Ja vond ik ook wel intrigerendquote:Op zondag 7 mei 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
rare mensen die joden. Een lamp die je niet uitdoet maar het licht afdekt met een schuifje
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
rare mensen die joden. Een lamp die je niet uitdoet maar het licht afdekt met een schuifje
Enjoyquote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Meke het volgende:
HERE WE GOOOOOOOOO!
Zie jullie aan de andere kant
Volgens mij is zo'n beetje alles verboden tijdens sabbat.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb het opgezocht. Het is verboden tijdens de shabbat een lichtknopje in te drukken. Waanzin
Je mag wel schuiven maar niet drukken?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb het opgezocht. Het is verboden tijdens de shabbat een lichtknopje in te drukken. Waanzin
Ik zit klaar maar ik zie nog dom geouwehoer van cafe de Mol, klopt dat wel?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
@:capuchon_jongen @:aberkullie het gaat beginnen
ja want een lichtschakelaar indrukken is vergelijkbaar met een kaars aansteken. En dat is verbodenquote:
Amai ik zijt gereedquote:Op zondag 7 mei 2023 20:02 schreef Felagund het volgende:
Zitten jullie allemaal goed in jullie zetel?
Amai ik heb goesting in den afleveringquote:Op zondag 7 mei 2023 20:02 schreef Felagund het volgende:
Zitten jullie allemaal goed in jullie zetel?
Ja, die met dat kind was wel heel bekend.quote:
Eerste reclameblok is bezig ja.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben ik gek of zie ik alleen nog maar reclame??
Nee, mij bekroop een beetje het gevoel dat haar eigen foto op het scherm stond.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
Dat oefenen van Commie was wel wat raar. Het had niets te maken met de uiteindelijke opdracht
ze stond natuurlijk zelf als enige in beeldquote:Op zondag 7 mei 2023 20:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, mij bekroop een beetje het gevoel dat haar eigen foto op het scherm stond.
Het begint al die weken al om 20:00quote:Op zondag 7 mei 2023 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Yooo wtf ik dacht dat het 20.30 pas begon en zag alleen reclames maar ik heb al een half uur gemistterugkijken en met de reclames dus doorspoelen
Ik snapte de berichten hierboven al niet
Mindfuck denk ik, ik keek het maar 2x live maar herinner me ook dat ik toen al 1x moest terugspoelenquote:
2/20 is lager.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
wtf de mol 6/20
Je kunt toch niet lager scoren
Makkelijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
wtf de mol 6/20
Je kunt toch niet lager scoren
Ja maar veel vragen kunnen op meerdere personen slaan. Zelfs als je de foute mol hebt zal je vragen goed hebbenquote:
Ja, maar de mol weet alle antwoorden, dus die kan 0/20 scoren als die dat wil.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar veel vragen kunnen op meerdere personen slaan. Zelfs als je de foute mol hebt zal je vragen goed hebben
Dat de mol de eitjes van Lancelot én Conny had gesaboteerd.quote:
wat was er met die van Conny gebeurd?quote:Op zondag 7 mei 2023 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de mol de eitjes van Lancelot én Conny had gesaboteerd.
AH, bedankt. Dat dachten we allemaal al denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de mol de eitjes van Lancelot én Conny had gesaboteerd.
Niet gek als bij de opdracht hoort.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:51 schreef Moira het volgende:
Wel beetje laf dat de Vlamingen dus hun mol in staat stellen om mogelijk een rood scherm te krijgen door testvragen fout te beantwoorden
Als bedenkers van het concept en makers van de beste versie ervan, lijken zij dan ook degenen die het formaat in nieuwe richtingen mogen sturen en/of de regels mogen herschrijven.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:51 schreef Moira het volgende:
Wel beetje laf dat de Vlamingen dus hun mol in staat stellen om mogelijk een rood scherm te krijgen door testvragen fout te beantwoorden
Ze mogen doen wat ze willen, betekent niet dat men dat moet accepteren of goedkeuren. Genoeg schrijvers en bedenkers die hun eigen verhaal verneuken.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als bedenkers van het concept en makers van de beste versie ervan, lijken zij dan ook degenen die het formaat in nieuwe richtingen mogen sturen en/of de regels mogen herschrijven.
Er is toch nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen? Alleen dat die niet naar huis kan gaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze mogen doen wat ze willen, betekent niet dat men dat moet accepteren of goedkeuren. Genoeg schrijvers en bedenkers die hun eigen verhaal verneuken.
Ja, Toos.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:56 schreef roos94 het volgende:
En? Mol al bekend? Ik kijk niet maar dacht er ineens aan
Nee, nog een half uurtje denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:56 schreef roos94 het volgende:
En? Mol al bekend? Ik kijk niet maar dacht er ineens aan
Zou (wat mij betreft) ook betekenen dat de mol zo alles goed kan invullen en kan winnen. Maar dat gaat niet.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:51 schreef Moira het volgende:
Die was ook kapot, had ze in zo'n plastic glas zitten.quote:
Ja maar daar was ik zelf al vanuit gegaanquote:Op zondag 7 mei 2023 20:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Die was ook kapot, had ze in zo'n plastic glas zitten.
Conny he, niet Commy.
Wel geinig dat de mol dat ei kennelijk ook kapot gemaakt heeft.
Duh, maar dat maakt het imo niet minder lafquote:Op zondag 7 mei 2023 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als bedenkers van het concept en makers van de beste versie ervan, lijken zij dan ook degenen die het formaat in nieuwe richtingen mogen sturen en/of de regels mogen herschrijven.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg enkel dat een creatief bedenker niet per se altijd een beslissing neemt die in het belang is van zijn eigen creatie.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is toch nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen? Alleen dat die niet naar huis kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |