Ff bijkomen is wel lekker hoor...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern gaat slapen.![]()
Die andere 4 zitten buiten te roken en te zuipen. Typisch
OMG gaat het vast ook nog over Zoe, zal je zienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:37 schreef Silves het volgende:
OmG Wendy moet de boodschappen doen met zooi..te erg voor woorden.
Dat ligt niet aan Zoe he. Ze doen allemaal boodschappen voor hun eigen kookdag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:37 schreef Silves het volgende:
OmG Wendy moet de boodschappen doen met zooi..te erg voor woorden.
Iedereen vannacht...en mss hebben ze toch meer energie en uithoudingdsvermogen en conditie dan de rest..en lekker ff nagenieten is beter voor de geest.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Marciano die zijn nog wakker en lijken alrt nog. Die hebben pillen en poeders tot zich genomen.
Valsspelers.
Even de after glow pakkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het idee dat je nu 'legaal' je ogen voor meer dan 5 sec. kan sluiten alleen al een opluchting geeft
Lekker met de ogen dicht een peuk roken en een slok bier nemen, dat half uurtje kan er dan ook nog wel bij
??? ze hebben net gebokst met zweetpak...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
Aaaaah Marciano en Babette gaan nog ff douchen...
Tuuuurlijk
Ik begrijp hier niks van
blijkbaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Babette staat nog steeds aan hoor ik, die moet toch op zijn
Of helpen die oppep middelen zo goed dat iemand zo door kan blijven gaan?
Ik ken veel mensen die douchen voordat ze naar bed gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:44 schreef Silves het volgende:
[..]
??? ze hebben net gebokst met zweetpak...
Amenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het idee dat je nu 'legaal' je ogen voor meer dan 5 sec. kan sluiten alleen al een opluchting geeft
Lekker met de ogen dicht een peuk roken en een slok bier nemen, dat half uurtje kan er dan ook nog wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |