Echt hoor wat vermoeiendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Goeie genade!
Het ging over de inhoud van die achterlijke mail die Zoe net stuurde!
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typoquote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens, alleen moest ik 3x lezen. net = nat
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.quote:
Totaal uit de toonquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
1 maar even niet aanklikken
Gratis advies, Eunice zingt
Nou ja, deze valt niet in de categorie dom, dom, dom.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Sommige mannen vinden zichzelf daar te mannelijk voor.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.
Karmaquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Dan is het briefje ook niet voor hun bestemdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
En dat zijn dus precies die mannen, want als ze gaan zitten is het probleem er niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
Vergeet het klimrek van 1600 euro nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak... hebbehebbehebbe.. klaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Daarvan had ik wel verwacht dat ze het op z'n minst als wasrek zouden gebruiken, goed weer voor geweest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
Kijk eens op stream 2quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk eens op stream 2
Te laat Marciano hing in het klimrek..
hij zal zo wel een biertje DOENquote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef mangalie het volgende:
Jeffrey: ik dacht ik doe vandaag niks meer...
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
Het was een knipoog naar Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 8 mei 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
Zoe pakte 2 hoepels uit de sluis en stuurde een mail naar de febo dat ze 2 hoepels had gekregen met de vraag of dat klopte...
O die had ik niet doorquote:
quote:
Yep.quote:
Het gaat gelukkig ook 'maar' om 900kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima probeerde wat te hoelahoepen en ging weer bij JW aan tafel zitten. Ze zegt lachend dat ze hoopt dat het maar een verdienopdracht is.
Tijdens het tikken hebben ze 'domme muts' toch maar weer uitgegumdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)quote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze geven haar alles, de irritatiecijfers lopen dan beter opquote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Hang op,klik weg...quote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Je had het eigenlijk niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim Kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En hier valt Tiano op? Na eerder dus al KimK?
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim K
Sorry ik snap de link nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerd
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amperquote:
Bep zegt het wel goed,zal wel niet binnen komen.quote:
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amper
Dat zou best leuk zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Heel irritant gedrag van Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef schizolientje het volgende:
Babette probeert Zoe wat uit te leggen maar Zoe luistert, hoort echt niet wat Babette zegt of bedoeld. Elke zin interrupteerd Zoe En af en toe doorscrollen komen de jurkjes voorbij
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijtquote:
Grappig, op mijn streams zijn ze in gesprek.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit tegen Zoë te praten, ze zegt dat Zoë momenteel dingen doet die ze van anderen maar niks vond..... en Zoë... gaat gewoon door met 'zoeken' op Zalando, terwijl ze een koekje zit te eten.
Heel irri.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
Vooral dat 'ik hoor wat je zegt' vind ik mega storendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Ik zie Babette ook haar gelijk halenquote:
De helft van de mensen daar is zowat een stelletje geworden dus laat staan de rest waarbij het niet wederzijds wasquote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Goed puntquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
en in t hoofd, lul maarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
en in t hoofd: ulmaarlulmaarlulmaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
Geen gesprek mee te voerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "oh toevallig dat je dat nu zegt, want ik dacht net....blabla"
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankanquote:
Precies dit.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |