Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk, Ruud zn acties waren echt hilarisch, hardop gelachen toen die uit die grot kwam en zoveel onzin vertelde. Wel onbegrijpelijk dat die daarna niet meteen unaniem naar huis wordt gestuurd, daar snap ik echt helemaal niets van. Alleen om zichzelf te redden dat Rein niet op Ruud stemde, maar je weet helemaal niet of er nog wel een eliminatie gaat komen bij de laatste drie, en je wilt toch niet dat een persoon als Ruud misschien de winnaar wordt, je verloochent jezelf dan wel echt hard hoor…
Jammer dat Marcel die een sympathieke speler was nu het slachtoffer van het lot is geworden, ook raar dat ze allemaal moesten meedoen met dat dobbelspel , en niet alleen de twee met de meeste stemmen. Maar ondanks alles vond ik het wel een betere aflevering dan vorige keer, gewoon prima aflevering, en ook de omgevingsshots met drones etc van dat landschap in Slovenië zijn echt geweldig mooi, misschien nog wel beter dan WIDM, en de muziek is altijd ook goed gekozen.
Dat hebben ze gewoon ontzettend goed gedaan, krijg er ook echt een vakantiegevoel van als ik die beelden elke keer zie.