SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Refrein is 90% backing vocals.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Weer die rare volumewisseling. Is dat verkeerd opgenomen?
Ik krijg het idee dat ze playbackt.
Vergeten te halenquote:
Ze wordt slechts heel erg ondersteund door de backings on track.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Nee manquote:
Dit lijkt wel playback inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef Ewelina het volgende:
spaans? chanel?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze schijnt Engels te zingen, maar het kan ook Pools zijn
Ja daarom.quote:
1 deel witte rumquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:35 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Vergeten te halen
Nou ja dan maar een Belgisch biertje tijdens de Belgische inzending, toch altijd trappist in huis
Dan kan ze beter model of influencer of zo worden, als ze dat al niet is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuke meid; dat ze niet niet kan zingen maakt geen drol uit.
Ook wel Muziekfeest. Een minder zingende Emma Heesters.quote:
Ik ben ook wel onder de indruk van dat Instagram modelletje uit Israël. Die krijgt van mij 14 puntenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is bij polen wel echt altijd zo.
Eerst waren het vooral Bosniërsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er ligt weer een Serviër op de grond te kermen
Net Tadic
In een rare bloem of vagina of wat 't ook is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net Tadic
Mijn DM staat open voor jequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
@:pisces29 dit nummer is zeer verwarrend en derhalve verfrissend. Ik doe wellicht mee met het dansje
Backing vocals doen VEEL bij Polenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Ja als je helemaal wasted bent jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd wel een lekker nummer. Bassline is prima
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net Tadic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |