Ja maar je weet he, als het jullie te lang duurt, pak um ajbquote:
Flapdrollen... echt..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:56 schreef Ebinas het volgende:
JW en Eunice steunen de anderen door samen buiten te gaan lopen
Waarom dan?quote:
Ja Rupert is wel een kanjer. Ik vind hem ook wel een liefdevol mens.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:00 schreef Silves het volgende:
Zo knap van Ruppie naar 48 u, een menu inelkaar zetten, de 2 luie helpen op kantoor..alles regelen voor ze, zodat hij eindelijk kan slapen.
Zooi zit haar makeup te doen, de manager van lik me...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:02 schreef Ebinas het volgende:
Kom op zeg he, ga er nu allemaal omheen staan ofzo
Soms kreeg ze van mij soms wat begrip in haar rol.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Zooi zit haar makeup te doen, de manager van lik me...
Ze krijgt haar zin niet.quote:
Heb bij hem zo’n dubbel gevoel. Hij kan ook zo vreselijk genieten van ellende, en het instigeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Rupert is wel een kanjer. Ik vind hem ook wel een liefdevol mens.
In deze setting laat hij dat niet veel zien. Maar ik zie wel dat het in hem zit.
Ja en hij heeft het heel heel zwaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:03 schreef mootie het volgende:
Dat fietsen vind ik ook link. Ook een prima plek voor een dutje.
Pas bij de laatste minuutquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten nu voor dat scherm gaan staan. Armen om elkaars schouders en de rest er achter.
armen om elkaars schouders??? Er helemaal niet bij zijn voor straf, echte idioten worden nu wel gescheiden van de die hardsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten nu voor dat scherm gaan staan. Armen om elkaars schouders en de rest er achter.
Jeffrey is vannacht/ochtend bij hem geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:06 schreef mootie het volgende:
Is Bern nou de enige die het op eigen kracht heeft gedaan?
Volgens mij wel de enige zonder poeders of pillenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:06 schreef mootie het volgende:
Is Bern nou de enige die het op eigen kracht heeft gedaan?
Zonder pepmiddeltjes, bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jeffrey is vannacht/ochtend bij hem geweest
Ik heb Rupie en Ima ook niks zien nemenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij wel de enige zonder poeders of pillen
Ik had het wel willen doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind het knap.
Had heet noooooooooooooooooooooooooooit nagedaan![]()
![]()
de 5 wakker blijversquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
armen om elkaars schouders??? Er helemaal niet bij zijn voor straf, echte idioten worden nu wel gescheiden van de die hards
Jawel ze hebben vanmorgen uit een pot van Wendy een lepel poeder genomen, ook Bernquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Rupie en Ima ook niks zien nemen
Jawel vannacht ..Ruppie vond het geweldig werken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Rupie en Ima ook niks zien nemen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Jawel vannacht ..Ruppie vond het geweldig werken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jawel ze hebben vanmorgen uit een pot van Wendy een lepel poeder genomen, ook Bern
Ze staat allang beneden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
N9g maar 11 uur kunnen slapen... dus ze draait nog een keer om
Wel jammer dat ze de rest die ook heeft geholpen overslaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Bep bedankt Jeff Ice en Wendy voor het wakker blijven tot het einde
1 team 1 taak, fokking trots op jullie
Dit was gewoon overdag, en toen het bedtijd was, waren de meeste yep op naar het warme bedje,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze de rest die ook heeft geholpen overslaat.
Hadden ze afgesprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:12 schreef Clasientje het volgende:
En jahoor Jeffrey pakt meteen een biertje
Steek onder water voor de quitters👍quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef ledn81 het volgende:
Babbel bedankt Jeff, Wendy en Isaac ook nog even extra omdat ze ook 's nachts hebben doorgehaald
Dat hadden ze zo afgesprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:12 schreef Clasientje het volgende:
En jahoor Jeffrey pakt meteen een biertje
Maar lang niet iedereen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was gewoon overdag, en toen het bedtijd was, waren de meeste yep op naar het warme bedje,
Er zijn mensen opgebleven om te kaarten vannacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was gewoon overdag, en toen het bedtijd was, waren de meeste yep op naar het warme bedje,
was isaac ook opgebleven dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef ledn81 het volgende:
Babbel bedankt Jeff, Wendy en Isaac ook nog even extra omdat ze ook 's nachts hebben doorgehaald
Nacht 1 heeft ice 3 uurtjes geslapenquote:
Die 3 zijn voor haar gewoon de meeste steun geweest en het langste wakker gebleven dus die bedankt ze persoonlijk. Geen reden voor anderen zich buitengesloten te voelen.quote:
Idereen bedankt, en speciale bedankjes voor de opblijvers, had ik gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 3 zijn voor haar gewoon de meeste steun geweest en het langste wakker gebleven dus die bedankt ze persoonlijk. Geen reden voor anderen zich buitengesloten te voelen.
Ja klopt lekker knusquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:17 schreef Silves het volgende:
Blijf het een leuke plek vinden, het rokershok..
En terecht geweldigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:10 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Idereen bedankt, en speciale bedankjes voor de opblijvers, had ik gedaan.
Maar na 48 ben je ook niet superhelder
maar niet zo slim om na te praten tijdens het rokenquote:
36 seconden lang haar ogen dicht.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
maar niet zo slim om na te praten tijdens het roken
Gezien de snelheid waarmee Mirthe werd afgerekend op haar meer dan 5 seconden ogen dicht, zou de Febo best wel eens de teugels aan kunnen trekken wat betreft de regels
bern denk ik welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:25 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of ze kunnen slapen na de scoops en pillen.
eigen schuld danquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:26 schreef schizolientje het volgende:
als ze nu een gele kaart krijgen vanwege praten tijdens het roken zou het wel terecht zijn maar ook heeeeeeeeeeel zuur
Zou hilarisch zijn als Babbel nu nog 48 uur wakker isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:25 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of ze kunnen slapen na de scoops en pillen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Iets over het bedanken en Mirthe geloof ik.
Bep: dan kan ik iedereen wel bedanken, en zoe voor een pak melk
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Iets over het bedanken en Mirthe geloof ik.
Bep: dan kan ik iedereen wel bedanken, en zoe voor een pak melk
Zie die anderen er nog voor aan dat ze de slaapkamers in komen of muziek gaan maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
Nou 7 a 8 mensen zullen gaan slapen nu
Kijken hoe leeg de loods is met 10 mensen
ja oefenen voor het duffe songfestival...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zie die anderen er nog voor aan dat ze de slaapkamers in komen of muziek gaan maken.
Ff bijkomen is wel lekker hoor...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern gaat slapen.![]()
Die andere 4 zitten buiten te roken en te zuipen. Typisch
OMG gaat het vast ook nog over Zoe, zal je zienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:37 schreef Silves het volgende:
OmG Wendy moet de boodschappen doen met zooi..te erg voor woorden.
Dat ligt niet aan Zoe he. Ze doen allemaal boodschappen voor hun eigen kookdag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:37 schreef Silves het volgende:
OmG Wendy moet de boodschappen doen met zooi..te erg voor woorden.
Iedereen vannacht...en mss hebben ze toch meer energie en uithoudingdsvermogen en conditie dan de rest..en lekker ff nagenieten is beter voor de geest.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Marciano die zijn nog wakker en lijken alrt nog. Die hebben pillen en poeders tot zich genomen.
Valsspelers.
Even de after glow pakkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het idee dat je nu 'legaal' je ogen voor meer dan 5 sec. kan sluiten alleen al een opluchting geeft
Lekker met de ogen dicht een peuk roken en een slok bier nemen, dat half uurtje kan er dan ook nog wel bij
??? ze hebben net gebokst met zweetpak...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
Aaaaah Marciano en Babette gaan nog ff douchen...
Tuuuurlijk
Ik begrijp hier niks van
blijkbaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Babette staat nog steeds aan hoor ik, die moet toch op zijn
Of helpen die oppep middelen zo goed dat iemand zo door kan blijven gaan?
Ik ken veel mensen die douchen voordat ze naar bed gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:44 schreef Silves het volgende:
[..]
??? ze hebben net gebokst met zweetpak...
Amenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het idee dat je nu 'legaal' je ogen voor meer dan 5 sec. kan sluiten alleen al een opluchting geeft
Lekker met de ogen dicht een peuk roken en een slok bier nemen, dat half uurtje kan er dan ook nog wel bij
Die spoort echt nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:00 schreef Silves het volgende:
Zal ik ff de slaapkamer zuigen vraagt Mirthe...nee dank je als je niet niet erg vind..ze blijft maar doorgaan.
Bij deze.... @Mirthe bedankt!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eigenlijk zou mirthe ook wel een bedankje willen 😉
Ook nu pas zie ik waar zijn echte kale plek zit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
Alle kleuren verdwijnen, Isaac ziet eruit als een blanke jongen.
[ afbeelding ]
Alles voor een bedankjequote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:04 schreef pingu66 het volgende:
Dus JW en Eunice gaan voor de rokers allemaal shag aanstekers en klikkers kopen voor hun 500 ¤. Als statement?!?!
Stond in het script, je weet toch.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:04 schreef Silves het volgende:
Eigenlijk heeft Marcia en Babs die nacht ervoor niks geslapen, hadden tot in de laatste uurtjes gesprekken, die avond lag Bern er al in om 21u en ook de rest was uitgerust, in al die maanden had toevallig Moira ontbijtdienst, alsof dit netjes was uitgekiend..
Voor JW een statement geen bier meer krijgen die de andere hebben gekocht !!!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:04 schreef pingu66 het volgende:
Dus JW en Eunice gaan voor de rokers allemaal shag aanstekers en klikkers kopen voor hun 500 ¤. Als statement?!?!
Zoë zei tegen Isaac, die kun je alles wijs maken, die is zo stom als een koe. (Mirthe?)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:09 schreef schizolientje het volgende:
ik zag Zoe alleen in kantoor voor het eerst maar inmiddels is haar grote stille liefde binnen gestapt
Hij had zelf een leververvetting van alle zooi die hij at en was ook verslaafd aan energiedrank.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
Roken hoort niet meer in deze maatschappij zegt Erik het is in en in slecht.
Gelukkig is liters cola per week en tig snickers en andere zoetigheid wel
super gezond.
De febo heeft gewonnen een foutje gemaakt dat roken wel van de prijzenpot kan want geen eten en drinken.
Jeff heeft daar gretig gebruik van gemaakt.
Het is wat het is.
suiker is het nieuwe roken is nu de leus maar die heeft hij nog niet mee gekregen denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:13 schreef Teckeltje25 het volgende:
H
[..]
Hij had zelf een leververvetting van alle zooi die hij at en was ook verslaafd aan energiedrank.
Erik wou snoep, zei Zoë tegen Isaac 😁quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
suiker is het nieuwe roken is nu de leus maar die heeft hij nog niet mee gekregen denk ik
Ik vond dit ook de spannenste en leukste opdracht om op de streams mee te mogen beleven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Net even alles van de laatste paar uur teruggelezen, wat een prestatie!!
Iedereen hier in de COS enorm bedankt voor alle posts, het was of je zelf de streams keek!!!
Feit is wel weer dat de 'groep' van Jeffrey, Babette, Wendy, Isaac, Marciano met Rupert, Imadiddin (en Bern nu toch ook wel) een hechte groep vormt die er voor elkaar is, goed om te zien!
Dat deed ze wel regelmatig, ze heeft er meerderequote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:18 schreef Varen het volgende:
Moriama is een pruik aan het wassen. Hij is kaal.
Zoë zeurt weer over de stijltang
Zoe was óók een ´helper´ hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zijn bepaalde mensen enorm door de mand gevallen zeg, die hebben zich echt van hun 'beste kant' laten zien, egotrippers tot op het bot, ik ik en ik zijn voor hen belangrijk.
en dan een Zoë die zowel gisteren als vandaag bij Babette ging lopen zeiken en janken.... ZIJ moest de aandacht hebben, kom op, al ben je niet zo slim, hier is echt geen excuus voor, zoveel egoïsme als zij heeft laten zien.
Afsluitend weer een compliment voor de 5 met hun 'helpers' van de 48 uur, ze weten nu heel goed wat ze aan elkaar hebben
Weet dat kind veel dat dat niet helpt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
helpen met niks doen en zeiken en zeuren deed zoe
Ben ik helemaal met haar eens.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef Varen het volgende:
Moriama vindt het idioot dat er nu mensen tafeltennissen.Geen respect voor de mensen die nu slapen
Hij wil de rokers dat als cadeau geven en de kt dat er dan een hele pallet voor de poort staat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Voor JW een statement geen bier meer krijgen die de andere hebben gekocht !!!
Wie is aan het tafeltennissen,?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:26 schreef Varen het volgende:
Moraima heeft er al wat van gezegd, maar de tafeltennis gaat gewoon door
Nee, die zat buiten mee te pushen om de stelling op te gooien, maar ging bij het stemmen gewoon op rood staan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Janet nou te zeiken die stond toch ook op groen voor de stelling ?
Wat een wijf.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, die zat buiten mee te pushen om de stelling op te gooien, maar ging bij het stemmen gewoon op rood staan.
Brr get a roomquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:37 schreef schizolientje het volgende:
Eunice voert Jan willem, hij zit te praten en ze stopt eten in zijn mond en hij hapt nog ook
54.... het is van bonnie st clairquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie is nog even zijn IQ aan het meten...Isaac checkt.. idd geschikt voor de Loods
[ afbeelding ]
Schijnbaar hier ookquote:
Nopequote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Janet nou te zeiken die stond toch ook op groen voor de stelling ?
Kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
54.... het is van bonnie st clair
[..]
In de tuin toen ze met een groep de stelling probeerde te maken was ze samen met jappie voor
Janet zegt wel vaker het 1 tegen diequote:
Die dachten dit halen ze nooit.....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
Bij de FEBO hebben ze nu ook halve diensten na die 48 uurs opdracht
dat ie je verkeerd, hij is persoonlijk begeleider, ze heeft 1 op 1 begeleidingquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
Isaac is zo'n beetje 24/7 aan het shoppen bij Zoë
ligt er ook helemaal aan WIE er over blijven Hier kunnen ze al aardig filteren wie er tv maken en wie niet. En geen wonder dat Isaac nek klachten heeft, als ik in die houding uren zit te computeren zou ik dat ook hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Saaie streams hoor. Dat wordt wat aan het eind als er ook zo weinig over zijn.
Ze hebben genoeg drank binnengekregen, kan later nog wel leuk worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Saaie streams hoor. Dat wordt wat aan het eind als er ook zo weinig over zijn.
Benieuwd ook wanneer de eerste weer hun bed uit kruipen. Zou ook weer niet te lang blijven liggen, even 5 uurtjes pakken en dan vanavond er weer bijtijds in anders gaat je ritme naar de klote.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg drank binnengekregen, kan later nog wel leuk worden.
Ah dat is wel lief dat ze hen nog even in t zonnetje zet!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:10 schreef Ebinas het volgende:
ze hebben filmavond en dat is ook niet bevorderlijk als je je ritme weer goed wil draaienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Benieuwd ook wanneer de eerste weer hun bed uit kruipen. Zou ook weer niet te lang blijven liggen, even 5 uurtjes pakken en dan vanavond er weer bijtijds in anders gaat je ritme naar de klote.
Nee die heeft nacht 1 wel geslapenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Dacht nog even dat Jeff wel even ging liggen maar die ie is dus blijkbaar ook 48 uur wakker geweest.
Te Zoë-achtig??? (het is haar jurkje, dus haar stijlquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:48 schreef espri het volgende:
Ik vind de jurk bij Janet een beetje te te te.. ja wat eigenlijk?
Het stijgt haar in rap tempo naar haar hoofd.... kapsones van heb ik jou daar en ze doet vrijwel nietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:50 schreef Thorelf het volgende:
Wauw het poederloeder durft...mijn corvee moet overgenomen worden..ik ben te druk met boodschappen
Vond het op zich wel een grappig gesprekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:06 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë probeert op allerlei manieren er achter te komen of Jasper sex met Wanda heeft gehad.... ze blijft maar drammen...
Jasper probeert er overheen te praten
Zoë noemt hem een paar keer een 'stouterik' en ze zegt dat ze niet 'van gisteren' is!
tja.....
Jasper zit een beetje schaapachtig te lachen
Ik denk niet eens dat dat het isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Slaapgebrek breekt Mirthe op. Total error.
Grote kans, grote kans!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rode kaart voor Mirthe die Eu op d'r bek slaat
Nee dat gun ik haar nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rode kaart voor Mirthe die Eu op d'r bek slaat
En hoequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat gun ik haar niet
Mirthe moet leren voor zichzelf opkomen
En dat doet ze nu
Mirthe overdrijft ook helemaal niet, ze zegt het hartstikke goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat gun ik haar niet
Mirthe moet leren voor zichzelf opkomen
En dat doet ze nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |