quote:Op zondag 11 juni 2023 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist de aflevering van vrijdag teruggekeken. Niemand hier die wel iets heel erg treurigs is opgevallen? Ze kregen voor de missie allebei een pick up auto ter beschikking, en die kwamen me toch wel heel erg bekend voor.
In de missie waarbij ze de trein moesten halen en er een team verdwaalde met de fietsen, kregen er twee verdwaalde kandidaten een lift van toevallig óók twee pick ups met dezelfde kleur, zodat ze de trein miraculeus nog haalden.
Dus ik heb dat moment in die aflevering even teruggezocht in de hoop dat de auto’s goed in beeld kwamen en ik de auto’s kon vergelijken. De zilveren kwam helaas niet goed in beeld, maar bij de rode kon je zelfs het kenteken lezen.
En ja hoor, mijn treurige constatering was dat de kentekens hetzelfde waren van beide rode pick ups in aflevering 3 en de aflevering van vrijdag die de groep onbekenden ter beschikking kregen.
Dus tenzij er hele aardige mensen in Slovenië wonen, die lifters met een fiets meenemen en daarna meteen hun auto ook maar weggeven aan de productie, worden we (nu bewezen) keihard genept.
Dat dacht ik al na het zien van die rode pickup. Vond het te toevalligquote:Op zondag 11 juni 2023 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist de aflevering van vrijdag teruggekeken. Niemand hier die wel iets heel erg treurigs is opgevallen? Ze kregen voor de missie allebei een pick up auto ter beschikking, en die kwamen me toch wel heel erg bekend voor.
In de missie waarbij ze de trein moesten halen en er een team verdwaalde met de fietsen, kregen er twee verdwaalde kandidaten een lift van toevallig óók twee pick ups met dezelfde kleur, zodat ze de trein miraculeus nog haalden.
Dus ik heb dat moment in die aflevering even teruggezocht in de hoop dat de auto’s goed in beeld kwamen en ik de auto’s kon vergelijken. De zilveren kwam helaas niet goed in beeld, maar bij de rode kon je zelfs het kenteken lezen.
En ja hoor, mijn treurige constatering was dat het kenteken van de rode pick up in aflevering 3 en de rode pick up van de aflevering van vrijdag die de groep onbekenden ter beschikking kregen, exact hetzelfde waren…
Dus tenzij er hele aardige mensen in Slovenië wonen, die lifters met een fiets meenemen en daarna meteen hun auto ook maar weggeven aan de productie, worden we (nu bewezen) keihard genept.
quote:Op zondag 11 juni 2023 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
En ja hoor, mijn treurige constatering was dat het kenteken van de rode pick up in aflevering 3 en de rode pick up van de aflevering van vrijdag die de groep onbekenden ter beschikking kregen, exact hetzelfde waren…
Nu is het bewezen dat we voor de gek gehouden worden.. Ook al vermoedden we het allemaal wel een beetje, het voelt allemaal veel te gestuurd, maar om het dan daadwerkelijk bewezen te hebben is wel weer een stap verder vind ik.quote:
Het probleem is, dat de productie dit hele programma heeft gemaakt met als startpunt: het einde. Zo eindigt het verhaal en daar moeten we naartoe.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nu is het bewezen dat we voor de gek gehouden worden.. Ook al vermoedden we het allemaal wel een beetje, het voelt allemaal veel te gestuurd, maar om het dan daadwerkelijk bewezen te hebben is wel weer een stap verder vind ik.
Ook wel echt sneu dat de productie niet eens even de moeite nam het op zijn minst een beetje te verbergen voor de kijker, dit is toch wel extreme minachting van de kijker door gewoon achteloos dezelfde auto’s te gebruiken.
We worden beflikkerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:02 schreef Maartel het volgende:
Maakt mij ook niet wijs dat in die 2 kokers op t eind niet gewoon hetzelfde bericht zat.
Ja, was weer genieten van het amateurtoneel.quote:
Je zou willen dat bij de onbekenden Mabel als winnares overblijft. Ruud is een ordinaire leugenaar en Rein vindt bondjes belangrijker dan een leugenaar eruit stemmen, hypocriet mannetje.quote:
Rein vind winnen helaas belangrijker. Ik denk ook het einde van Mabel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je zou willen dat bij de onbekenden Mabel als winnares overblijft. Ruud is een ordinaire leugenaar en Rein vindt bondjes belangrijker dan een leugenaar eruit stemmen, hypocriet mannetje.
Ik denk omdat ik bijv het wel vermakelijk vind om naar te kijken, maar het hier alleen maar wordt afgekraakt 😬quote:
Mja, zijn het echt keuzes? Het is meestal toch vooral gokkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ze maken ook wel echt alleen maar domme keuzes...
Mja, als er gesproken wordt over 'verlichting' tijdens een wandeltocht als onbekende optie terwijl de tijd doortikt, dan zou ik toch behoorlijk achterdochtig worden. Dat bleek dus die massage van 20 minuten te zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zijn het echt keuzes? Het is meestal toch vooral gokken
Nikta en Vincent hadden sowieso op Ruud gestemd, wat Ricky en Bart hadden gedaan is toch echt onbekend en is het echt geen garantie geweest dat Ruud eruit werd gestemd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:20 schreef Bayswater het volgende:
Mabel had gewoon moeten zorgen dat onbekend dit keer niet won. Dat zei ze zelf nog en vervolgens voert ze het niet uit, zelfs nog rennen naar die koffer die vergeten was. Gemiste kans.
Als daar de oud leden hadden gestemd had ze eenvoudig de finale gespeeld.
Ruud en Rein stemden op Bart en Mabel op Vincent toen Bart moest vertrekken. Kans dat Bart op Mabel had gestemd was nihil geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nikta en Vincent hadden sowieso op Ruud gestemd, wat Ricky en Bart hadden gedaan is toch echt onbekend en is het echt geen garantie geweest dat Ruud eruit werd gestemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |