Duncan wel alleen mic. En die vond dat ongemakkelijk.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit ook wel veelzeggend, dat ze als winnaarsoptreden gewoon weer de hele act doetMeestal doen ze toch gewoon voor de mic? Of herinner ik me dat verkeerd?
Ojaquote:
Radio 2 blijft lekker Loreen pluggen, logisch dat die in de hitlijsten meer zal gaan scoren, jaquote:Op zondag 14 mei 2023 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zullen zien in de top 40 van volgende week
Dat was ook wel mooiquote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar was uiteindelijk toch Armenie de grote internationale hit
Als het in Stockholm is en wij tegen die tijd een huis hebben lijkt het mij wel leuk om een mini pre-party te hebbenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie kampeerplekken ter beschikking stellen?
Nee nee, dan moet je het in het finaletopic zeggen, je zegt het nu in de SCquote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was richting de dagjesmensen.
Dit zijn de beoordelingspunten bij de gemiddelde jury.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Israel voldoet echt niet aan de beoordelingsputen van de jury.
En het was de eerste keer al niet extreem goed.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze is wel op nu, dit is vocaal érg matig
Dit.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:12 schreef Aadrianus het volgende:
Ik versta dus geen zak van wat ze zingt. Ik hoor alleen maar veel geschreeuw.
Mja daar kunnen ze vast in schuiven, maar volgens mij was laatste keer ook in Stockholm toch? Hun kennende gaan ze niet 2x achter elkaar in Stockholm doen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De finale van Melodifestivalen is ook in de Friends Arena, maar die is in mei vaak bezet door de voetbalclubs uit Stockholm.
Goed opgevoede Braziliaan!quote:Op zondag 14 mei 2023 01:13 schreef heywoodu het volgende:
Teleurgesteld in de uitslag, maar wel met mijn vriendin net de afspraak gemaakt dat toekomstige kinderen op gaan groeien met Eurovisie als jaarlijkse traditie om te kijken
Ik dacht Malmö?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja daar kunnen ze vast in schuiven, maar volgens mij was laatste keer ook in Stockholm toch? Hun kennende gaan ze niet 2x achter elkaar in Stockholm doen.
Vierde met zo'n liedje...quote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik vond Italië persoonlijk ook wel echt waardeloos
En zet de autotune ook maar vast klaar!quote:Op zondag 14 mei 2023 01:14 schreef Meke het volgende:
Tijd om Petra Mede alvast uit het vet te halen![]()
Met het oog op de Spelen verwacht ik niet dat dit een verkapte aankondiging is, toch?quote:Op zondag 14 mei 2023 01:13 schreef heywoodu het volgende:
Teleurgesteld in de uitslag, maar wel met mijn vriendin net de afspraak gemaakt dat toekomstige kinderen op gaan groeien met Eurovisie als jaarlijkse traditie om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |