Echt niet normaal hoor.. elf knus in 41 secondenquote:
Deed KimD ook altijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef Flow3r het volgende:
Sas eet normaal gesproken al heel vreemd met die volle wangen , alsof ze geen tanden heeft
En Eunice vraagt nog steeds of ze niet te heet zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft weinig zin gehad dat die worstjes zijn opgewarmd, die zijn nu alweer koud.
Die krengen koelen heel snel afquote:Op zondag 7 mei 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Eunice vraagt nog steeds of ze niet te heet zijn
Zodra ze de pan uit zijn alquote:
4,5 knaks in een minuut.quote:
Zodat de worstjes makkelijker naar beneden glijdenquote:
Als hij net zo gulzig is als met het avondeten dan zal het geen probleem zijn..quote:
Ze moeten er 11 in een minuut en dan hebben ze het record.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:27 schreef D. het volgende:
Zijn ze aan het oefenen, en wat is het te behalen doel?
Niet kauwen is de oplossingquote:Op zondag 7 mei 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze moeten er 11 in een minuut en dan hebben ze het record.
Wat ging er mis bij de andere helft?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tactiek paste Wendy voor de helft toe
Ik hoor d'r wel meer lachen, is toch grappig om te zienquote:
klopt.. je zag het liggenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
Janet haar mond was meerdere malen niet leeg..
11 in 1.3 minuten.
Dat zag ik inderdaad bij Mirthe ook......helaasquote:Op zondag 7 mei 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
Janet haar mond was meerdere malen niet leeg..
11 in 1.3 minuten.
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij wipt elke keer een beetje omhoog, alsof ie ze in zijn kont krijgt
Dan kan iedereen meedoenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef D. het volgende:
Ik zou of ik mee zou doen laten afhangen van mijn alcoholconsumptie de vorige avond
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij wipt elke keer een beetje omhoog, alsof ie ze in zijn kont krijgt
of alsnog zijn schaaltje leegbiktquote:Op zondag 7 mei 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
Erik 8.5 in 1 minuut
Valt mee dat hij niet vraagt of er nog over zijn
Tis wat 't isquote:Op zondag 7 mei 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Klagende JW nu.. die gaat het ook niet halen maar dat ligt niet aan hem maar aan de worsten waarschijnlijk.. gelukkig maakt hem dat toch niets uit.
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
Bern krijgt het schaaltje waar het stukje wat Erik uit zijn mond liet vallen nog in ligt.
5.5 in 1 minuut
Ik moet hier helaas op terug komen. Binnen de minuut ligt ze te krijsen.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:45 schreef lojanda het volgende:
Babette nu en die komt ook ver denk ik want die slikt normaal haar eten ook door zonder echt te kauwen![]()
Babette is toch niet zo gek op worst.
Marczegt kijk me aan als je het doorslikt en iedereen ligt in een deuk
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : dan krijg je straks weer ; mijn kinderen kijken
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Niet te ziek om flauwe grappen te maken dus.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
die wil geen geintjes over het worstje van JWquote:Op zondag 7 mei 2023 12:47 schreef lojanda het volgende:
Iedereen duwt een hele worst in zijn mond maar Eunice natuurlijk maar een stukje.. ze wil zo beschaafd doen maar we weten wel beter..
Aandacht trekken bedoel je waarschijnlijkquote:
Klopt wel wat hij zegt.. ziek of niet ziek.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet te ziek om flauwe grappen te maken dus.
Ja denk je dat dit genoeg is voor haar?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Eunice moment van aandacht alweer gehad voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit Wendy.. de ene kan dit en de andere kan weer wat andersquote:
Het is soms net een kerelquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
Is Mirthe nu b0os omdat Eunice haar naam was vergeten?
Eunie heeft meer oog voor JWquote:Op zondag 7 mei 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
Je moet wat in die loods, weer een bezigheid van 3 dagenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
Ze laat Mirthe barsten, Mirthe moet zichzelf steeds vaker alleen vermaken boven met de DJ set want Eunice geilt de hele avond bij JW, die ze overigens ook claimtquote:
Ja precies , Eunie vindt alleen Eunie belangrijkquote:Op zondag 7 mei 2023 13:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze laat Mirthe barsten, Mirthe moet zichzelf steeds vaker alleen vermaken boven met de DJ set want Eunice geilt de hele avond bij JW, die ze overigens ook claimt
Begin dat hoesten van Moraima ook wel te snappen! Weer die deur open, net als met die BBQquote:Op zondag 7 mei 2023 13:00 schreef engine het volgende:
Daarom is het altijd zo warm daar buiten![]()
[ afbeelding ]
Mirthes woorden Egoïstisch,onmenselijk,narcistischquote:Op zondag 7 mei 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
nee eunice kan niet veranderen
nu noemt mirthe haar zelfs narcistisch
Prima beschrijving van Eunicequote:Op zondag 7 mei 2023 13:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthes woorden Egoïstisch,onmenselijk,narcistisch
Ik vind mijne leuker spuit 11quote:Op zondag 7 mei 2023 13:08 schreef Inka het volgende:
Topictitel:Niet alleen worst voor Moirama, was ook leuk geweest. Spuit 11.
Das Mirthe, die gaat hierna naar de volgende en vertelt hetzelfde verhaal dan nog een keer en op een toon alsof ze het er dan voor het eerst met iemand over heeft.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
mirthe wilde het er niet over hebben
ondertussen is het groepje steeds groter
spuit 11 zowie ook weer erbij
Vind ik ookquote:Op zondag 7 mei 2023 13:11 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft groot gelijk dat ze zich over het 'sttttttttttttt' van Eunice boos maakt
ja ik geef haar ook gelijk , zie dat ook bij Eunicequote:Op zondag 7 mei 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das Mirthe, die gaat hierna naar de volgende en vertelt hetzelfde verhaal dan nog een keer en op een toon alsof ze het er dan voor het eerst met iemand over heeft.
Maar goed, ze heeft wel gelijk over Eunice, ze ziet hetzelfde als velen hier in de COS al heel lang over Eunice roepen
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Eunice past ook helemaal niet bij Mirthe
de heks en de engel
Welke zus? Wat heeft die ermee te maken?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
mirtha heeft haar vertelt dat ze verdrietig was en er kwam geen reactie van eunice.. zit ik hier voor saus of ben ik gewoon een praatpaal of zo.. wel alles over haar zus terug gezegd
de overleden zus van eunice die ergens nu weer een jaar overleden is meen ik of jarig is? iets..quote:Op zondag 7 mei 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Welke zus? Wat heeft die ermee te maken?
mogen we dus niet horen..quote:Op zondag 7 mei 2023 13:14 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe gaat nu op haar gemak vertellen waar ze het gisteren met Bern over heeft gehad.... wat dat betreft passen Zoë en Mirthe goed bij elkaar..... alles doorvertellen wat een ander gezegd heeft (hier en daar 'ietwat' verdraaid, maar oke, het is net hoe hun stemming is)
Dat was gisteren iddquote:Op zondag 7 mei 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de overleden zus van eunice die ergens nu weer een jaar overleden is meen ik of jarig is? iets..
Idd ja, wat dat betreft is Eunice een egoïstisch persoon!quote:Op zondag 7 mei 2023 13:00 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft prima door dat Eunice altijd alleen maar over haarzelf praat en niet naar Mirthe luistert. Ver bij uit de buurt blijven
Maar dat heeft dat ermee te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de overleden zus van eunice die ergens nu weer een jaar overleden is meen ik of jarig is? iets..
mirthe vond het lastig om dat te horen want ze heeft ook dierbaren die overleden zijnquote:
Ik vermoed zomaar dat Mirthe graag aardig gevonden wil worden.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft nu wel groot gelijk met wat ze zegt, maar haar een beetje 'kennende' is het morgen weer allemaal anders en hangt ze weer om de nek van Eunice..... ze had ook hele verhalen over Jeffrey, dat hij de duivel is (en nog veel meer) en even later zat ze weer met hem te lachen en zo.
Ik wil haar echt heel graag geloven, dat ze zo 'warrig' is en zo en in dit geval is het werkelijk idioot dat Eunice haar naam uitgegumd heeft...
En weer probeert Zoë iemand bij haar op het kantoor te komen (nu lokken met Zalando), want stel je voor dat ze daar een half uur in haar eentje zou moeten zittenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
oh weer terug![]()
zowie nodigt ze uit om naar boven te komen.. even kijken bij zalando of zo.. ter afleiding..
Uiteraard, en dan komt het vanzelf snel wel weer op hetzelfde gezever uitquote:
iedereen kan dan zien hoe ze zit te managenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En weer probeert Zoë iemand bij haar op het kantoor te komen (nu lokken met Zalando), want stel je voor dat ze daar een half uur in haar eentje zou moeten zitten
Nu gaat het weer over Zoë over gisteren.... aha het is nu een opeenstapeling (volgens Zoë een opstapeling) van dingen....
Zoë: we moeten elkaar helpen!
Ik ik luister ik ik ikquote:Op zondag 7 mei 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, en dan komt het vanzelf snel wel weer op hetzelfde gezever uit
Het komt er bij Mirthe op neer dat zij er wel altijd voor Eunice is, maar wanneer het andersom is, Eunice 'niet thuis geeft'..... en dat ze haar al maanden terechtwijst e.d.quote:
Altijd, eerst een beetje vaag en ja hoor zodra ze de kans krijgt gaat ze namen en rugnummers noemenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, en dan komt het vanzelf snel wel weer op hetzelfde gezever uit
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:20 schreef Ebinas het volgende:
DIe zoekt Mirthe nog wel alleen op.
Mirthe haalt nl Jeff aan.
Nu zit Bep er nog tussen, dus straks gaat Zoe wel op haar af
Sneu voor Mirthe, want Zoe gooit haar zo voor de bus.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
zowie tegen mirthe zitten nu wat met hetzelfde
bondje is ontstaan
Jaquote:Op zondag 7 mei 2023 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sneu voor Mirthe, want Zoe gooit haar zo voor de bus.
zie het ook nog gebeuren inderdaad.....quote:Op zondag 7 mei 2023 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou dan moet ze stoppen om met Eunice tegaan sporten enzo.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het komt er bij Mirthe op neer dat zij er wel altijd voor Eunice is, maar wanneer het andersom is, Eunice 'niet thuis geeft'..... en dat ze haar al maanden terechtwijst e.d.
Zoe gooit iedereen voor de bus als het haar op dat moment uitkomt. Die is in staat zichzelf voor de bus te gooien en dan over de doorzaak daarvan een ander mee die bus onder te trekken.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe gooit iedereen voor de bus als het haar op dat moment uitkomt. Die is in staat zichzelf voor de bus te gooien en dan over de doorzaak daarvan een ander mee die bus onder te trekken.
[..]
Zoe gooit iedereen voor de bus als het haar op dat moment uitkomt. Die is in staat zichzelf voor de bus te gooien en dan over de doorzaak daarvan een ander mee die bus onder te trekken.
Schoot ervan in de lach, maar niet echt van de lol.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Hoop het ook, Wendy is gewoon een goedzak en dat lijkt haar met dit soort dingen in de weg zitten.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Schoot ervan in de lach, maar niet echt van de lol.
Maar omdat dat laatste is waar.
Hopelijk opent zeker Wendy op tijd haar ogen
vinden de kinderen toppiequote:Op zondag 7 mei 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Eunice ligt ondertussen weer JW op te geilen..
ja ben ook verbaasdquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef Flow3r het volgende:
als JW zou moeten kiezen wie er mag winnen dan is dat Eunice
Eunice : hmm dankjewel
[ afbeelding ]
Erg moeilijk voor Babbel en Mirthequote:Op zondag 7 mei 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
komt ie weer peuk aan en niet mogen praten..
rare regel
Het was wel duidelijk dat Mirthe hem niet mocht. heeft ze ook vaak gezegdquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ben ook verbaasd
volgens mij zei ze net iets van ouwe geile?
vies te kijken
ondeugend kijken
brabbel: interpreteer je dat als seksueel vies dat hij echt flirt?
zij ziet hem als haar vader
mirthe: nee echt nooit dat woord krijgt hij echt niet...
Ik kijk het nog niet zo langquote:Op zondag 7 mei 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat Mirthe hem niet mocht. heeft ze ook vaak gezegd
Omdat ze anders veel te lang daar gezellig blijven zitten, onder het genot van een drankje en een sigaretje, en dan moeten ze dat in beeld brengen, dat is tegen het anti-rook beleid in Nederlandquote:Op zondag 7 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik snap die regel eigenlijk niet.. waarom ze niet mogen praten als er een peuk gerookt wordt?
En Eunie kent standjes die JW in zijn stoutste wijsheid nog nooit meegemaakt heeftquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef Flow3r het volgende:
als JW zou moeten kiezen wie er mag winnen dan is dat Eunice
Eunice : hmm dankjewel
[ afbeelding ]
Ow..... oke..quote:Op zondag 7 mei 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat ze anders veel te lang daar gezellig blijven zitten, onder het genot van een drankje en een sigaretje, en dan moeten ze dat in beeld brengen, dat is tegen het anti-rook beleid in Nederland
Dat kunnen ze niet in de tv uitzending gebruiken dus vandaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik snap die regel eigenlijk niet.. waarom ze niet mogen praten als er een peuk gerookt wordt?
Heb het geluid maar uitgezetquote:
Lekker met die bos haar erbovenquote:
gemistquote:Op zondag 7 mei 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
JW:"Gaan we dit spelletje spelen dan ken je me nog niet .ik kan heel goed spelletjes spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |