abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:22:08 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209125023
Iedereen geniet!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209125187
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik wilde graag wat terugbrengen/ruilen bij Hornbach maar de bon was al weg maar nou had @:Lucky_Strike laatst gepost dat ze iets zonder bon naar Hornbach had teruggebracht en dat dat kon want ze kunnen de bon in hun computer vinden en dus heb ik het maar gewoon gevraagd en toen mocht ik het ruilen voor de (duurdere) variant die ik bij nader inzien wou hebben dus nu heb ik 12 meter cortenstaal borderrandjes die ik morgen op hun plek kan tikken.
Van je ajajjippiejippiejeeee *O*
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:22:45 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209125864
@Tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Spoilers!
pi_209127546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, is je huidige werkgever er een waar je echt nog lang wilt blijven? Het klinkt niet altijd als een heel prettige werkplek. Is dat alleen op de afdeling waar je nu werkt?
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)

Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje :D

Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks. _O-

Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
pi_209127982
Promovendi hebben hun eigen salarisschaal met vier treden, een per jaar. Werkervaring is irrelevant dus er valt niets te onderhandelen, vrees ik. Soms wordt er wat gegoocheld met deeltijdaanstellingen waar je nog een onderwijscontract bovenop kunt krijgen, maar dat verschilt nogal per universiteit en faculteit. (Ik vond het trouwens een prima salaris voor wat het was: veel reizen op kosten van de baas, en veel vrijheid - maar wat dat laatste betreft moet je geluk hebben met je begeleider(s), ik ben blij dat ik de mijne al goed kende.)
pi_209128352
Goedemorgen!

Vandaag ga ik eindelijk maar weer eens naar de sportschool, ik was ergens na oktober m'n routine verloren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 mei 2023 @ 08:11:42 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209128358
Mogge :W

We gaan vandaag congresseren in de RAI. :+
Eindelijk weer eens een congres dichtbij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209128367
Mogge
Ik ga een stapel wasgoed wegwerken en daarna het balkon verder zomerklaar maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_209128389
Ook goeiemorgen op een onbewolkte dag.
Na ontbijt en koffie ga ik de schuur weer eens in om …ja, fotoalbums uit te zoeken.
Nog twee verhuisdozen. w/

Kan rustig aan het werk, want mn.X doet een foto excursie naar de Marker wadden.
Bootje is stuk. Overtocht duurt nu een uur met de vervangende boot. 8)7

Succes allemaal met de voornemens. B-)
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:37:18 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209128472
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Vindt ie helemaal niet leuk. Zit nu naast me mij aan te staren en te jammeren.
pi_209128483
Goedemorgen :O
Voor het eerst in lange tijd alleen geslapen, manlief is een weekendje weg. Jammer dat de buren een feestje hadden, maar verder goed geslapen.
pi_209128489
Een korenbloem én een klaproos.
Eindelijk *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:43:55 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209128500
mogguh allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 08:55:42 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209128556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Een korenbloem én een klaproos.
Eindelijk *O*
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209128578
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die hebben dezelfde kleurstof, echter omdat een klaproos zuur is en een korenbloem basisch is de kleur anders :)
😳 oooh!?
pi_209128643
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIjn arme hond, heeft ontstoken anaalklieren. Gisteren bij de dierenarts al een een vinger in zijn reet gekregen en uitgeknepen, aan de antibiotica en nu ook nog een lampenkap omdat ie aan het likken was.
De siel.
Och, dat is altijd zo sneu…
pi_209128702
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De siel.
Ah gossie
pi_209128839
Oh, ik heb precies net een nieuwe lampenkap besteld: deze

https://www.dierapotheker.nl/comfy-cone-hondenkraag

Omdat niet-krul (uiteraard) likt aan z'n gezwel. En de gezwel gaat gezellig bij hem blijven tot z'n dood, dus dat moet zo min mogelijk vies nat stinkend en necrotiserend worden.
Ik had eerst gehoopt om met zo'n opblaasbare kraag te kunnen werken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat werkt niet als de plek waar ' ie niet mag komen voorbij de helft ligt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209129592
De man zoekt de antihysterectemie pillen :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209129606
Kat en eigenaar kwamen even aanbellen om nog even te verontschuldigen voor het naar binnen rennen / planten vernielen. Ze heeft een ding gebouwd om hem op haar verdieping te houden (waarvan ik me eigenlijk wel afvraag of het mag, want je barricadeert de brandtrap ermee).

Ze zegt "als hij van het balkon af flikkert is het z'n eigen verantwoordelijkheid" :') en dat er meerdere mensen in de flat 'm naar binnen halen en snoepjes geven dus dat hij daarom zo graag naar binnen wil. Nou lekker handig dan :')
pi_209129611
En nou ga ik een bakfiets huren en een boel bloempotten kopen. :D
pi_209129935
iew anaalklieren ;(

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 00:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het huidige team wil ik niet in blijven. (Het team van allemaal mensen die een andere functie hebben dan ik en dan taart gaan eten, je kent het verhaal)

Ik zou dus ook niet echt zeggen dat het de afdeling is die een onprettige werkplek is. Vooral het team. En dan weer vooral een paar moeizame mensen met een incapabele teamleider. Een van die moeizame mensen -- de moeizaamste -- is volgend jaar met pensioen. Vandaag zat ik alleen maar met mensen die ik vaak help en waar ik vaak grapjes mee maak want moppercollega werkt op vrijdag niet. Was een lekker dagje :D

Het werk wat we er doen is zo'n mooie mix van mensen helpen, innoveren, nieuwe wetenschap, samenwerking tussen vakgebieden. Beter dan de stages die ik in m'n studie gedaan heb. De juiste mix van toegepast en theoretisch -- ik wil ook niet té toegepast want dan zou ik in het lab moeten staan en dat vind ik niks. _O-

Maar ik wil wel nog rondvragen en uitzoeken waar je nog meer terecht kunt nadat je zo'n PhD hebt, anders dan alleen onze afdeling. Wat voor andere banen mensen in terechtkomen en of ze die niet ook hadden kunnen doen zonder PhD.
Bij een nieuw team is de kans groot dat er mindere collega's bij zitten om uitéénlopende redenen. Ik weet niet beter.

Mooi werk :Y
pi_209129948
Ik heb blote voeten in slippers *G*
En we gaan zo lekkere dingen kopen voor de BBQ. Zalig, bijna de hele dag in de tuin vertoeven O+
Nog een week werken en dan een week naar Luxemburg *G* En als wij aankomen is het daar 23 graadjes Oh Yeah Baby *G*
  zaterdag 13 mei 2023 @ 11:52:38 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209129954
Oh ja BBQ kan ik ook wel doen vanavond idd _O_ Even vlees ontdooien.
pi_209130021
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei O+
  zaterdag 13 mei 2023 @ 11:59:35 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209130024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
Parasolleke weer op het gras.
Mmmmm de zomer viel op 13 mei O+
Ja morgen weer herfst ja? :?
pi_209130035
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om. ;)
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
pi_209130061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
De parasol wacht ik nog even mee, er worden deze week nog wat buien verwacht.
Wel 2 nieuwe balkonkleden gekocht. Nu eens niet bij intratuin (die zijn in 3 jaar van 11 naar 19 euro gegaan en gaan ook maar een jaar mee) maar nu wat steviger materiaal. Moet nu alleen even oppassen, het krult nogal om. ;)
Moet nog een paar plantjes en dan is het klaar. Maar die haal ik wel na moederdag
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait }:|
pi_209130087
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk balkonkleden. Kan hier niet, want t ligt geregeld vol met vogelskait }:|
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.
pi_209130245
Dat je wakker wordt… en je halve schutting eruit ligt. En twee mannen door je tuin lopen :D

Gepland, ik had de wekker al gezet (niet vroeg genoeg dus… :@ ).
Buurman regelt in overleg onze nieuwe schutting, heeft de sleutel van mijn tuinpoortje (ik ben degene met directe toegang tot de straat) en vroeg gisteren of ik het kattenluik dicht wilde zetten zodat hij de delen vandaag kon ophalen en in onze tuinen kon opslaan. Zonder ontsnappende katten.

Maar als die man aan de slag gaat gaat hij DOOR. Dus ik heb opeens twee keer zoveel tuin (en de buren ook) want hij heeft de nieuwe schutting voor het gemak maar in zijn tuin gezet, en een oud deel eruit slopen geeft de gemakkelijkste toegang _O-
Ik hoefde niet te helpen, mocht nog net koffie zetten. En had vanmorgen al wat geplande boodschappen staan en vanmiddag een feestje. Dus nu doe ik een snelle lunch terwijl ik beneden in de tuin hoor graven en kloppen. Buurman doet vast grondwerk.

Deze week maar ergens tijd vinden om het oerwoud aan klimop aan mijn kant weg te slopen. Lang leve Hemelvaart, mijn enige vrije dag deze week.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 mei 2023 @ 12:36:31 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209130284
En als je weer thuiskomt is het *O* KLAAR *O*

Betere werk _O_
pi_209130538
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben nu gestopt met voeren dus dan komen ze niet meer.
Ze vliegen over en balkon hier heeft geen overkapping bedoelde ik.
Maar met dit weer zitten we nooit op balkon, altijd in de tuin.
Soms ff een bakkie op balkon.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 13:20:21 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209130562
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:

[..]
ik woon op het balkon met dit weer O+ Scheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon :D Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar :D en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk :P
pi_209130588
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Wel een overkapping hier, maar de vogels pakken het voer, eten het op de balustrade en gaan daarna op de balkonbank zitten. Wanneer het kussen daar niet ligt is het prima, maar nu vind ik het wat minder.
pi_209130811
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik woon op het balkon met dit weer O+ Scheelt ook dat ik niet echt een tuin heb natuurlijk. Maar hoog zomer slaap ik zelfs weleens op het balkon :D Gewoon luchtbedje slaapzak en kamperen maar :D en als het om 5 uur licht wordt verkassen naar de slaapkamer natuurlijk :P
Slapen onder de sterren ⭐🌟🤩
pi_209130941
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoogzomer is het hier warmer op het balkon dan in huis. Wel een keer een poging tot slapen op het balkon gedaan, lekgeprikt door de muggen, dat doe ik niet weer 😂
pi_209131800
Nou ik was wel naar Intratuin. Voor de eerste keer in m'n leven. Het is ook niet echt in de buurt, dus ik had lang en diep na zitten denken over de logistiek van alles. Een tuincentrum dichterbij is er hier helaas niet echt (en ik snap nog steeds niet waarom).

Dus: naar het station gefietst, elektrische bakfiets gehuurd, naar de Hema gefietst voor de "mooie" potten die ik daar had gezien die ik wilde, die potten in de bakfiets geladen en naar huis gebracht, naar de Intratuin gefietst (een km of 8 enkele reis), nog meer potten (minder mooie, voor op het balkon vooral) gekocht en 2 grote zakken potgrond, dit thuis afgeleverd, bakfiets ingeleverd, nog een keer naar de Hema want de tuinschepjes waren bij de Intratuin uitverkocht, en toen nog langs de AH voor boodschappen voor Songfestival kijken vanavond.

En nu ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag en ik heb de planten nog niet eens verpot :')

Het fietste wel makkelijker dan met 70 liter voorstrijk en verf in een bakfiets. 80 liter potgrond is helemaal niet zo heel zwaar en gelukkig kon ik de potten redelijk stevig erin stouwen. ^O^
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:30:36 #39
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209131816
Druk genoeg geweest voor vandaag _O_
pi_209131916
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik was wel naar Intratuin. Voor de eerste keer in m'n leven. Het is ook niet echt in de buurt, dus ik had lang en diep na zitten denken over de logistiek van alles. Een tuincentrum dichterbij is er hier helaas niet echt (en ik snap nog steeds niet waarom).

Dus: naar het station gefietst, elektrische bakfiets gehuurd, naar de Hema gefietst voor de "mooie" potten die ik daar had gezien die ik wilde, die potten in de bakfiets geladen en naar huis gebracht, naar de Intratuin gefietst (een km of 8 enkele reis), nog meer potten (minder mooie, voor op het balkon vooral) gekocht en 2 grote zakken potgrond, dit thuis afgeleverd, bakfiets ingeleverd, nog een keer naar de Hema want de tuinschepjes waren bij de Intratuin uitverkocht, en toen nog langs de AH voor boodschappen voor Songfestival kijken vanavond.

En nu ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag en ik heb de planten nog niet eens verpot :')

Het fietste wel makkelijker dan met 70 liter voorstrijk en verf in een bakfiets. 80 liter potgrond is helemaal niet zo heel zwaar en gelukkig kon ik de potten redelijk stevig erin stouwen. ^O^
Wel slim om dat zo te doen. En gewoon morgen (of een andere dag) de planten verpotten. Ik doe het ook niet alles op 1 dag.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:43:45 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_209131945
Heerlijk weer voor een bierfestival :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209131996
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:43 schreef Troel het volgende:
Heerlijk weer voor een bierfestival :+
Bij welke van de vele ben je? :D
Ik kijk nog een beetje op tegen dit soort weer tijdens de komende festivals :')
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:49:25 #43
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209132010
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is :o
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:49:48 #44
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209132013
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:50:26 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_209132024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bij welke van de vele ben je? :D
Ik kijk nog een beetje op tegen dit soort weer tijdens de komende festivals :')
Enschede :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209132029
Hier is eind van de maand een Moutbier festival @Tele6 weet de weg in dat park :D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:51:15 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_209132033
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat er behalve 20 mei ook op 10-11 juni weer een bierfestival in Deventer is :o
quote:
Maar dan ben ik elders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209132035
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:50 schreef Troel het volgende:

[..]
Enschede :P
Dat had in kunnen raden :D veel plezier!
Al iets lekkers gedronken?

quote:
:Y En in de herfst weer een bokbierfestival
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:51:44 #49
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209132044
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0 :D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:52:06 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209132048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Nee dat is in Zutphen toch :?
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:52:54 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_209132059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraīense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209132067
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een doos machtig interessante barrel aged biertjes binnen gekregen. Maar ik "moet" om half zes nog even naar het station want er komt een bijzondere trein door. Dus ja ik moet nog even wachten en de tijd door zien te komen met Grolsch 0,0 :D
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ij :D de avond duurt nog lang genoeg met het Songfestival

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dat is in Zutphen toch :?
Ook :) Zutphen is een van de bekendste volgens mij. Maar in Deventer is er ook een, in de kerk.
pi_209132078
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, iets met rabarber en een lekker sourtje van Oekraīense brouwer. Zit nu met een biertje wat de eerste slokken lekker was en daarna niet meer ;(
Sours zijn altijd goed O+

Is weggooien/ niet een optie dan? :@ er valt zo veel te proeven op zo'n dag.
Of aan een ander laten proeven :D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:55:02 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209132081
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Linkje naar rabarberbier?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 mei 2023 @ 15:57:26 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209132112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zit hier aan alcoholvrij bier van 't Ij :D de avond duurt nog lang genoeg met het Songfestival
[..]
Ook :) Zutphen is een van de bekendste volgens mij. Maar in Deventer is er ook een, in de kerk.
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphen :( 8)7
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 16:07:51 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209132237
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Rabarberbarbarabarbarenbier? :o
pi_209132365
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
WAAROM ga ik dan steeds naar Zutphen :( 8)7
:D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 16:25:51 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209132411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 16:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Rabarberbarbarabarbarenbier? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren ja?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209132421
Bier!
Deze kende ik niet, lekkerrrr
pi_209132516
Goeie logistiek Tele ^O^
pi_209133332
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 16:27 schreef Blues het volgende:
Bier!
Deze kende ik niet, lekkerrrr[ afbeelding ]
Inlezen voor de vakantie. Spreekt men nog steeds Nederlands daar?

De meneer uit Sneek is net weg met een hf doos vol met een stuk 15 B-) albums.
En trok ook nog zijn portefeuille en wilde ervoor betalen. _O-
Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.
Wat ik met de 5893 dia’s kan doen :? Wat de gek ervoor geeft op mp: “bieden”
Ook nog een foto gered voor golfer, van Caprera dd. april 1970.

Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 13-05-2023 17:50:05 ]
pi_209133417
Rabarber :9~

Goede logistiek @Tele6 Foto van je balkon als alles gepoot is O+

Feestje was onverwacht gezellig want ik ging er in mijn eentje naartoe en kende bijna niemand dus dat vind ik dan wel een dingetje. Maar ik trof een tafel met buitengewoon hilarische mensen. En er waren lekkere hapjes en goede drankjes. Avondeten hoeft niet meer.

Bij tussenkomst bleek mijn schutting nog een extra gat te hebben. Maar nadat ik de was had opgeruimd en zomer- en winterkleren had omgeruild zaten beide gaten dicht. Kunnen de katten nog de avondzon in.

En ligt mijn tuin vol oude schuttingdelen en klimop. Buurman is zowat op de helft O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209133475
Ben nog niet toegekomen aan de Grote Kledingruil.
Wel de schone wintertruien apart gehouden. Ook al een bergje.

Wat fijn, dat buurman jullie schutting fikste. Doet hij ook nog de rommel bij jou opruimen? Zou helemaal mooi zijn.

En inderdaad de planning van Tele6 👍🏼
pi_209133527
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
Ben nog niet toegekomen aan de Grote Kledingruil.
Wel de schone wintertruien apart gehouden. Ook al een bergje.

Wat fijn, dat buurman jullie schutting fikste. Doet hij ook nog de rommel bij jou opruimen? Zou helemaal mooi zijn.

En inderdaad de planning van Tele6 👍🏼
Jij met je hoofd vol herinneringen O+ Heeft je vader je maar mooi nagelaten.
Toevallig trof ik vanmiddag op het feestje iemand die uitbater was van een café. En nu ook jaren aan dozen met foto’s aan het uitzoeken is en die foto’s uitdeelt aan de mensen die erop staan. Ze verwachtte vandaag weer wat ‘klanten’ en had haar envelopjes bij zich ‘want als ik dood ben gooien ze die dozen sowieso weg, nu hebben mensen er nog even lol van en ben ik er vast vanaf’.

Ik verwacht niet van buurman dat hij mijn rotzooi opruimt :D Mijn idee is nu dat ik alle klimop eruit sloop en dat we dan als alles klaar is samen met een aanhanger vol groen en oude schutting en andere zooi richting milieustraat gaan.
Maar het kan best zo zijn dat, als ik een keer niet thuis ben en buurman krijgt weer de geest… mijn tuin opeens leeg is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 mei 2023 @ 18:20:27 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209133777
Dat was een fijn D66congres.
De monarchisten hebben democratisch toch gewonnen van de republikeinen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:31:47 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209133911
Was vanmiddag op een feestje van een vriendin met wie ik gestudeerd heb. Heerlijk buiten gezeten in een prachtige biertuin. Boscafe Merlijn, live muziek, bosrand, publiek en bediening van ouwe punk tot kak.
Jammer dat ik niet langer kon blijven, maar wilde de beesten niet zolang alleen laten. Toen ik thuis kwam waren ze blij, maar werden me ook de livieten gelezen.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:32:08 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209133919
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff uur staan wachten op het station maar ik heb hem hoor :P Nu in het zonnetje :P
pi_209134006
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:20 schreef borisz het volgende:
Dat was een fijn D66congres.
De monarchisten hebben democratisch toch gewonnen van de republikeinen :+.
}:|
pi_209134014
Livieten?
pi_209134027
Ik schrok me kapot net hier in de tuin. Er viel iets met een bons op het gras uit de lucht.
Bleek een door vogels half uitgekloven appel te zijn _O-
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:45:39 #71
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209134108
Kijk hier deze trein was het :P

zaterdag 13 mei 2023 @ 18:50:11 #72
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209134185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:39 schreef Blues het volgende:
Livieten?
Levieten
pi_209134193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Levieten
Snap t nog niet dan :D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:50:59 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209134199
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
Die ken ik in Diesel, reden lang geleden naar Apeldoorn
pi_209134213
quote:

[ afbeelding ]
Leuk oudje! 🚞
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:51:46 #76
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209134216
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Snap t nog niet dan :D
Iemand de levieten lezen

Iemand streng berispen, iemand precies wijzen op wat hij wel en niet mag doen.

https://www.ensie.nl/betekenis/iemand-de-levieten-lezen

Kortom, de teef in mijn avatar stond voor me, kwispelend, maar een 2-3 minuten lang verontwaardigd te blaffen.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 18:51:55 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209134221
Ik had een succesvolle markt. Gezellige mensen en heerlijk weer O+

Nu uitgeteld op de bank. Libanees eten is onderweg :9
Spoilers!
pi_209134410
Ik dacht dat je met de bijzondere trein mee zou rijden @Dr_Flash

Ja, jullie hadden schitterend weer @Lucky_Strike Hier was het ook heerlijk maar wel af en toe vervelende wolken en dan merk je meteen dat nog niet veel warmte in de lucht zit. Maar het was heerlijk lezen op het balkon

Grote strijk is ook weggewerkt. Van de week maar eens de kasten van winter naar zomer ompakken

Zit nu achter een bordje "zomer". Buffelmozzarella, tomaatjes, kruidenbrood en verse pesto
  zaterdag 13 mei 2023 @ 19:05:04 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209134444
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat je met de bijzondere trein mee zou rijden @:Dr_Flash
Nee dit was een rit zonder reizigers. Soms heb je dat wel hoor, maar dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan.

zaterdag 13 mei 2023 @ 19:06:23 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209134460
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk oudje! 🚞
Je bent zelf :P
pi_209134598
quote:

[ afbeelding ]
Mwhihihi, trein doet :6
  zaterdag 13 mei 2023 @ 19:22:00 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209134670
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwhihihi, trein doet :6
Huh wat :D

Die kap over de koppeling wordt trouwens "beha" genoemd in spoorjargon, maar dat terzijde :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 13-05-2023 19:28:45 ]
pi_209135063
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Huh wat :D

Die kap over de koppeling wordt trouwens "beha" genoemd in spoorjargon, maar dat terzijde :D
Koplampen als ogen en dat rode ding is de tong.

Cannot be unseen….
  zaterdag 13 mei 2023 @ 19:58:05 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209135125
Maar de koplampen zijn uit. Dat heet frontseinen trouwens. Deze heeft sluitwerken, de twee rode lampjes bovenaan :)
pi_209135191
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar de koplampen zijn uit. Dat heet frontseinen trouwens. Deze heeft sluitwerken, de twee rode lampjes bovenaan :)
Maar ze zitten er toch wel? _O-
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:14:56 #86
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209135353
Ja, ze zitten er wel :Y
pi_209135629
Er lag nog een bossche bol :o :X _O- :9
pi_209135971
Dit was lekker van het foto geld 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:56:36 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209136043
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef AnneX het volgende:
Dit was lekker van het foto geld 😉
SPOILER
Leuk Lucky van een goeie marktdag💪 Ging het je goed af na zo’n dag als gister?
Had je hulp?
Kaas-gember :9

Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.

Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?
Spoilers!
pi_209136089
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hij was er blij mee. Wist nu al happy klanten voor sommige foto’s van straten en gebouwen.

Oh ja, wat leuk was, dat meneer complimenten maakte voor de skills van de fotograaf, mijn vader. En dat er heel vaak data en plaats staat vermeld.
Mijn hoofd (en hart) zit nu stampvol met beelden, namen en oude verhalen, die erbij horen.
Wat super dat hij er zo blij mee is.
Incl complimenten voor de fotograaf.
Zal best lastig zijn al die memories :*

Ik lees in t boekje vooral Duits en Frans op school en onderling Lëtzebuergesch.
Vanaf 1984 een officiële taal.
pi_209136151
ESF kijken nu, ik verhuis naar andere topic :W :D
  zaterdag 13 mei 2023 @ 21:03:46 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209136200
Ik moet beide halve finales van het ESF nog zien. Dat lukte deze week niet wegens te veel chaos en geflits. Maandag probeer ik het weer *O*
Spoilers!
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 21:08:46 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209136340
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.

Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 21:14:58 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209136604
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 21:01 schreef Blues het volgende:
ESF kijken nu, ik verhuis naar andere topic :W :D
Oh ja, stil op straat idd
pi_209136632
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oude foto's zijn zeker liefhebbers voor. Op het analoogfotoforum wel eens foto's gezien uit de jaren 30 ofzo, een hoogleraar op expeditie naar Egypte of Myanmar om maar eens wat te noemen. Of van een reisleider uit de vijftiger jaren die eerst overal zelf naar toe ging om bijvoorbeeld Sardinië of Athene te verkennen/een reis voor te bereiden.

Ik vind lang niet alles interessant, maar sommige mensen vinden het prachtig om zo van alles over mensen te weten te komen.
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebben
  zaterdag 13 mei 2023 @ 21:24:47 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_209136942
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 15:55 schreef Molo het volgende:

[..]
https://untp.beer/E92xv
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209136946
ESF, BBC, vriendin op bezoek, cupcakes, kat op schoot. Gouden combinatie.
pi_209137061
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Kaas-gember :9

Het ging goed vandaag. Gisteren is het uiteindelijk ook nog goedgekomen. Ik was door mijn slakkentempo pas om 21.30 klaar maar ik werd steeds helderder gelukkig.

Jij vroeg me gisteren ofzo nog ergens naar. Ik weet alleen niet meer wat het was. Jij nog?
Eh…nee…weet ik niet meer.

Oh ja toch! Wat heb jij gedaan met dozen herinneringen, die alsnog werden gedropt? Ben je alle dozen door?
  zaterdag 13 mei 2023 @ 21:30:37 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_209137154
Vandaag was een goede dag. @Lonaa kwam ook nog even buurten bij het festival en nu met beentjes omhoog op een zachte bank ipv harde gras :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 21:33:22 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209137278
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jammer dan dat we nog maar weinig glazen negatieven over hebben
Waar van heb of had je die dan?
  zaterdag 13 mei 2023 @ 21:40:00 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209137546
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ohh dat lijkt me tof om zulke foto's te zien O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')