Dat gaat ze niet lukken tegen die groep in te gaanquote:Op zondag 14 mei 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben voor. Het heeft toch niet zoveel zin om op sterkere te gaan. Krijgen ze toch geen meerderheid voor en ik denk ook dat het een duel gaat worden de eerst volgende keer.
Ja ., en dit is al de derde keer in dit gesprek dat ze het daar over heeftquote:
Die heb ik gisteravond een half uur gevolgd en over gepostquote:Op zondag 14 mei 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
JW en Euinie over trouwen , het briefje en de ellende die JW er in ziet
Wat een drammer.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ., en dit is al de derde keer in dit gesprek dat ze het daar over heeft
Nou ja JW heeft gewoon niets met trouwen en ik geef hem groot gelijk , daar is hij hij heel realistisch inquote:Op zondag 14 mei 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond een half uur gevolgd en over gepost
Jeetje wat is JW een ongelofelijk negatieve man
En de positiviteits goeroe doet er gezellig aan mee
Mirthe trekt zelf ook heel vaak vreemde gezichten waaruit je allerlei conclusies kan trekken.quote:
Hij heeft groot gelijk en overziet het goed niets mis meequote:Op zondag 14 mei 2023 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja JW heeft gewoon niets met trouwen en ik geef hem groot gelijk , daar is hij hij heel realistisch in
Haar gedrag nu, en datgene wat ze allemaal over Eunie zegt staat lijnrecht tegenover wat ze laat zien aan Eunie en de anderenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe trekt zelf ook heel vaak vreemde gezichten waaruit je allerlei conclusies kan trekken.
Ze draait een beetje door nu kan alleen nog bij Morrie of Erik terecht denk ik.
Eensquote:Op zondag 14 mei 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk en overziet het goed niets mis mee
Gisteren had ze beloofd het savonds los te laten....maar dit gaat nog wel even door en eindigt bij: niemand mag mij hier iedereen pest me. Ik ben zieligquote:Op zondag 14 mei 2023 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een drammer.
Let it go, let it gooooooo!
Hoe schijnheilig om haar dan wel te troosten en te zeggen achter haar te staanquote:Op zondag 14 mei 2023 10:49 schreef engine het volgende:
Babbel wil op Mirthe dus. "Kijk ik neem het niemand kwalijk maar ik neem het ze alle drie kwalijk"
Wat kan die dom lullen zeg. Gewoon in dezelfde zin jezelf tegen spreken
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren had ze beloofd het savonds los te laten....maar dit gaat nog wel even door en eindigt bij: niemand mag mij hier iedereen pest me. Ik ben zielig
Dat dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willen
quote:Op zondag 14 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En degene die haar aan gisteravond gaat herinneren zal ze op de stip willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |