Terecht wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hele EU is jaloers op onze wegen
Welkom in Polskaquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef Jojoke het volgende:
Dit is wel echt cheap Hollywood van Polen.
Ik kan een lugubere grap maken over k-pop.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Korea zou elk land helemaal kapot maken met hun talenten
Nou er was iemand met een K-pop hit volgens de inleiding en die was abominabel slechtquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Korea zou elk land helemaal kapot maken met hun talenten
Gewoon eruit gooien, net als het VK.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef KingRoland het volgende:
En Australie hoort niet eens bij EU en dat land mocht wel meedoen
Als Zuid-Korea een groep zou insturen voor ESF, dan zouden ze het gewoon makkelijk winnen. Die hebben een ongekende kwaliteit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een lugubere grap maken over k-pop.
Laat maar hangenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een lugubere grap maken over k-pop.
En Israëlquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon eruit gooien, net als het VK.
Z'n moeder komt uit Assen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Little late to the party maar de gitarist is dus half Nederlands, maar die staat daar puur voor de show.
Het is Sloveensquote:
Holletjes ipv bultjes?quote:
Met het geluid uit is het primaquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Hoe de fuk vond men Polen stom? Dit was hartstikke leuk. Of mag je tegenwoordig als vrouw niet meer als seksbom op het podium staan?
Hier zijn wij zeker niet op tegnequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Of mag je tegenwoordig als vrouw niet meer als seksbom op het podium staan?
Lees het Polen topic maar terugquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Hoe de fuk vond men Polen stom? Dit was hartstikke leuk. Of mag je tegenwoordig als vrouw niet meer als seksbom op het podium staan?
Het liedje hield niet over wat mij betreftquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Ik ben ook fan van Polenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Je, hele bromance going on.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef Tjacka het volgende:
deze jongens zijn toch vrienden van cha cha cha?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Cha Cha Chaquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Waar reageer jij nou precies op?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Andromache het volgende:
Ik vind die dansje epicquote:
geheel oneensquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zag er beter uit in introfilmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |