Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
@:Ebinas als je een andere TT wil
even zeggen hoor
Bestel gewoon een föhn joh en van mijn part gelijk ook tweequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef humpty het volgende:
Alles mag gekocht worden zegt Wendy wat een egoisten zijn het hier
Daar ben ik het mee eens, dit is wel heel erg foutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mijn maag draait al om als ik die Janet zie graaien in die makreel
Hou op nog nooit meegemaakt met mijn stoma, mag ik ff passenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?![]()
Dit is zo belachelijk en onzinnig dat het wel een K5 streek zal zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Als Wendy niet zou roken en zuipen waren ze niet eens vriendinnen geweestquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Dat is niet helemaal waar , helaasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef humpty het volgende:
Wendy is daar de belangrijkste persoon voor Babette zei ze nog
babs en Zoe beide niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Nou ik zou het bijna gaan denken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is zo belachelijk en onzinnig dat het wel een K5 streek zal zijn.
Met livestreams valt het niet meteen op, maar met de tv uitzendingen zie je de sturing.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik zou het bijna gaan denken.
Bij alles waarover al vóór is gestemd en dan dit
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:17 schreef humpty het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat iemand een fohn in het net gooit
Dat je enorm kunt lachen met Babs wil niet zeggen dat ze ook geen doortrapte tante kan zijnquote:
Niemand maar dat denken Zoe , Bep en nog iemandquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff wat gemist geloof ik
Wie krijgt een enveloppe ?
Het liefst een stuk of vijf .....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:17 schreef humpty het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat iemand een fohn in het net gooit
Klopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Judiwi het volgende:
Eigenlijk komt het door Jeffrey.
Eerst de stelling van de fohn en daarna die van de soldeerbout. Maar Jeffrey stelde voor rood Eric en groen Wendy.
Ik heb je post een paar keer gelezen en ben het voor een deel met je eens. Deels komt het door het programma, waar op dit moment veel negativiteit heerst en dat slaat over op de COS. Dan heb je Mensen die bv anti Babet zijn, anti Jeff en dat blijven ze herhalen, tot in den treure, dat werkt ergernis en iedereen springt meteen in de verdediging, want Jeff is een alcoholist en Erik een viezerik. Het blijft lastig, met voor- en tegenstanders. Het uitdagen van elkaar/ andere voorkeuren. Ik ben er ook minder, deels om het programma en deels om de sfeer hier. Hier laat ik het bij, maar voelde me toch geroepen om te reageren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Ze wordt ook gezien als het Alfavrouwtjequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voelt zich verheven boven alle vrouwen daar en kijkt enkel op (of hoe je het noemen wilt) tegen die alfamannetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |