Ook Lancelot, die ik in het begin echt een grote kwal vond, heeft bij de laatste afleveringen mijn sympathie gekregen. Dat doen ze heel goed.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
Oke, niet verwacht... Commy toch de mol. Vind het jammer van de Delorean-opdracht.
Verder denk ik dat ze wel toffe dingen heeft gedaan. Benieuwd naar volgende week!
En de sfeer van de Belgische Mol is gewoon heel erg fijn, veel humor en wat een leuke mensen altijd!
Zou het komen omdat wij het nog steeds met BN'ers moeten doen?
Plus de manier van filmen en het type opdrachten, groot fan hier!
Heel erg leuk! Wel druk, maar prima te doen. In de reclame kon je gewoon naar de wc, daar liep ik wat oud kandidaten en Ruben tegen het lijf. Ze namen de tijd om een fotootje te maken en waren heel relaxed.quote:
je bedoelt in het algemeen of alleen die in Antwerpen?quote:Op zondag 7 mei 2023 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Kinepolis trouwens een verademing vergeleken met Pathe.
Ik ken alleen die van Antwerpen nuquote:Op zondag 7 mei 2023 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt in het algemeen of alleen die in Antwerpen?
Lennart vond ik juist echt matig.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:38 schreef zorro28 het volgende:
Sowieso heeft De Mol naast Lennart niet veel goede mollen gehad, het is elk jaar weer behelpen met de molacties.
Dat vind ik dan nog het minst erg, want de Mol krijgt gewoon een groen scherm te zien. Al vult die heel de test verkeerd in. Dus dan zouden de één na slechtste en twee na slechtste de pineut zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, of als Leila (of welke kandidaat dan ook) net iets minder dan 6/20 goed had en daarmee het rode scherm kreeg, en met de herkansingsvragen meer dan 6/20 goed had. Dan was Commy daadwerkelijk de slechtste, maar wegsturen kan niet. Deze opdracht was hoe dan ook volledig gescript voor de mol.
Jammer, want dat had dit programma echt niet nodig.
Ja, dit helemaal eens hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
Heel veel meer kunnen we er ook niet meer mee doenHet is meer dat dit zo'n potentieel glijdende schaal creëert. Want waar ligt de grens? En met hoeveel voorkennis heeft Commy dit gedaan? Wist zijn hoeveel vragen de één na slechtste goed had, om zo, met in elk geval haar eigen foto, altijd beter uit te komen? Hadden ze haar een groen scherm gegeven als ze bijvoorbeeld éigenlijk niet genoeg extra vragen had bemachtigd?
En hoe moet Leïla zich voelen, of Lieselot, die door de krokodillentranen van Commy uiteindelijk tóch helpt. Man man
Ja en dit is het een beetje, ik heb geen zin om er nog daaagen in te blijven hangenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:48 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Dit idd, het ff (of misschien later ook nog) stom vinden en weer door
Ohh dacht dat je volgende week bedoeldequote:Op zondag 7 mei 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, bedoel de neppe aflevering met het rode scherm inderdaad.
Maar wel apart dat dat alleen in NL ophef schijnt te geven en niet in BE
nee dat vind ik juist tof die terugkijk en molacties afleveringquote:
Dat is sowieso een beetje raar voor een tv-programmaquote:Op zondag 7 mei 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dit is het een beetje, ik heb geen zin om er nog daaagen in te blijven hangen
Nee true, maar bedoel ook meer nog hier posten en op Social Media erin meegaan etc etc etcquote:Op zondag 7 mei 2023 22:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is sowieso een beetje raar voor een tv-programma
Ik hoop niet dat het volgend jaar het kijkplezier beinvloedt. Dat je bij dingen gaat denken 'ja, maar vorig jaar deden ze dat rode scherm ook'quote:Op zondag 7 mei 2023 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dit is het een beetje, ik heb geen zin om er nog daaagen in te blijven hangen
Moltranen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
En hoe moet Leïla zich voelen, of Lieselot, die door de krokodillentranen van Commy uiteindelijk tóch helpt. Man man
De mol heeft wel zelf kunnen bepalen kennelijk hoeveel vragen ze goed invulde, om op die positie te belanden. Dus het was geen volstrekt doorgestoken kaart vanuit de makers. Dat valt me dan weer een beetje mee. En ja, uiteraard moet de mol in theorie ook die positie kunnen krijgen, anders zet je 1 speler wel echt buiten spel (qua mogelijk verdacht worden). Maar het blijft wel zuur voor Leïla, die anders deze kans zou hebben gekregen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat betreft de auto-opdracht klopt dat sowieso niet. Want je geeft de kandidaten geen kans, alleen de Mol. Dat is het hele punt.
Ik vond dat spiegeleffect juist wat storend en iets teveel ingezet deze aflevering. Maar goed, het was alles bij elkaar een top seizoen!quote:Op zondag 7 mei 2023 22:22 schreef Mansjester het volgende:
De ontknoping was wel echt mooi in beeld gebracht vond ik, beetje met die dubbele beelden en acid achtige vibes
omdat die spiegels een paar keer in beeld waren bij Lance verwachtten wij dat hij in beeld zou komen, mja dat kon al snel niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 01:01 schreef trui het volgende:
[..]
Ik vond dat spiegeleffect juist wat storend en iets teveel ingezet deze aflevering. Maar goed, het was alles bij elkaar een top seizoen!
Dat zou juist heel onredelijk zijn. Ik denk juist dat de mol in het voren moest aangeven hoeveel ze er goed had. Waarbij de productie misschien ook heeft besproken wat redelijk zou zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Comfort zal wel te horen hebben gekregen hoeveel de slechtste kandidaat er juist had en zal dan zelf wel hebben mogen bepalen wat ze daarmee ging doen. Er zijn zat gescripte opdrachten waar de mol voorkennis had en middelen kreeg om te saboteren.
Was tof he! Ik kwam Lennart nog tegen en een selfie mee gemaaktquote:Op zondag 7 mei 2023 22:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Wel druk, maar prima te doen. In de reclame kon je gewoon naar de wc, daar liep ik wat oud kandidaten en Ruben tegen het lijf. Ze namen de tijd om een fotootje te maken en waren heel relaxed.
Over de Mol: ik was er tijdens de aflevering al bang voor, maar echt hoe dan? Mijn vriendin en ik hebben de afgelopen dagen alles terug zitten kijken, focus op deze drie finalisten, en we hebben haar meerdere keren afgeschreven. Ik zit met een hoop vragen, hopelijk goede antwoorden volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |