Ik ook hoor, zeker!quote:Op zondag 7 mei 2023 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou het fantastisch vinden als hij mee doet om een kampioenschap
Behalve de immer koele Finnen natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle kampioenen hebben tijden van heethoofdje zijn gehad.
Alonso was volgens mij toen nog geen kampioen geweestquote:Op zondag 7 mei 2023 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle kampioenen hebben tijden van heethoofdje zijn gehad.
quote:Op zondag 7 mei 2023 23:33 schreef beantherio het volgende:
Amerikanen en Formule 1: het blijft cringe.
Hoop dat er zeker nog wat eerste plekken in het verschiet zittenquote:Op zondag 7 mei 2023 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou het fantastisch vinden als hij mee doet om een kampioenschap
Haha touchequote:Op zondag 7 mei 2023 23:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Behalve de immer koele Finnen natuurlijk.
Heb ik gezegd dat dit na hun Kampioenschap was?quote:Op zondag 7 mei 2023 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Alonso was volgens mij toen nog geen kampioen geweest
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zeker!
En gaaf dat Fernando nu een auto heeft die ook mee kan, en niet eens een midfield team blijkt te zijn![]()
(mss wat geflatteerd doordat MERC in het begin zo slecht was? En Ferrari zo lijkt te klungelen - plus crashen)
en terechtquote:Op zondag 7 mei 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog dat @:peterselieman me voor gek verklaarde toen ik dacht dat Mercedes boven Ferrari ging staan.
Nee hoor, had je niet!quote:Op zondag 7 mei 2023 23:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha touche
[..]
Heb ik gezegd dat dit na hun Kampioenschap was?
Nope!
Yeah, als ze de f1 naar de vs willen halen kunnen ze beter 1 nieuw circuit aanleggen waar de kans op spektakel groot is.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:33 schreef Sodemieters het volgende:
Prachtige race van Verstappen, maar wat een overhyped kutcircuit is dit toch. Al die speciale Miami-helmen, hoedjes, petjes, alsof het iets heel bijzonders is om er te zijn. Het is een rondje op de fucking parkeerplaats.
Zie dat met deze Red Bull dominantie niet gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2023 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop dat er zeker nog wat eerste plekken in het verschiet zitten
Monaco 2021 nogquote:Op zondag 7 mei 2023 23:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Ehhh ja zeker wel. Zeker sinds het digitaal gaat, denk niet dat we dat de afgelopen jaren veel hebben gezien.
Niks mis met COTA, één van de beste toevoegingen aan de kalender in recente geschiedenis.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, als ze de f1 naar de vs willen halen kunnen ze beter 1 nieuw circuit aanleggen waar de kans op spektakel groot is.
dat Cota is gewoon een hobbelpaardquote:Op zondag 7 mei 2023 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, als ze de f1 naar de vs willen halen kunnen ze beter 1 nieuw circuit aanleggen waar de kans op spektakel groot is.
Nu 1 de grootste actie van de coureur waar ze nog boo tegen gillen ook nog.
Naja, hij heeft gewoon goed gereden. En bij dat gevecht wat het ook gewoon fair verdedigen van m.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Perez is een hele fijne tweede rijder.
Hij haalt de punten binnen voor red bull, hij brengt Max niet in gevaar maar is wel gretig.
Dit is wat we nodig hebben
En natuurlijk wil hij kampioen worden! Als je dat niet wil, dan moet je een andere hobby gaan zoeken
Kan ik niks op afdingen, ik dacht slechts aan vorig(e) seizoen(en), toen Aston Martin ergens in het midden eindigde.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Aston Martin heeft gewoon een hele stabiele auto en Alonso is een van de beste ooit. Stroll kan er niks mee
Als Perez iets meer ballen had gehad met verdedigen was het misschien voor de Red Bulls in drama geëindigd...quote:Op zondag 7 mei 2023 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie dat met deze Red Bull dominantie niet gebeuren
Die hebben ze al. Road America bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu 1 de grootste actie van de coureur waar ze nog boo tegen gillen ook nog.
Eens, maar dan wel met een grindbakkie of 2 extra. Elke keer de Amerikanen moeten uitleggen wat tracklimits zijn zal ook niet helpen.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niks mis met COTA, één van de beste toevoegingen aan de kalender in recente geschiedenis.
Eerlijk is eerlijk. Een van de weinige goedgelukte Tilkedromes.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niks mis met COTA, één van de beste toevoegingen aan de kalender in recente geschiedenis.
Nou... Istanbul Park en Sepang om er twee te noemen.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Een van de weinige goedgelukte Tilkedromes.
Sponsors van het team moeten in beeld. Waarschijnlijk contractueel vastgelegd.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:38 schreef mikieu het volgende:
Toch mooi dat ze die domme helmpjes en shirtjes lekker lieten hangen/liggen
Voor straf een Kever rijden in een monstertruckshow.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:44 schreef Starflyer het volgende:
Perez mag zich bij de stewards melden voor het te laat zijn bij de drivers parade![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 7 mei 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor straf een Kever rijden in een monstertruckshow.
Jeuzusquote:
wtfquote:Op zondag 7 mei 2023 23:44 schreef Starflyer het volgende:
Perez mag zich bij de stewards melden voor het te laat zijn bij de drivers parade![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 7 mei 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor straf een Kever rijden in een monstertruckshow.
Musk doet heel erg z'n best om de indruk te geven dat ie geinteresseerd is.quote:
Staat hier nog een significante straf op offeee...quote:Op zondag 7 mei 2023 23:44 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Dat is precies wat zijn lichaamstaal uitstraalt zien inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Musk doet heel erg z'n best om de indruk te geven dat ie geinteresseerd is.
Vast niets wat zijn racen beïnvloed.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Staat hier nog een significante straf op offeee...
Blijft het bij een boete of reprimande?
Tis toch van de zotte
Als die halve gare geen geld had, had er nooit iemand naar 'm omgekeken.quote:
Ik heb ook weleens zo'n dag dat alles te snel voor je gaat.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:44 schreef Starflyer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |