Jaquote:
Zwarte substantie?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een onderbroek met opgedroogde substantie erin
Die piano stemde in iedergeval niet van Nederlandquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Er wordt echt een stuk beter gezongen vandaag.
Misschien was er dinsdag toch wat met het geluid?
Het is inderdaad opvallend. Nogmaals, ik vond Loreen niet eens goed klinken, dinsdag. Niet per se vals, maar gewoon slecht geluid.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Oh ik dacht van knappe voetballers met knot naar kort haar Cyprusquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt als een onderbroek met opgedroogde substantie erin
@Caland is van de wittequote:
Letterlijk de tekstquote:
Juist niet voor mij. Ik vond het qua zang als ritme in iedergeval vermakelijkquote:
Dat zou goed kunnen want alles is echt beter vandaag tot nu toequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Komt er nog iets waar we echt blij van worden?
Jumpin’ tits netquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Slovenië, Oostenrijk en Australië voor mijquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Uhhuhquote:
Friese worstquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:37 schreef H_T het volgende:
Mijn Friese worst smaakt zo sterk dat mijn Grolsch heel zoet smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |