort niks meer over op wie ze gaan stemmen
Dat is de slowchat..SC staat in het rijtje hier.quote:
Ik denk niet dat het zo werkt in de praktijk maar het is leuk bedacht...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
Oké kijken of mij dat lukt.
Sas bedankt het zelf en vindt het geniaal en Bern
hilarisch.
Als er een duel-eli komt wil Sas met hun groep ieder op iemand anders van groep Jeff stemmen. Zodat er geen tweede voor het duel kan worden gekozen want die hebben dan allemaal 1 stem. Volgens Sas moet er dan opnieuw gestemd worden. En dan kunnen zij kiezen wie van de andere zij tegen over de andere kunnen zetten.
Sas denkt namelijk dat groep Jeff dan niet meer opnieuw mag stemmen maar alleen zij (groep Sas)
Wat hier zo geniaal aan is en hilarisch weet ik ook niet.
heb ik nog niks van over gehoord van dit plan,denk dat de manager moet beslissen danquote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
hilarisch.
Als er een duel-eli komt wil Sas met hun groep ieder op iemand anders van groep Jeff stemmen. Zodat er geen tweede voor het duel kan worden gekozen want die hebben dan allemaal 1 stem. Volgens Sas moet er dan opnieuw gestemd worden. En dan kunnen zij kiezen wie van de andere zij tegen over de andere kunnen zetten.
Sas denkt namelijk dat groep Jeff dan niet meer opnieuw mag stemmen maar alleen zij (groep Sas)
Misschien is het achteraf een gouden greep, je weet het niet.. bij de FEBO kan het alle kanten op.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Waarschijnlijk denkt Sas haha nu pakken we ze terug net zoals bij de manager verkiezingen.
Maar waar Sas het idee vandaan haalt dat bij een tweede ronde stemmen dan groep Jeff niet mee zou mogen stemmen is mij een raadsel.
Maar ze gaat eerst aan de Febo vragen of dit klopt.
Hoe dan ook eindelijk gaat die groep ook eens plannetjes maken om het spel te spelen ipv 1 voor 1 buiten de poort gezet te worden. Werd tijd dat die ook eens met snode plannen komen.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Waarschijnlijk denkt Sas haha nu pakken we ze terug net zoals bij de manager verkiezingen.
Maar waar Sas het idee vandaan haalt dat bij een tweede ronde stemmen dan groep Jeff niet mee zou mogen stemmen is mij een raadsel.
Maar waarom zou bij een herstemming alleen groep Sas mogen stemmen ?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien is het achteraf een gouden greep, je weet het niet.. bij de FEBO kan het alle kanten op.
Dat wordt weer hardlopen, paal aantikken omdraaien hardlopen en deurpost aantikkenquote:Op zondag 14 mei 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Jaja er komt leven in de brouwerij, Erik schuift zich in z'n sporttenue...
Ik vind het ook vreemd en kan me het haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar waarom zou bij een herstemming alleen groep Sas mogen stemmen ?
Ja schitterend hé...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer hardlopen, paal aantikken omdraaien hardlopen en deurpost aantikken
Ik zat met verbazing te kijken toen hij bezig wasquote:Op zondag 14 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...
Dat filmpje van Erik hoe hij z'n overhemd uittrok gisteren... ik heb zo gelachen..
quote:Op zondag 14 mei 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is ook wakker, gisteren nog geen gesprek geweest tussen haar en mirthe toch?
Hadden ze thuis moeten blijven bij hun kinderen dan hadden ze ontbijt op bed verdiend, Nu nietquote:Op zondag 14 mei 2023 08:40 schreef pingu66 het volgende:
Tis moederdag ...wie brengt de moeders ontbijt op bed?
Daar kun je Bern nog aan toevoegen denk ikquote:Op zondag 14 mei 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Zo de lampen zijn aan Rupert keek even maar besluit weer te gaan liggen met zijn ogen dicht
Dat zijn echt de twee grootste slapers uit de loods volgens mij.
Ja en Babette en Wendy, dat zijn ook van die langslapers. Maar Rupert en Imadiddin spannen toch wel de kroonquote:Op zondag 14 mei 2023 08:42 schreef Limbus het volgende:
[..]
Daar kun je Bern nog aan toevoegen denk ik
Geen idee echt dan zet ik het even in de agendaquote:Op zondag 14 mei 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Er is vanmiddag toch bingo met leuke prijsjes.
hoorde bern wel zeggen volgende week krijgen we meer duidelijkheidquote:Op zondag 14 mei 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd en kan me het haast niet voorstellen maar de wonderen zijn de wereld niet uit.
Die hebben dan al hn stem uitgebracht op iemand die dan sowieso op de stip staat.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:15 schreef pingu66 het volgende:
Ja heeft Moraima georganiseerd...quote:Op zondag 14 mei 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee echt dan zet ik het even in de agenda
Erik is er weer klaar voor, gesport en gedoucht.quote:
Waarom wil ze wakker gemaakt worden?quote:Op zondag 14 mei 2023 09:19 schreef cinsan het volgende:
erik myrthe wakker maken heeft ze aan erik gevraagd
Te smerig voor woordenquote:Op zondag 14 mei 2023 09:33 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze altijd maar Erik in beeld brengen terwijl hij z'n neus leegeet
Ik heb geluk, heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 14 mei 2023 09:33 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze altijd maar Erik in beeld brengen terwijl hij z'n neus leegeet
AH nee heb ik het gesport van Erik gemist.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Jaja er komt leven in de brouwerij, Erik schuift zich in z'n sporttenue...
quote:Op zondag 14 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...
Dat filmpje van Erik hoe hij z'n overhemd uittrok gisteren... ik heb zo gelachen..
Dat filmpje verdient een prijs. Ik heb ook enorm er om gelachen. Heerlijk..quote:Op zondag 14 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...
Maar dat weet je officieel niet miss hien heeft iemand van haar eigen groep bijvoorbeeld op Erik gestemd. Stemmen is anoniemquote:Op zondag 14 mei 2023 08:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben dan al hn stem uitgebracht op iemand die dan sowieso op de stip staat.
Dat zie je dan toch vanzelf aan degenen die nog een keer moeten stemmen.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat weet je officieel niet miss hien heeft iemand van haar eigen groep bijvoorbeeld op Erik gestemd. Stemmen is anoniem
Ja, ik snap sowieso het punt nietquote:Op zondag 14 mei 2023 09:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch vanzelf aan degenen die nog een keer moeten stemmen.
Ja en dat is nou net de bedoeling van anoniem stemmen dat je het niet weet dat is nou eenmaal het spelquote:Op zondag 14 mei 2023 09:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie je dan toch vanzelf aan degenen die nog een keer moeten stemmen.
Nou Wanda Dan weet je dat ....quote:Op zondag 14 mei 2023 09:58 schreef humpty het volgende:
Als je doet of je doof of blind bent is dit best een leuke plek zegt Jasper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff en Mirthe deel 2 - 14 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DGK_Tegengas op 14-05-2023 10:24:41 ].
Ik vind dat eigenlijk lief , niet raarquote:Op zondag 14 mei 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe wenst iedereen een fijne moederdag, ook Rupi en Isaac.
Isaac: ik ben toch geen moeder
Mirthe: maar je hebt een moeder,iedereen heeft een moeder. Dan wens ik dat via jou naar haar ( ofzoiets,kon het niet verstaan)
Kan je ook een keer niet make uppen of wimpers plakken of zeuren?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Ice gaat zo sporten
Zoe:'het is zondag, kan je ook een keer een dag niet sporten?'
Is toch lief van haar?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe wenst iedereen een fijne moederdag, ook Rupi en Isaac.
Isaac: ik ben toch geen moeder
Mirthe: maar je hebt een moeder,iedereen heeft een moeder. Dan wens ik dat via jou naar haar ( ofzoiets,kon het niet verstaan)
Die uitdrukking ken ik niet maar ik denk dat je bedoelt dat het nergens op slaat?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
die cowboylaarsjes onder die jurk trekt op niks
Beetje vaag gesprek,quote:Op zondag 14 mei 2023 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Voor Mirthe is het een win\win volgens Marciano
Nee maar Ice is al langer bezig om haar hun kamp in te krijgen zoietsquote:Op zondag 14 mei 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vaag gesprek,
Mirthe zit toch niet bij het groepje van Babs?
Een hoop hypocriet geleuter iddquote:Op zondag 14 mei 2023 10:36 schreef engine het volgende:
Babbel over gele kaarten.....tegen Marciano notabene![]()
Ciano "ja dan loop ik mezelf voorbij eigenlijk"
Babbel "nee nee ik zeg dat niet tegen jou"
Mijn god zeg
Ze willen haar overhalen maar bep vertrouwd Mirthe nietquote:Op zondag 14 mei 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vaag gesprek,
Mirthe zit toch niet bij het groepje van Babs?
Is die groep van Babs dan met 12 man?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:44 schreef engine het volgende:
12-5 en als wij dan 6-6 doen kunnen hun daar nooit iemand tegenover zetten.
Is toch niet zo moeilijk
Volgens Ciano zijn berekening blijkbaar welquote:
Dan hebben ze echt de overhand inderdaad dan kunnen ze er twee man opzetten die dan naar huis moeten en/of tegen elkaar moeten spelen.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens Ciano zijn berekening blijkbaar wel
Hij zegt iedereen keer dat ze zachtjes moet doenquote:
Domme Sasquote:Op zondag 14 mei 2023 08:09 schreef pingu66 het volgende:
hilarisch.
Hoe komt ie daar bij 12? Wie dan?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt de overhand inderdaad dan kunnen ze er twee man opzetten die dan naar huis moeten en/of tegen elkaar moeten spelen.
Dat zou jammer zijn als het zo zal gaan.
Die verteld over haar gesprek met Jeffquote:
Dat is dan maar voor een maand, dan gaat deze maand Moriama en volgende maand Zoëquote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef Verida het volgende:
Het wordt denk ik tijd voor een ander soort eliminatie : Gewoon de minst presterende eruit. Alhoewel dat wel jammer is dat Zoe dan immuun is, die presteert niet echt veel
Ik ben voor. Het heeft toch niet zoveel zin om op sterkere te gaan. Krijgen ze toch geen meerderheid voor en ik denk ook dat het een duel gaat worden de eerst volgende keer.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan maar voor een maand, dan gaat deze maand Moriama en volgende maand Zoë
Ik snap bep niet waarom op Mirthe die wint elke proef en ook een duel.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef engine het volgende:
Babbel wil op Mirthe dus. "Kijk ik neem het niemand kwalijk maar ik neem het ze alle drie kwalijk"
Wat kan die dom lullen zeg. Gewoon in dezelfde zin jezelf tegen spreken
Ik heb geen idee wat Babbel nou eigenlijk wilquote:Op zondag 14 mei 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap bep niet waarom op Mirthe die wint elke proef en ook een duel.
Of wil bep stiekum dat mirthe Jeff naar huis stuurt?
Want anders schiet ze hem dood of uuuh stopt ze hem onder de grond? 😉quote:Op zondag 14 mei 2023 10:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff moet op zijn toon letten had Mirthe hem gezegd
Mirthe gebruikt wat alles is gezegd over Eunicequote:
Maar ze wijst alleen naar een ander ,dat is niet okayquote:Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe gebruikt wat alles is gezegd over Eunice
Mirthe doet/deed helemaal niets fout tegen Eunice.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Eunie moet veranderen , nee Mirthie jij moet jouw gedrag veranderen
Je kunt niet verwachten dat anderen veranderen voor jouquote:
Wen doet gemeenquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
Iemand nog meegekregen waarom ze op Wendy wil stemmen?
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze wijst alleen naar een ander ,dat is niet okay
Wie wil op Wendy?quote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mirthe doet/deed helemaal niets fout tegen Eunice.
Juist , en als jij je aan iemand ergert moet je zelf iets in je gedrag veranderenquote:Op zondag 14 mei 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Goed zo bep
Dat is inderdaad niet zo
Eunice heeft dit niet als plan bedacht
Ze is zoals ze is
Of degene uit de weg gaanquote:Op zondag 14 mei 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist , en als jij je aan iemand ergert moet je zelf in je gedrag veranderen
Nou ja dat sowieso , en dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 14 mei 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of degene uit de weg gaan
Dan is het gewoon niet jou soort mens
Ik denk dat Eunice dit juist wel als plan heeft bedacht, niet die ruzie, dat had ze niet verwacht. Maar ik geloof wel dat eunice Mirthe heeft gebruikt, bewust.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Goed zo bep
Dat is inderdaad niet zo
Eunice heeft dit niet als plan bedacht
Ze is zoals ze is
Wendy heeft haar van de week op haar gedram gewezen, denk zelf dat het iets daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
Absoluut, maar Mirthe zit nog in een heel ander stuk , zij kijkt liever naar anderenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:01 schreef greysbones het volgende:
Goed zo Babs
Het is een keus
Om je zo te laten behandelen
Wen is wel eens eerlijk tegen Mirthe dat ze niet zo moet blijven hangen in dingen en zegt dat dan ook Mirthe kan niet zo goed tegen kritiek of de waarheid.quote:
Is ook moeilijkquote:Op zondag 14 mei 2023 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut, maar Mirthe zit nog in een heel ander stuk , zij kijkt liever naar anderen
Eens , maar dit blijft alleen niet hangenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano en Babs doen dit toch wel goed hoor
Mirthe heeft best moeite met luisteren naar wat er gezegd wordtquote:Op zondag 14 mei 2023 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar dit blijft alleen niet hangen
Dat gaat ze niet lukken tegen die groep in te gaanquote:Op zondag 14 mei 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben voor. Het heeft toch niet zoveel zin om op sterkere te gaan. Krijgen ze toch geen meerderheid voor en ik denk ook dat het een duel gaat worden de eerst volgende keer.
Ja ., en dit is al de derde keer in dit gesprek dat ze het daar over heeftquote:
Die heb ik gisteravond een half uur gevolgd en over gepostquote:Op zondag 14 mei 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
JW en Euinie over trouwen , het briefje en de ellende die JW er in ziet
Wat een drammer.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ., en dit is al de derde keer in dit gesprek dat ze het daar over heeft
Nou ja JW heeft gewoon niets met trouwen en ik geef hem groot gelijk , daar is hij hij heel realistisch inquote:Op zondag 14 mei 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond een half uur gevolgd en over gepost
Jeetje wat is JW een ongelofelijk negatieve man
En de positiviteits goeroe doet er gezellig aan mee
Mirthe trekt zelf ook heel vaak vreemde gezichten waaruit je allerlei conclusies kan trekken.quote:
Hij heeft groot gelijk en overziet het goed niets mis meequote:Op zondag 14 mei 2023 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja JW heeft gewoon niets met trouwen en ik geef hem groot gelijk , daar is hij hij heel realistisch in
Haar gedrag nu, en datgene wat ze allemaal over Eunie zegt staat lijnrecht tegenover wat ze laat zien aan Eunie en de anderenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe trekt zelf ook heel vaak vreemde gezichten waaruit je allerlei conclusies kan trekken.
Ze draait een beetje door nu kan alleen nog bij Morrie of Erik terecht denk ik.
Eensquote:Op zondag 14 mei 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk en overziet het goed niets mis mee
Gisteren had ze beloofd het savonds los te laten....maar dit gaat nog wel even door en eindigt bij: niemand mag mij hier iedereen pest me. Ik ben zieligquote:Op zondag 14 mei 2023 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een drammer.
Let it go, let it gooooooo!
Hoe schijnheilig om haar dan wel te troosten en te zeggen achter haar te staanquote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef engine het volgende:
Babbel wil op Mirthe dus. "Kijk ik neem het niemand kwalijk maar ik neem het ze alle drie kwalijk"
Wat kan die dom lullen zeg. Gewoon in dezelfde zin jezelf tegen spreken
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren had ze beloofd het savonds los te laten....maar dit gaat nog wel even door en eindigt bij: niemand mag mij hier iedereen pest me. Ik ben zielig
Dat dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willen
quote:Op zondag 14 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |