Echt niet normaal hoor.. elf knus in 41 secondenquote:
Deed KimD ook altijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef Flow3r het volgende:
Sas eet normaal gesproken al heel vreemd met die volle wangen , alsof ze geen tanden heeft
En Eunice vraagt nog steeds of ze niet te heet zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft weinig zin gehad dat die worstjes zijn opgewarmd, die zijn nu alweer koud.
Die krengen koelen heel snel afquote:Op zondag 7 mei 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Eunice vraagt nog steeds of ze niet te heet zijn
Zodra ze de pan uit zijn alquote:
4,5 knaks in een minuut.quote:
Zodat de worstjes makkelijker naar beneden glijdenquote:
Als hij net zo gulzig is als met het avondeten dan zal het geen probleem zijn..quote:
Ze moeten er 11 in een minuut en dan hebben ze het record.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:27 schreef D. het volgende:
Zijn ze aan het oefenen, en wat is het te behalen doel?
Niet kauwen is de oplossingquote:Op zondag 7 mei 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze moeten er 11 in een minuut en dan hebben ze het record.
Wat ging er mis bij de andere helft?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tactiek paste Wendy voor de helft toe
Ik hoor d'r wel meer lachen, is toch grappig om te zienquote:
klopt.. je zag het liggenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
Janet haar mond was meerdere malen niet leeg..
11 in 1.3 minuten.
Dat zag ik inderdaad bij Mirthe ook......helaasquote:Op zondag 7 mei 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
Janet haar mond was meerdere malen niet leeg..
11 in 1.3 minuten.
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij wipt elke keer een beetje omhoog, alsof ie ze in zijn kont krijgt
Dan kan iedereen meedoenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef D. het volgende:
Ik zou of ik mee zou doen laten afhangen van mijn alcoholconsumptie de vorige avond
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij wipt elke keer een beetje omhoog, alsof ie ze in zijn kont krijgt
of alsnog zijn schaaltje leegbiktquote:Op zondag 7 mei 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
Erik 8.5 in 1 minuut
Valt mee dat hij niet vraagt of er nog over zijn
Tis wat 't isquote:Op zondag 7 mei 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Klagende JW nu.. die gaat het ook niet halen maar dat ligt niet aan hem maar aan de worsten waarschijnlijk.. gelukkig maakt hem dat toch niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |