abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:22:08 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209125023
Iedereen geniet!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209125187
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik wilde graag wat terugbrengen/ruilen bij Hornbach maar de bon was al weg maar nou had @:Lucky_Strike laatst gepost dat ze iets zonder bon naar Hornbach had teruggebracht en dat dat kon want ze kunnen de bon in hun computer vinden en dus heb ik het maar gewoon gevraagd en toen mocht ik het ruilen voor de (duurdere) variant die ik bij nader inzien wou hebben dus nu heb ik 12 meter cortenstaal borderrandjes die ik morgen op hun plek kan tikken.
Van je ajajjippiejippiejeeee *O*
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:22:45 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209125864
@Tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Spoilers!
pi_209127546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)

Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje :D

Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks. _O-

Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
pi_209127982
Promovendi hebben hun eigen salarisschaal met vier treden, een per jaar. Werkervaring is irrelevant dus er valt niets te onderhandelen, vrees ik. Soms wordt er wat gegoocheld met deeltijdaanstellingen waar je nog een onderwijscontract bovenop kunt krijgen, maar dat verschilt nogal per universiteit en faculteit. (Ik vond het trouwens een prima salaris voor wat het was: veel reizen op kosten van de baas, en veel vrijheid - maar wat dat laatste betreft moet je geluk hebben met je begeleider(s), ik ben blij dat ik de mijne al goed kende.)
pi_209128352
Goedemorgen!

Vandaag ga ik eindelijk maar weer eens naar de sportschool, ik was ergens na oktober m'n routine verloren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 mei 2023 @ 08:11:42 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209128358
Mogge :W

We gaan vandaag congresseren in de RAI. :+
Eindelijk weer eens een congres dichtbij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209128367
Mogge
Ik ga een stapel wasgoed wegwerken en daarna het balkon verder zomerklaar maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_209128389
Ook goeiemorgen op een onbewolkte dag.
Na ontbijt en koffie ga ik de schuur weer eens in om …ja, fotoalbums uit te zoeken.
Nog twee verhuisdozen. w/

Kan rustig aan het werk, want mn.X doet een foto excursie naar de Marker wadden.
Bootje is stuk. Overtocht duurt nu een uur met de vervangende boot. 8)7

Succes allemaal met de voornemens. B-)
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:37:18 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209128472
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
pi_209128483
Goedemorgen :O
Voor het eerst in lange tijd alleen geslapen, manlief is een weekendje weg. Jammer dat de buren een feestje hadden, maar verder goed geslapen.
pi_209128489
Een korenbloem én een klaproos.
Eindelijk *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:43:55 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209128500
mogguh allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 08:55:42 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209128556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Een korenbloem én een klaproos.
Eindelijk *O*
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209128578
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders :)
😳 oooh!?
pi_209128643
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Och, dat is altijd zo sneu…
pi_209128702
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De siel.
Ah gossie
pi_209128839
Oh, ik heb precies net een nieuwe lampenkap besteld: deze

https://www.dierapotheker.nl/comfy-cone-hondenkraag

Omdat niet-krul (uiteraard) likt aan z'n gezwel. En de gezwel gaat gezellig bij hem blijven tot z'n dood, dus dat moet zo min mogelijk vies nat stinkend en necrotiserend worden.
Ik had eerst gehoopt om met zo'n opblaasbare kraag te kunnen werken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat werkt niet als de plek waar ' ie niet mag komen voorbij de helft ligt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209129592
De man zoekt de antihysterectemie pillen :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209129606
Kat en eigenaar kwamen even aanbellen om nog even te verontschuldigen voor het naar binnen rennen / planten vernielen. Ze heeft een ding gebouwd om hem op haar verdieping te houden (waarvan ik me eigenlijk wel afvraag of het mag, want je barricadeert de brandtrap ermee).

Ze zegt "als hij van het balkon af flikkert is het z'n eigen verantwoordelijkheid" :') en dat er meerdere mensen in de flat 'm naar binnen halen en snoepjes geven dus dat hij daarom zo graag naar binnen wil. Nou lekker handig dan :')
pi_209129611
En nou ga ik een bakfiets huren en een boel bloempotten kopen. :D
pi_209129935
iew anaalklieren ;(

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 00:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)

Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje :D

Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks. _O-

Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
Bij een nieuw team is de kans groot dat er mindere collega's bij zitten om uitéénlopende redenen. Ik weet niet beter.

Mooi werk :Y
pi_209129948
Ik heb blote voeten in slippers *G*
En we gaan zo lekkere dingen kopen voor de BBQ. Zalig, bijna de hele dag in de tuin vertoeven O+
Nog een week werken en dan een week naar Luxemburg *G* En als wij aankomen is het daar 23 graadjes Oh Yeah Baby *G*
  zaterdag 13 mei 2023 @ 11:52:38 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209129954
Oh ja BBQ kan ik ook wel doen vanavond idd _O_ Even vlees ontdooien.
pi_209130021
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei O+
  zaterdag 13 mei 2023 @ 11:59:35 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209130024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei O+
Ja morgen weer herfst ja? :?
pi_209130035
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om. ;)
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
pi_209130061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om. ;)
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait }:|
pi_209130087
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait }:|
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')