Van je ajajjippiejippiejeeeequote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik wilde graag wat terugbrengen/ruilen bij Hornbach maar de bon was al weg maar nou had @:Lucky_Strike laatst gepost dat ze iets zonder bon naar Hornbach had teruggebracht en dat dat kon want ze kunnen de bon in hun computer vinden en dus heb ik het maar gewoon gevraagd en toen mocht ik het ruilen voor de (duurdere) variant die ik bij nader inzien wou hebben dus nu heb ik 12 meter cortenstaal borderrandjes die ik morgen op hun plek kan tikken.
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur andersquote:
😳 oooh!?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders
Och, dat is altijd zo sneu…quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
Ah gossiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat werkt niet als de plek waar ' ie niet mag komen voorbij de helft ligt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bij een nieuw team is de kans groot dat er mindere collega's bij zitten om uitéénlopende redenen. Ik weet niet beter.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)
Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje
Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks.
Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
Ja morgen weer herfst ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskaitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om.![]()
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.
ik woon op het balkon met dit weerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.
Maar met dit weer zitten we nooit op balkon, altijd in de tuin.
Soms ff een bakkie op balkon.
Wel een overkapping hier, maar de vogels pakken het voer, eten het op de balustrade en gaan daarna op de balkonbank zitten. Wanneer het kussen daar niet ligt is het prima, maar nu vind ik het wat minder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.
Maar met dit weer zitten we nooit op balkon, altijd in de tuin.
Soms ff een bakkie op balkon.
Slapen onder de sterren ⭐🌟🤩quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik woon op het balkon met dit weerScheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon
Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar
en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk
Hoogzomer is het hier warmer op het balkon dan in huis. Wel een keer een poging tot slapen op het balkon gedaan, lekgeprikt door de muggen, dat doe ik niet weer 😂quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik woon op het balkon met dit weerScheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon
Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar
en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk
Wel slim om dat zo te doen. En gewoon morgen (of een andere dag) de planten verpotten. Ik doe het ook niet alles op 1 dag.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik was wel naar Intratuin. Voor de eerste keer in m'n leven. Het is ook niet echt in de buurt, dus ik had lang en diep na zitten denken over de logistiek van alles. Een tuincentrum dichterbij is er hier helaas niet echt (en ik snap nog steeds niet waarom).
Dus: naar het station gefietst, elektrische bakfiets gehuurd, naar de Hema gefietst voor de "mooie" potten die ik daar had gezien die ik wilde, die potten in de bakfiets geladen en naar huis gebracht, naar de Intratuin gefietst (een km of 8 enkele reis), nog meer potten (minder mooie, voor op het balkon vooral) gekocht en 2 grote zakken potgrond, dit thuis afgeleverd, bakfiets ingeleverd, nog een keer naar de Hema want de tuinschepjes waren bij de Intratuin uitverkocht, en toen nog langs de AH voor boodschappen voor Songfestival kijken vanavond.
En nu ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag en ik heb de planten nog niet eens verpot
Het fietste wel makkelijker dan met 70 liter voorstrijk en verf in een bakfiets. 80 liter potgrond is helemaal niet zo heel zwaar en gelukkig kon ik de potten redelijk stevig erin stouwen.
Bij welke van de vele ben je?quote:
Enschedequote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij welke van de vele ben je?
Ik kijk nog een beetje op tegen dit soort weer tijdens de komende festivals
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is
Maar dan ben ik elders.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is
Dat had in kunnen radenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat is in Zutphen tochquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat had in kunnen radenveel plezier!
Al iets lekkers gedronken?
[..]En in de herfst weer een bokbierfestival
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraīense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat had in kunnen radenveel plezier!
Al iets lekkers gedronken?
[..]En in de herfst weer een bokbierfestival
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0
Ookquote:
Sours zijn altijd goedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraīense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer
Linkje naar rabarberbier?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraīense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ijde avond duurt nog lang genoeg met het Songfestival
[..]
OokZutphen is een van de bekendste volgens mij. Maar in Deventer is er ook een, in de kerk.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphen![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren ja?quote:
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:27 schreef Blues het volgende:
Bier!
Deze kende ik niet, lekkerrrr[ afbeelding ]
Jij met je hoofd vol herinneringenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
Ben nog niet toegekomen aan de Grote Kledingruil.
Wel de schone wintertruien apart gehouden. Ook al een bergje.
Wat fijn, dat buurman jullie schutting fikste. Doet hij ook nog de rommel bij jou opruimen? Zou helemaal mooi zijn.
En inderdaad de planning van Tele6 👍🏼
Pffff uur staan wachten op het station maar ik heb hem hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:20 schreef borisz het volgende:
Dat was een fijn D66congres.
De monarchisten hebben democratisch toch gewonnen van de republikeinen.
Die ken ik in Diesel, reden lang geleden naar Apeldoornquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier deze trein was het![]()
[ afbeelding ]
Leuk oudje! 🚞quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de levieten lezenquote:
Nee dit was een rit zonder reizigers. Soms heb je dat wel hoor, maar dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat je met de bijzondere trein mee zou rijden @:Dr_Flash
Mwhihihi, trein doetquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Huh watquote:
Koplampen als ogen en dat rode ding is de tong.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat![]()
Die kap over de koppeling wordt trouwens "beha" genoemd in spoorjargon, maar dat terzijde
Maar ze zitten er toch wel?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de koplampen zijn uit. Dat heet frontseinen trouwens. Deze heeft sluitwerken, de twee rode lampjes bovenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef AnneX het volgende:
Dit was lekker van het foto geld 😉Kaas-gemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?![]()
Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.
Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?Spoilers!
Wat super dat hij er zo blij mee is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?
De meneer uit Sneek is net weg met een hf doos vol met een stuk 15albums.
En trok ook nog zijn portefeuille en wilde ervoor betalen.![]()
Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.
Wat ik met de 5893 dia’s kan doenWat de gek ervoor geeft op mp: “bieden”
Ook nog een foto gered voor golfer, van Caprera dd. april 1970.
Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?
De meneer uit Sneek is net weg met een hf doos vol met een stuk 15albums.
En trok ook nog zijn portefeuille en wilde ervoor betalen.![]()
Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.
Wat ik met de 5893 dia’s kan doenWat de gek ervoor geeft op mp: “bieden”
Ook nog een foto gered voor golfer, van Caprera dd. april 1970.
Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.
Oh ja, stil op straat iddquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:01 schreef Blues het volgende:
ESF kijken nu, ik verhuis naar andere topic![]()
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.
Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
Eh…nee…weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kaas-gember![]()
Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.
Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?
Waar van heb of had je die dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebben
Ohh dat lijkt me tof om zulke foto's te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.
Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |