Van je ajajjippiejippiejeeeequote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik wilde graag wat terugbrengen/ruilen bij Hornbach maar de bon was al weg maar nou had @:Lucky_Strike laatst gepost dat ze iets zonder bon naar Hornbach had teruggebracht en dat dat kon want ze kunnen de bon in hun computer vinden en dus heb ik het maar gewoon gevraagd en toen mocht ik het ruilen voor de (duurdere) variant die ik bij nader inzien wou hebben dus nu heb ik 12 meter cortenstaal borderrandjes die ik morgen op hun plek kan tikken.
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur andersquote:
😳 oooh!?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders
Och, dat is altijd zo sneu…quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
Ah gossiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat werkt niet als de plek waar ' ie niet mag komen voorbij de helft ligt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bij een nieuw team is de kans groot dat er mindere collega's bij zitten om uitéénlopende redenen. Ik weet niet beter.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)
Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje
Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks.
Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
Ja morgen weer herfst ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskaitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om.![]()
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.
ik woon op het balkon met dit weerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.
Maar met dit weer zitten we nooit op balkon, altijd in de tuin.
Soms ff een bakkie op balkon.
Wel een overkapping hier, maar de vogels pakken het voer, eten het op de balustrade en gaan daarna op de balkonbank zitten. Wanneer het kussen daar niet ligt is het prima, maar nu vind ik het wat minder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.
Maar met dit weer zitten we nooit op balkon, altijd in de tuin.
Soms ff een bakkie op balkon.
Slapen onder de sterren ⭐🌟🤩quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik woon op het balkon met dit weerScheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon
Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar
en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk
Hoogzomer is het hier warmer op het balkon dan in huis. Wel een keer een poging tot slapen op het balkon gedaan, lekgeprikt door de muggen, dat doe ik niet weer 😂quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik woon op het balkon met dit weerScheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon
Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar
en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk
Wel slim om dat zo te doen. En gewoon morgen (of een andere dag) de planten verpotten. Ik doe het ook niet alles op 1 dag.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik was wel naar Intratuin. Voor de eerste keer in m'n leven. Het is ook niet echt in de buurt, dus ik had lang en diep na zitten denken over de logistiek van alles. Een tuincentrum dichterbij is er hier helaas niet echt (en ik snap nog steeds niet waarom).
Dus: naar het station gefietst, elektrische bakfiets gehuurd, naar de Hema gefietst voor de "mooie" potten die ik daar had gezien die ik wilde, die potten in de bakfiets geladen en naar huis gebracht, naar de Intratuin gefietst (een km of 8 enkele reis), nog meer potten (minder mooie, voor op het balkon vooral) gekocht en 2 grote zakken potgrond, dit thuis afgeleverd, bakfiets ingeleverd, nog een keer naar de Hema want de tuinschepjes waren bij de Intratuin uitverkocht, en toen nog langs de AH voor boodschappen voor Songfestival kijken vanavond.
En nu ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag en ik heb de planten nog niet eens verpot
Het fietste wel makkelijker dan met 70 liter voorstrijk en verf in een bakfiets. 80 liter potgrond is helemaal niet zo heel zwaar en gelukkig kon ik de potten redelijk stevig erin stouwen.
Bij welke van de vele ben je?quote:
Enschedequote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij welke van de vele ben je?
Ik kijk nog een beetje op tegen dit soort weer tijdens de komende festivals
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is
Maar dan ben ik elders.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is
Dat had in kunnen radenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat is in Zutphen tochquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat had in kunnen radenveel plezier!
Al iets lekkers gedronken?
[..]En in de herfst weer een bokbierfestival
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraïense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat had in kunnen radenveel plezier!
Al iets lekkers gedronken?
[..]En in de herfst weer een bokbierfestival
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0
Ookquote:
Sours zijn altijd goedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraïense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer
Linkje naar rabarberbier?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraïense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ijde avond duurt nog lang genoeg met het Songfestival
[..]
OokZutphen is een van de bekendste volgens mij. Maar in Deventer is er ook een, in de kerk.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphen![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren ja?quote:
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:27 schreef Blues het volgende:
Bier!
Deze kende ik niet, lekkerrrr[ afbeelding ]
Jij met je hoofd vol herinneringenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
Ben nog niet toegekomen aan de Grote Kledingruil.
Wel de schone wintertruien apart gehouden. Ook al een bergje.
Wat fijn, dat buurman jullie schutting fikste. Doet hij ook nog de rommel bij jou opruimen? Zou helemaal mooi zijn.
En inderdaad de planning van Tele6 👍🏼
Pffff uur staan wachten op het station maar ik heb hem hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:20 schreef borisz het volgende:
Dat was een fijn D66congres.
De monarchisten hebben democratisch toch gewonnen van de republikeinen.
Die ken ik in Diesel, reden lang geleden naar Apeldoornquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier deze trein was het![]()
[ afbeelding ]
Leuk oudje! 🚞quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de levieten lezenquote:
Nee dit was een rit zonder reizigers. Soms heb je dat wel hoor, maar dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat je met de bijzondere trein mee zou rijden @:Dr_Flash
Mwhihihi, trein doetquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Huh watquote:
Koplampen als ogen en dat rode ding is de tong.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat![]()
Die kap over de koppeling wordt trouwens "beha" genoemd in spoorjargon, maar dat terzijde
Maar ze zitten er toch wel?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de koplampen zijn uit. Dat heet frontseinen trouwens. Deze heeft sluitwerken, de twee rode lampjes bovenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef AnneX het volgende:
Dit was lekker van het foto geld 😉Kaas-gemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?![]()
Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.
Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?Spoilers!
Wat super dat hij er zo blij mee is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?
De meneer uit Sneek is net weg met een hf doos vol met een stuk 15albums.
En trok ook nog zijn portefeuille en wilde ervoor betalen.![]()
Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.
Wat ik met de 5893 dia’s kan doenWat de gek ervoor geeft op mp: “bieden”
Ook nog een foto gered voor golfer, van Caprera dd. april 1970.
Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?
De meneer uit Sneek is net weg met een hf doos vol met een stuk 15albums.
En trok ook nog zijn portefeuille en wilde ervoor betalen.![]()
Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.
Wat ik met de 5893 dia’s kan doenWat de gek ervoor geeft op mp: “bieden”
Ook nog een foto gered voor golfer, van Caprera dd. april 1970.
Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.
Oh ja, stil op straat iddquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:01 schreef Blues het volgende:
ESF kijken nu, ik verhuis naar andere topic![]()
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.
Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
Eh…nee…weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kaas-gember![]()
Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.
Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?
Waar van heb of had je die dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebben
Ohh dat lijkt me tof om zulke foto's te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.
Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
Mijn opa was fotograaf. Ik heb nog 1 doosje met glazen negatieven.quote:
Mn. Was eigenlijk vooral van onbeschadigde ansichtkaarten van voor 1960.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit vindt ik zelf wel een interessant draadje.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh dat lijkt me tof om zulke foto's te zien
Nee. Dat spul heb ik helemaal niets meequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mn. Was eigenlijk vooral van onbeschadigde ansichtkaarten van voor 1960.
Sommige straatbeelden waren interessant, omdat die van straten buiten het centrum zijn. Die zijn er niet zo vaak.
Een vriendinnetje en ik aan het hoelahoepen op straat in een nieuwbouwwijk en geen auto te zien.Of een oude autobus van de vakantie van opa en oma naar Zwitserland. Zoiets.
Overigens: de oude klik klak Agfa boxje …zou jij daarvoor belangstelling hebben?
(Als mn.X er afstand van kan doen 😢 Het komt van mijn kant. )
Aha, ja dat is erg jammer dan. Dat zijn ondanks 100 jaar oud ofzo vaak kwalitatief erg goede beelden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn opa was fotograaf. Ik heb nog 1 doosje met glazen negatieven.
Dat was het inderdaad! Ik heb alle dozen uitgespit. Een klein stapeltje heb ik bewaard. Alle kindertekeningen heb ik gefotografeerd. Eentje wil ik inlijsten want die is briljant. Een stilleven van potjes Hakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eh…nee…weet ik niet meer.
Oh ja toch! Wat heb jij gedaan met dozen herinneringen, die alsnog werden gedropt? Ben je alle dozen door?
Nee, geen idee ook wat er op staat. Zijn vast foto's van klanten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, ja dat is erg jammer dan. Dat zijn ondanks 100 jaar oud ofzo vaak kwalitatief erg goede beelden.
Heb je ze wel digitaal?
Ah okay, wat al redelijk werkt is de glasplaten op een tablet leggen met een wit scherm en dan een foto maken. Er zijn wel apps die een positief maken van een negatief beeld.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, geen idee ook wat er op staat. Zijn vast foto's van klanten.
In mijn gang hangt een foto van mijn overgrootouders en mijn oma en oudoom (toen ze nog jong waren). Het verhaal gaat dat mijn grootouders elkaar hebben leren kennen toen het gezin bij opa die foto liet maken.
Geen idee of het zo is, maar vind dat best een romantisch verhaal.
Grappige is, dat mijn opa en oma getrouwd zijn uit dezelfde straat als waar @:Lonaa nu woont.
Ik ben bang dat wanneer ik het doosje waar ze inzitten open maak, het helemaal uit elkaar valt. Het ligt op een plankje en ik stof het heel voorzichtig af.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah okay, wat al redelijk werkt is de glasplaten op een tablet leggen met een wit scherm en dan een foto maken. Er zijn wel apps die een positief maken van een negatief beeld.
Op het plankje onderin het naaitafeltje (is weer van mijn oma) zie je het doosjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind dia's prachtig, maar ze zijn veel lastiger, bij een negatief is de belichting niet zo kritisch en maakt het niet zoveel uit als je dubbel zo lang belichtelte. Bij dia heb je die speelruimte niet en moet je sowieso niet overbelichten.
Desondanks heb ik mezelf voorgenomen dit jaar meer dia's te schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Thanks, morgen eens rustig bekijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit vindt ik zelf wel een interessant draadje.
https://www.analoogfotoforum.nl/index.php/topic,24379.0.html
Tegenwoordig wordt film gecoat op een drager van acetaat of polyester, vroeger op nitrocellulose, hetgeen in dat topic ook te lezen is. Dat is niet zonder hebben best gevaarlijk spul. Volgens mij is het dezelfde persoon als @:t4600c
Mogen wij het stilleven ook eens zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad! Ik heb alle dozen uitgespit. Een klein stapeltje heb ik bewaard. Alle kindertekeningen heb ik gefotografeerd. Eentje wil ik inlijsten want die is briljant. Een stilleven van potjes Hak![]()
Ik heb nog wel wat doosjes dia's en postzegels uit te zoeken. Dat doe ik wel als ik met pensioen ben ofzo.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op het plankje onderin het naaitafeltje (is weer van mijn oma) zie je het doosjeMooi tafeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vrijwel alle inhoud is nog van mijn oma. Mijn moeder heeft er ook wat dingen ingedaan. En ik hoef voor de rest van mijn leven geen drukknopen te kopen. Da's het enige dat nog bruikbaar is (en de 10 miljoen knopen die er in zitten)Wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja, ik vind het ook heel leuk om te hebben. Tafeltje staat gewoon in de gang, voor mijn sleutels. Maar ook de trouwbijbel van mijn ouders ligt erop. Heb ook nog een theekastje van mijn grootouders, met geslepen raampjes.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef AnneX het volgende:
Dit was lekker van het foto geld 😉Die pannenkoek ziet er zo goed gelukt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?
En iedereen was zo te lezen druk vandaag met genieten van het weer en leuke dingen doen![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jammer dat het in Engeland is, anders was het al klaar geweestquote:Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef borisz het volgende:
Ik zou vroeg gaan slapen.
Morgen met moeders aan de wandel. 7.30 op Haarlem CS, maar ja toch de uitslag kijken he.
gekkigheidquote:Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef borisz het volgende:
Ik zou vroeg gaan slapen.
Morgen met moeders aan de wandel. 7.30 op Haarlem CS, maar ja toch de uitslag kijken he.
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer dat het in Engeland is, anders was het al klaar geweest
Ja, daar hoopte ik ook op. Stomme jury.quote:
Ik heb het even gemist of niet onthouden, maar heeft je DA een vermoeden wat er speelt?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:23 schreef Lonaa het volgende:
*zucht
Moe. Dora nog steeds buikpijn. Ben er al 2x uitgeweest met d'r. Ik vind het zo sneu voor haar maar ook voor mezelf. Kan me de laatste nacht fatsoenlijke slaap niet herinneren.
Nee. Giardia hebben we getest en dat was negatief. Ze is ook niet ziek-ziek en dat maakt het lastig. Het duurt nu inmiddels wel meer dan 2 weken.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist of niet onthouden, maar heeft je DA een vermoeden wat er speelt?
Dat is sinds jullie terug zijn toch. Zou ze toch heel erg gestresst zijn geweest en dat het er nu uitkomt?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:23 schreef Lonaa het volgende:
*zucht
Moe. Dora nog steeds buikpijn. Ben er al 2x uitgeweest met d'r. Ik vind het zo sneu voor haar maar ook voor mezelf. Kan me de laatste nacht fatsoenlijke slaap niet herinneren.
Ik geloof niet dat dit gerelateerd is aan dat we weg waren. Het is niet heel anders ook dan voor we weg gingen.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is sinds jullie terug zijn toch. Zou ze toch heel erg gestresst zijn geweest en dat het er nu uitkomt?
Hier even een flink baalmoment. Eigenlijk gisteravond al. Maar al jankend een koelkast schoonboenen op zondagochtend kan prima. Ik gok dat ik vanavond pas laat naar huis ga.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit gerelateerd is aan dat we weg waren. Het is niet heel anders ook dan voor we weg gingen.
Die heb ik ook veel in de tuin tot mijn vreugde. Afgelopen jaar is er 30 centimeter aarde op hun standplaats gestort en dit jaar zijn ze gewoon weer terug. Zelfs nog meer dan vorig jaar.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Overal in het bos hier staan Hyacinten in bloei, vermoed dat het de Spaanse Hyacint is, of een hybride met de wilde Hyacint, verbazingwekkend hoe ver ze zich verspreiden.
[ afbeelding ]
De Spaanse is geïntroduceerd (uit Spanje) en kruist zich met de boshyacint, die hybride heeft erg sterk zaad lees ik, en wordt als invasief gezien. Wat ik me wel afvraag is hoe het zaad zich zo verspreid, want ze groeien hier door het hele bos.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik ook veel in de tuin tot mijn vreugde. Afgelopen jaar is er 30 centimeter aarde op hun standplaats gestort en dit jaar zijn ze gewoon weer terug. Zelfs nog meer dan vorig jaar.
Ik heb ze leren kennen in Engeland. We werden door vrienden meegenomen naar een bos waar zo ver als je kon zien de bodem dicht begroeid was met bluebells
Sterft toch niet uit vanwege een paar plukkers? Woekert gewoon verder.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Staat hier verder ook nogal wat Daslook, hoop dat het niet geplunderd wordt door plukkers.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vrijwel alle inhoud is nog van mijn oma. Mijn moeder heeft er ook wat dingen ingedaan. En ik hoef voor de rest van mijn leven geen drukknopen te kopen. Da's het enige dat nog bruikbaar is (en de 10 miljoen knopen die er in zitten)Wat bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg van mijn oudste zus vaak kaarten gemaakt met alles wat ze van onze moeder heeft gewaard.
Garen, uitgeknipte plaatjes enz enz. Ook altijd zoom te krijgen (wel vaak lelijk
)
Duitsers plukken erg veel, niet alleen daslook, ook paddestoelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sterft toch niet uit vanwege een paar plukkers? Woekert gewoon verder.
Touggiequote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 13:29 schreef AnneX het volgende:
Die varens staan hier voor mijn oog ook te ‘ontrollen’.
Fascinerend hè.
En terwijl ik luisterde naar Martin, zie ik minstens 10 ooievaars boven mij zweven.![]()
Er wonen er twee hierachter. Filmpje in de grote buurt app gezet.
Ik wil dat ooievaar filmpje ook heel graag zienquote:Op zondag 14 mei 2023 14:01 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…@:Blues elders las ik nog eens, dat jij mij bent voorgegaan met dia dozen.
Je hebt ze zelfs doorgespit. Dat ga ik niet doen.
Wat heb je vervolgens ermee gedaan?
(Jaren geleden heb ik wel vader’s werkreportages overgedragen aan zijn werkgever.
Was erg Philip Bloemendaal like 😂)
Check.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dat ooievaar filmpje ook heel graag zien![]()
Ik heb een aantal zondagmiddagen alle dia sledes (nu heb ik ineens de term te pakken die mijn ouders gebruikten) doorgeworsteld.
Veel van hetzelfde... duizend bloemen in vazen.. en ze waren goed voorzien van stickers op de deksels wat er in zat.
Alles uitgezocht en in verschillende stapeltjes: voor 1 broer, oudste zus, dochter van overleden zus en mezelf.
Toen online op zoek naar iemand die ze tegen betaling op cd wilde zetten en ze weggebracht. Was in Haarlem ergens.
Toen de cd's terugkwamen zelf mappen gemaakt en alle foto's naar de juiste personen gemaild.
(Die waren erg verrast en heel blij!)
Rest inclusief projector op laten halen door oudste dochter van oudste broer waar ik geen contact mee heb.
Zij was er heel blij mee. Want de restanten gingen echt over haar gezin toe zij klein waren.
Was een heel project maar heel fijn om te doen.
Daar zijn ze nu te laat mee, is al veel minder lekker als de daslook bloeit. Hier in het park een enorm stuk met daslook en veel plukkers: maar je ziet dat amper tot niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Staat hier verder ook nogal wat Daslook, hoop dat het niet geplunderd wordt door plukkers.
Paar jaar geleden stond er hier overal vingerhoedskruid, ben benieuwd of dat dit jaar terug komt. Zouden bloemen net als sommige bomen mastjaren hebben?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu te laat mee, is al veel minder lekker als de daslook bloeit. Hier in het park een enorm stuk met daslook en veel plukkers: maar je ziet dat amper tot niet.
En die bluebells rukken inderdaad veel op momenteel. Het staat wel prachtig hoor, hele stukken met lila en paarse bloemen.
Zou dat nu ook moeten bloeien, want ik heb dat nog nergens gezien en soms heb je een jaar met heel veel vingerhoedskruid.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Paar jaar geleden stond er hier overal vingerhoedskruid, ben benieuwd of dat dit jaar terug komt. Zouden bloemen net als sommige bomen mastjaren hebben?
Volgens mij later in het jaar want het was een koud voorjaarquote:Op zondag 14 mei 2023 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou dat nu ook moeten bloeien, want ik heb dat nog nergens gezien en soms heb je een jaar met heel veel vingerhoedskruid.
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij later in het jaar want het was een koud voorjaar
Oh jaquote:Op zondag 14 mei 2023 16:21 schreef Blues het volgende:
Sowieso buiten een feest voor het oog en neus.
Hatsjoe, dat wel
Dit deel van de wijk heet De Groene Kamer., klopt ook als een bus.quote:
Echt? Ik vind juist die bloemen leuk en lekker.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu te laat mee, is al veel minder lekker als de daslook bloeit. Hier in het park een enorm stuk met daslook en veel plukkers: maar je ziet dat amper tot niet.
De honing-quadruppel viel ook in de smaak!quote:Op zondag 14 mei 2023 19:22 schreef Sarabi het volgende:
Zo dat was een rare en vermoeiende week![]()
Manlief is ondertussen weer thuis
Morgen nog even 1000 liter tripel brouwen en dan 2 dagen rust, voordat de festivals weer beginnen.
Dat is toch niet zo heel bijzonder, als de honing gebruikt wordt om een andere smaak te neutraliseren of zachter te maken?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
De honing-quadruppel viel ook in de smaak!
Heel knap, om een biertje een honingsmaak te geven terwijl het *niet* zoet is![]()
Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel bijzonder, als de honing gebruikt wordt om een andere smaak te neutraliseren of zachter te maken?
Proost!quote:Op zondag 14 mei 2023 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit vindt ik zelf wel een interessant draadje.
https://www.analoogfotoforum.nl/index.php/topic,24379.0.html
Tegenwoordig wordt film gecoat op een drager van acetaat of polyester, vroeger op nitrocellulose, hetgeen in dat topic ook te lezen is. Dat is niet zonder hebben best gevaarlijk spul. Volgens mij is het dezelfde persoon als @:t4600c
Ha, ik wist het niet meer 100% zeker.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:58 schreef t4600c het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ja dat ben ik (-:
Was leuk om te scannen.
Ook twee nabestaanden gevonden op facebook. laatst nog een bericht van ontvangen en ze toonde intresse om meer foto's te zien naar aanleiding van mijn chatbericht.
Moet ik nog verder achteraan gaan. Lijkt mij wel leuk om er iets van te maken een boek of zo iets. Vooral de aan elkaar geplakte beelden zijn erg imposant.
Fijn om te horenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
De honing-quadruppel viel ook in de smaak!
Heel knap, om een biertje een honingsmaak te geven terwijl het *niet* zoet is![]()
Ik heb ze nog steeds, controleer af en toe en nog in goede conditie.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ha, ik wist het niet meer 100% zeker.
Wat heb je uiteindelijk met de nitrocellulose film gedaan?
Waren mooie foto's om te bekijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef t4600c het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds, controleer af en toe en nog in goede conditie.
Geloof eigenlijk niet dat het Ni is, denk nog steeds kopieën, misschien wel contact afdrukken op acetate van daar de afdruk van nummers en text ook.
Moet nog eens een klein stukje zonder beeld in de brand steken om er achter te komen, als het Ni is schiet zo de steekvlam er in en brand het onder water. Buiten natuurlijk.
Zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 mei 2023 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Echt? Ik vind juist die bloemen leuk en lekker.
Smakelijk staat er bij hoorquote:Op zondag 14 mei 2023 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
https://www.encyclo.nl/begrip/smaakvol
+1quote:
Zo lang duurt begin juni ook niet meerquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
Drie dagen werken en dan tot begin juni vrij
Automatic captions are available in Arabic, Dutch, English, French, German, Hindi, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Thai, Turkish, Ukrainian, and Vietnamese. If there are multiple language audio tracks on a video, the automatic captions will be in the default language.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:06 schreef derLudolf het volgende:
Die automatische ondertitels bij YT, dat die er niet zijn ligt dat aan degene die upload of aan het feit dat een taal niet ondersteund wordt?![]()
De Litouwse was op TV geweest, maar m'n Litouws is niet best
Wat zal jij dan soms TENENKROMMEND televisie kijkenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:38 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Automatic captions are available in Arabic, Dutch, English, French, German, Hindi, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Thai, Turkish, Ukrainian, and Vietnamese. If there are multiple language audio tracks on a video, the automatic captions will be in the default language.
HelaasAl ben ik, als projectmanager bij een ondertitelbureau, uiteraard geen voorstander van automatische ondertitels
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat zal jij dan soms TENENKROMMEND televisie kijken
Snap ik, meestal zet ik ze voor Engels en Duits sowieso uit. Maar onlangs kwam ik wat tegen uit Japan en dan is het best handig.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:38 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Automatic captions are available in Arabic, Dutch, English, French, German, Hindi, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Thai, Turkish, Ukrainian, and Vietnamese. If there are multiple language audio tracks on a video, the automatic captions will be in the default language.
HelaasAl ben ik, als projectmanager bij een ondertitelbureau, uiteraard geen voorstander van automatische ondertitels
![]()
Maar je hebt het wel gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Rehab-training viel niet tegen na een week niet wat doen.
Ik vond het Adina hotel erg fijn, maar was met de auto dus trein weet ik niet. In ieder geval zo in het centrum, een zwembadje en klein eigen keukentje.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Barreltje het volgende:
Goedemiddag!
Hoe zat het ook al weer met het CulSC reisbureau?
Iemand tips voor hotel in Hamburg, ergens tussen de oude stad en het hauptbahnhoff?
Dit.quote:
En dit.quote:
En dit. Maar dan werkt mijn hoofd niet zoals andere mensen, want eigenlijk werk ik 4 dagen deze week. Maar het voelt als een driedaagse werkweek, een dag weekend en dan een werkweek van 1 dag en weer weekend.quote:
Daar las ik laatst iets over dat werkte als een tierelier. Nu bedenken waar ik het lasquote:
https://binnenstebuiten.k(...)g-C4j-4X5YDpSrs2jBRAquote:
Da's een workout a la @Lonaaquote:Op maandag 15 mei 2023 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kwamen nog 3 zakken suiker van 25 kilo bij
Ik heb echt alles geprobeerd en nu weer een ander gif maar er lijken vooral steeds meer nesten te komen op onbereikbare plekken. In mijn niet tilbare bloempotten, scheuren in de muur...quote:Op maandag 15 mei 2023 14:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.k(...)g-C4j-4X5YDpSrs2jBRA
Dit was het niet, maar veel bekende tips (die je vast allemaal zult kennen)
zodra ik dat stuk weer tegenkom stuur ik het je. Maar kan het nu nergens vindenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb echt alles geprobeerd en nu weer een ander gif maar er lijken vooral steeds meer nesten te komen op onbereikbare plekken. In mijn niet tilbare bloempotten, scheuren in de muur...
Helaas, ik heb geen tips voor jequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Barreltje het volgende:
Goedemiddag!
Iemand tips voor hotel in Hamburg, ergens tussen de oude stad en het hauptbahnhoff?
Meer richting het Rathaus of meer richting Speicherstadt/haven?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Barreltje het volgende:
Goedemiddag!
Ja, succes. Hier is de oorlog al ruim een jaar gaande met paar maanden rust in de winter.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier ook mierenin mn keukenla ook voor het eerst
en ik had deze week al gedweild met sop om geurspoor weg te halen en vuilniszak verwisseld etc en kokend water in en om waar ik denk nesten te zien op mn terras, en dan is het een dag of een paar uur redelijk oke en daarna zitten ze er toch weer
Ik wilde al brood maken voor lunch morgenquote:
Ja, hier ook - al kan ik me niet herinneren dat het vorig jaar al zo vroeg zo veel was..quote:Op maandag 15 mei 2023 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, succes. Hier is de oorlog al ruim een jaar gaande met paar maanden rust in de winter.
En de eerste keren, hoe lang waren jullie toen bezig?quote:Op maandag 15 mei 2023 17:33 schreef Sarabi het volgende:
De brouwdagen gaan de laatste paar keer echt soepelNu al onderweg naar huis.
De eerste keer waren we lekker vroeg thuis, nouja bij de huisartsquote:Op maandag 15 mei 2023 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de eerste keren, hoe lang waren jullie toen bezig?
Dat eerste was minder fijn inderdaad. Maar da's nu best een verschil. Lekker vroeg (en lang) met de beentjes op de bankquote:Op maandag 15 mei 2023 17:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste keer waren we lekker vroeg thuis, nouja bij de huisartstoen ik met mijn brandwonden zat heeft iemand anders het overgenomen.
Maar de normale keren waren we ergens tussen half 8 en 9u thuis.
koffiepoeder is goedkoper denk ikquote:Op maandag 15 mei 2023 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij hadden in de bijkeuken ook mieren nootmuskaat gestrooid en geen mier meer gezien
Heb je van die Aziatische die je niet laten verdelgen?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin te geloven dat ze zich een ubernest hebben gemaakt onder de gehele keuken en bijkeukenmuur. Dat is los van de nesten die ik vond in 5 bloembakken/potten op het terras. En de -minimaal- 3 nesten in de border. En die naast de poort.
Brrr, sterktequote:Op maandag 15 mei 2023 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo pffff ben alweer een tijdje terug van de dubbele behandeling bij de parodontoloog. Blij dat ik de rest van de middag vrijaf genomen had zeg. Wou net aan de bieries gaan maar dat sla ik maar even een dagje over. Te veel last nog.
En half augustus gaan we chirurgisch aan de gang. Tandvlees openklappen en direct het kaakbot schoonschrapen. Nou al zin an.
Dank jequote:
Oh er zijn ook Aziatische. Ik dacht alleen mediterrane. Die lijken het niet te zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je van die Aziatische die je niet laten verdelgen?
Ja heerlijkquote:Op maandag 15 mei 2023 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat eerste was minder fijn inderdaad. Maar da's nu best een verschil. Lekker vroeg (en lang) met de beentjes op de bank
Ik moet er elke brouwdag ook nog wel aan denken. En het Hop toevoegen laat is sindsdien sowieso aan anderen over.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moest nog aan de brandwonden denken, maar wilde het niet jinxen door ze te noemen vlak voor je weer aan de bak moest
Slim!quote:Op maandag 15 mei 2023 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet er elke brouwdag ook nog wel aan denken. En het Hop toevoegen laat is sindsdien sowieso aan anderen over.
Ik ben ook trots op jequote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef Troel het volgende:
Hoi. Ik ben trots. Op mezelf. En dat wilde ik even kwijt in de hoop dat ik het zelf ga geloven
Wat fijn!quote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef Troel het volgende:
Hoi. Ik ben trots. Op mezelf. En dat wilde ik even kwijt in de hoop dat ik het zelf ga geloven
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef Troel het volgende:
quote:
Nouja, uiteraard hoop ik dat iemand hulp gaat zoeken. Maar tja.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Da's drastichMaar ja als je het lek boven hebt moet je doen wat goed is
Huuuh. J laat dat sinds een aantal jaar ook 4-5 keer per jaar doen. Wat een horror man. Sterkte.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo pffff ben alweer een tijdje terug van de dubbele behandeling bij de parodontoloog. Blij dat ik de rest van de middag vrijaf genomen had zeg. Wou net aan de bieries gaan maar dat sla ik maar even een dagje over. Te veel last nog.
En half augustus gaan we chirurgisch aan de gang. Tandvlees openklappen en direct het kaakbot schoonschrapen. Nou al zin an.
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Appelbeignets. Met poedersuiker. Is mijn associatie bij zure appels..quote:Op maandag 15 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
En alle anderen die ook even door een zure appel moeten bijten:
Ik denk meteen aan hete bliksemquote:Op maandag 15 mei 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Appelbeignets. Met poedersuiker. Is mijn associatie bij zure appels..
Hoe is't met de voorpoot?quote:Op maandag 15 mei 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Functioneel aardig bruikbaar, maar nog wel gevoelig, en toen ik dit weekend een sneetje opliep eraan wel even een soort van paniek.quote:
Terwijl daarvan dus het speciale is dat er *zoete* appels in gaan. Vrijwel nergens meer te krijg (ja, bij mij, ik heb een boom vol, en je kan er weinig mee).quote:
En bedankt. Nu wil ik dat.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgde ik ze bij Loon. Misschien heeft ze er een aantal ingevroren?quote:
Tsja, het is ook gewoon *eng* als je lichaam zomaar op eigen houtje debiel doet. En nog steeds gevoelig - dat gaat dan ook niks te vlot hè?quote:Op maandag 15 mei 2023 21:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Functioneel aardig bruikbaar, maar nog wel gevoelig, en toen ik dit weekend een sneetje opliep eraan wel even een soort van paniek.
Weird.
Thnx for asking.
Dit helpt ook niet: https://www.ad.nl/doetinc(...)-zwart-oor~a70defb6/quote:Op maandag 15 mei 2023 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, het is ook gewoon *eng* als je lichaam zomaar op eigen houtje debiel doet. En nog steeds gevoelig - dat gaat dan ook niks te vlot hè?
Is de vrouw al weer wat beter te pas? Vorige poging om de draad weer op te pakken ging nog niet heel florissant meen ik me te herinneren.
Weet niet meer welke het waren, maar ik heb het vorig jaar gevraagd (en gekocht) op de markt. Zoete en zure appeltjes. Was heerlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Terwijl daarvan dus het speciale is dat er *zoete* appels in gaan. Vrijwel nergens meer te krijg (ja, bij mij, ik heb een boom vol, en je kan er weinig mee).
Crisp schijnt ze af en toe te hebben.
Ik heb ontdekt dat je er wel lekker appel-gevuld brood mee kan bakken. En gedroogde plakjes, na een jaar of drie in sterke drank, zijn ook wel smakelijk.
En dan kom je niet hier even zwaaien?quote:Op maandag 15 mei 2023 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgde ik ze bij Loon. Misschien heeft ze er een aantal ingevroren?
Als ze er nog zijn liggen ze al even in de vriezer.quote:
Shit, had ik die toch verder open moeten doen dan alleen voor het huisdierenvoerquote:Op maandag 15 mei 2023 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ze er nog zijn liggen ze al even in de vriezer.
I did not.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgde ik ze bij Loon. Misschien heeft ze er een aantal ingevroren?
Er lag nog wel wat baklava.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Shit, had ik die toch verder open moeten doen dan alleen voor het huisdierenvoer
Werkverschaffingquote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tandgedoe van Fles
Fijn dat de arm van Fietsie beter gaat![]()
Spannende stappen voor Troel
Ik reed vandaag van oost naar west naar oost door het land. Ruim 400 km. Plus daarna feestje en de zaak opruimen. Nu een tikje afgedraaid.
Gisteren scoorde ik nog op het voetbalveld. Meewarige blikken van de familie dan, ‘want dit hoort bij het spel en maak je niet zo druk’. Ja, sorry dat ik er wat van vind als twee spelers keihard met de hoofden tegen elkaar aanknallen, beiden tegen de grond gaan en eentje een paar seconden buiten bewustzijn is. Natuurlijk werd de bewusteloze meteen op zijn rug gelegd, ook al moet je daar gewoon vanaf blijven als de adem weg vrij is (werd ook geroepen vanuit het publiek). Gelukkig deed alles het nog.
Maja, zowel de stoere met adrenaline gevulde mannen als de verzorgers vonden het geen reden beiden er voor de laatste 20 minuten uit te halen. Vertraagde reactie, chronische hoofd(pijn)klachten, anyone?
Dus ik zat daar wat over te mopperen en vond een medestander in een andere dame in het publiek. Die zich ook wat eenzaam en onbegrepen voelde ‘maar ik werk in de zorg, dan kijk je er toch anders tegenaan’. IK OOK![]()
Zij bleek ook de ‘laten liggen’ instructie geroepen te hebben, we hebben samen nog wat nageprutteld en waren beiden ‘blij’ te zien dat een van de twee na vijf minuten toch maar van het veld af ging. Niet degene die bewusteloos lag, die rende door en deed nog wat kopballen![]()
Echt, sportersEn de ‘professionals’ in hun omgeving….
Klinkt goed. Doet Dora ook normaal?quote:
En terecht dat Googel er mee komt. HVV is tienvoudig landskampioen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:36 schreef derLudolf het volgende:
Soms stelt de domheid van Google me wel gerust![]()
Als ik HVV zoek, zoek ik het Hamburger Verkehrsverbund en géén Haagse amateurclub![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taxi Oom geregeld voor donderdag. Scheelt weer +5km en een vaartocht. Er staan er al 27 op de planning
. Werkendam en OV is geen combo
[ Bericht 14% gewijzigd door borisz op 16-05-2023 08:57:27 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wat een stoere mannen. Not.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tandgedoe van Fles
Fijn dat de arm van Fietsie beter gaat![]()
Spannende stappen voor Troel
Ik reed vandaag van oost naar west naar oost door het land. Ruim 400 km. Plus daarna feestje en de zaak opruimen. Nu een tikje afgedraaid.
Gisteren scoorde ik nog op het voetbalveld. Meewarige blikken van de familie dan, ‘want dit hoort bij het spel en maak je niet zo druk’. Ja, sorry dat ik er wat van vind als twee spelers keihard met de hoofden tegen elkaar aanknallen, beiden tegen de grond gaan en eentje een paar seconden buiten bewustzijn is. Natuurlijk werd de bewusteloze meteen op zijn rug gelegd, ook al moet je daar gewoon vanaf blijven als de adem weg vrij is (werd ook geroepen vanuit het publiek). Gelukkig deed alles het nog.
Maja, zowel de stoere met adrenaline gevulde mannen als de verzorgers vonden het geen reden beiden er voor de laatste 20 minuten uit te halen. Vertraagde reactie, chronische hoofd(pijn)klachten, anyone?
Dus ik zat daar wat over te mopperen en vond een medestander in een andere dame in het publiek. Die zich ook wat eenzaam en onbegrepen voelde ‘maar ik werk in de zorg, dan kijk je er toch anders tegenaan’. IK OOK![]()
Zij bleek ook de ‘laten liggen’ instructie geroepen te hebben, we hebben samen nog wat nageprutteld en waren beiden ‘blij’ te zien dat een van de twee na vijf minuten toch maar van het veld af ging. Niet degene die bewusteloos lag, die rende door en deed nog wat kopballen![]()
Echt, sportersEn de ‘professionals’ in hun omgeving….
quote:
"Nederland" uitvinken in je Google.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:36 schreef derLudolf het volgende:
Soms stelt de domheid van Google me wel gerust![]()
Als ik HVV zoek, zoek ik het Hamburger Verkehrsverbund en géén Haagse amateurclub![]()
HVV schijnt de makkelijkste manier te zijn om een Deutschlandticket te nemen. Via de app van DB lukte mij het in elk geval niet.
Wat knap dat je nog niets weet. Have fun!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
DamdamdamdedamdamdaaaaamdamEindelijk tijd voor de ESF finale
![]()
Wonder boven wonder ben ik nog niet gespoilerd. Gisteren heb ik de halve finales gezien.
Nederland heeft niet gewonnen maar dat had je inmiddels wel door toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Wonder boven wonder ben ik nog niet gespoilerd. Gisteren heb ik de halve finales gezien.
Oeh, da’s niet bestquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:22 schreef fietsie het volgende:
En weer een competente collega die vertrekt....
Ben jij de enige die achterblijft?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:22 schreef fietsie het volgende:
En weer een competente collega die vertrekt....
2xquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Eerste sollicitatieafwijzing al weer binnen![]()
Wakker geappt door een medebewoner met foto’s van de achterkant van het gebouw. “Kunstenaars “ hebben zich uitgeleefd met graffiti spuitbussen
Wow lees jij geen nieuwsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Finland en Duitsland vond ik het leukstequote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Triest.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
Mjah het was de enige niet aan IT gebonden echt senior projectmanager, die dus ook strategische belangen kon behartigen buiten mijn ' reach ', en dat in overleg deed.
De behoefte was: meer invloed.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Triest.
Weet je ook of het behoefte is aan verandering, werkdruk, werksfeer of geld?
Even zo goed, jammer voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |