Zoe moet stoppen met het woord mongool?, waar zou Jeff dan mee moeten stoppen? Mongolen?, idioten?, klootzakken? Het kan verkeren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wilde zo graag manager worden, wat er de nu gebeurt, had iedereen voorspelt, ze kan het niet, vraagt hulp aan iedereen en speelt haar helpers nu tegen elkaar uit. En haar geschreeuw: ik ben geen mongool. Laat ze daar eens mee stoppen. Mensen met syndroom van down hebben meer empathie dan Zoe in haar wimpers
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe moet stoppen met het woord mongool?, waar zou Jeff dan mee moeten stoppen? Mongolen?, idioten?, klootzakken? Het kan verkeren.
Zowel voor ons als voor Zoequote:
Dat verstond je goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef D. het volgende:
Verstond ik dat goed?
Zoe: ik zal er vast uitzien...
Isaac: Dat zie je nooit...
Ja en jeff heeft geen biertjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey had dingen van zijn boodschappenbestellijst weggestreept, zodat er geld was voor 1 of 2 kratjes bier.... zij heeft ze later van de lijst gehaald en daar was hij kwaad over.
Het liep hoog op en Jeffrey ging tegen haar tekeer (terecht in mijn ogen, maar het had iets minder gekund) en nu is ze de hele dag bezig om iedereen tegen Jeffrey op te stoken. Ze heeft een grote medestander in Sasha gevonden.
haar opzetje is misluktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë in gesprek met Babette en gaat verder op de computer
Zoë in gesprek met Isaac en gaat in haar boekje kijken.
Waarom ?
Ach ze hoorde het niet eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een walgelijk figuur die Isaac. Ik zal er wel niet uitzien zegt Zoe, dat zie je sowieso al niet. Je mag en kunt denken over een Zoe wat je wilt, maar om iemand zo neer te zetten is wel heel erg laag.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor... ZooWie staat al buitenspel nu
Zal ze dit weer zien als een hevige date? Zo eentje met het nodige vuurwerk?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef juul. het volgende:
Zoë wil niet gestoord worden, ze heeft Isaac eindelijk voor zich zelf
Ja en daar gaat het dus al maanden foutquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:37 schreef Varen het volgende:
Zoë vindt dat ze heel dicht bij Isaac staat.
tegen sas en babs gaat ze alles weer draaien straksquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal ze dit weer zien als een hevige date? Zo eentje met het nodige vuurwerk?
Komen vast filmpjes vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iemand die haar de waarheid eens zegt dus, ik heb het gemist
Ze slapen zelfs samenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:37 schreef Varen het volgende:
Zoë vindt dat ze heel dicht bij Isaac staat.
Straks tegen Babette vertellen dat ie zo begripvol was, en dat ie haar zou willen knuffelen als ie durfde, enz..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal ze dit weer zien als een hevige date? Zo eentje met het nodige vuurwerk?
Nee hoor, ze stapt over naar het andere kampquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor... ZooWie staat al buitenspel nu
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Neeeee
Ze maakt zich nu druk om haar make-up
'Poederpiet left the ship'quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
Daar schrok Zoë even van toen Isaac zei dat 'het schip' door zou varen, met of zonder haar!
Bij de blouse moet ik telkens aan een slang denken waardoor je onbewust toch even om je heen gaat kijkenquote:
Ziek tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze heeft al 3 keer gevraagd hoe ze er uit ziet, aan Isaac.
Ja en ICE wil niet dat hij er slecht op staat op TV...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Neeeee
Ze maakt zich nu druk om haar make-up
Dat vraagt ze net zo lang tot het antwoord bevredigend isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:43 schreef Varen het volgende:
[..]
en blijft die lullo daar ook nog zitten dan????? Ik ben weg gezappt daar kan het echt niet aan zien of horenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:43 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat zei ie?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben ook al naar Babette gezapt. En dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en blijft die lullo daar ook nog zitten dan????? Ik ben weg gezappt daar kan het echt niet aan zien of horen
dat ze niet kon rekenen en niet vals speeldequote:
Dat zeggen de meeste stalkers ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:46 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weet precies hoe Ice in elkaar zit
[ afbeelding ]
Zoe (dochter)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
Wendy vindt het niet eerlijk hoe zoe wordt aangevallen.
zoe mot janet nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe (dochter)
Wendy (moeder)
Janet (oma)
Isaac is gewoon een vieze stokert.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:49 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft niet kunnen zeggen wat ze wilde zeggen. Ze heeft het gevoel dat ie haar niet hoort. Ze krijgt van hem gewoon niet te horen wat ze wil horen. Wat een vermoeiend kind
Maar dat was toch ook de katalysator gister. Die had eten weggeklikt om bier te bestellen. Zoe ging daar niet mee akkoord.quote:
Nee kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Isaac vertelde haar dat Jeff daar zijn nummer 1 maat is en dat kan ze ook niet hebben
De aanstaande eliminatie zijn de groepen heel anders verdeeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef woxxel het volgende:
Jaja ice. Als ie zijn groepje bij elkaar wil houden zal ie toch jeff moeten lossen.
Ik verwacht dat marciano ook nog wel een een keer gaat gooien met jeff
Daar ging het me niet eens omquote:
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.quote:
ik denk niet eens dat het onbewust isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.
Ja klopt. T duurt nog een tijdje. Elke dag is t weer een anderequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De aanstaande eliminatie zijn de groepen heel anders verdeeld
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtofferquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige die (onbewust) loopt te stoken is Zoe zelf. Ze lult al sinds vanmorgen 10 uur met iedereen daar en ze raakt verzeild in haar eigen praatjes en lult alles aan iedereen door. Zoals Ice net tegen Wendy zei. Deze maand wordt een hel voor haar als ze zo door gaat.
In de eerste vijf dagen had ze er al uitgemoetenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus we gaan nu 5 weken een stokende, roddelende, klagende, jankende ZOE zien? Dan haak ik echt af, ben haar nu al zo spuugzat met haar gekonkel en gejank
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Isaac niet met gierende crocs dat kantoor uitrent [ afbeelding ]
maar weet die rol met verve te vullenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtoffer
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar weet die rol met verve te vullen
Vanaf het begin is het een van de grootste stokers, die al die tijd probeerde in beide 'kampen' voet aan de grond te krijgen, met iedereen over iedereen praten is haar sterkste kantquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, Zoe stookt net als de anderen al vanaf het begin , ze is niet een zielig slachtoffer
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie liever Isaac gaan dan Zoe, maar dit doet Zoe helemaal zelf
Zij heeft zelf haar handtekening gezet om dus dagelijks gevolgd te worden door zo'n kleine honderd camera'squote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef Thorelf het volgende:
Zoe is zooo fake ze kan dan pas 22 zijn, is maar hoe je het bekijkt, Maar 22 is in mijn ogen geen klein kind die bescherming nodig heeft en zeker niet met zo een attitude en een grote mond
Zoe speelt alles en iedereen tegen elkaar uit , het is een kleuter die denkt dat ze alle trucs kent en weet hoe ze moet spelen . Zie hier het resultaatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanaf het begin is het een van de grootste stokers, die al die tijd probeerde in beide 'kampen' voet aan de grond te krijgen, met iedereen over iedereen praten is haar sterkste kant
Hmmm ze wilde het zelf, de rest heeft haar uit eigenbelang manager gemaakt. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja , maar Isaac mag niet voor Zoe gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
22, maar mentaal niet ouder dan 14quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef Thorelf het volgende:
Zoe is zooo fake ze kan dan pas 22 zijn, is maar hoe je het bekijkt, Maar 22 is in mijn ogen geen klein kind die bescherming nodig heeft en zeker niet met zo een attitude en een grote mond
Ja, een beetje wel. Maar ze krijgt ook niet echt de kans...Wordt al aangesproken omdat ze een deur dicht gooit...Als die banjergek rondloopt te schelden en te schoppen wordt er niets gezegd...Nogmaals ben geen Zoë fan maar dit gaat nergens over...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zo gedraagt ze zich dus al vanaf het beginquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe speelt alles en iedereen tegen elkaar uit , het is een kleuter die denkt dat ze alle trucs kent en weet hoe ze moet spelen . Zie hier het resultaat
Ja dat zei ik in een eerdere postquote:Op zondag 7 mei 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo gedraagt ze zich dus al vanaf het begin
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeftquote:Op zondag 7 mei 2023 00:00 schreef greysbones het volgende:
mijn band met hem![]()
en daarvoor moet jeff weg
Het gaat zo snel dat ik niet meteen alles heb bijgelezenquote:
Kijk om je heen, meiden van 22 zijn meestal volwassen vrouwen (ik trouwde op die leeftijd)... het is qua gedrag een klein kind en dat weet ze heel goed uit te buiten om gepamperd te worden. Trekken ze hun mond tegen haar open, dan is ze zoals nu zielig (ik hoop nog steeds dat door het janken die wimpers loslatenquote:
Ze vindt Jeff gewoon waardeloos, al een hele tijd. Mag.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeft
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is jaloers op de band tussen Jeff en Isaac en ze wil Isaac voor zichzelf, die meid is niet wijs met haar adoratie voor een man die een vriendin en kinderen heeft
Zoe doet dit al vanaf het begin , ze vond zichzelf ook de opperspionquote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat zo snel dat ik niet meteen alles heb bijgelezen
Dat zag je ook terug in hoe ze over Kim praattequote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
nee jeff loopt voor je voeten
Ice;s nummer 1
babs kan goed met hem en zo zijn er meer
Zie haar nog zo zitten op K3 met zo'n goedkope roddelsmoel om 'erbij te willen horen'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe doet dit al vanaf het begin , ze vond zichzelf ook de opperspion
Dat zijn er steeds meerquote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.
Ja dat!!quote:Op zondag 7 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie haar nog zo zitten op K3 met die roddelkop om 'erbij te willen horen'
Daar was ze best heel goed mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu begint Zoe over GJ, die haar vaak flink aanpakte, maar nu de heldenstatus krijgt. Zo close was ze nooit met GJ
Was je vlak daarvoor oprecht lief en hulpvaardig naar haar geweest gooide ze je daarna op die kamer pontificaal voor de busquote:
Zoe deed dat vanaf het beginquote:Op zondag 7 mei 2023 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Was je vlak daarvoor oprecht lief en hulpvaardig naar haar geweest gooide ze je daarna op die kamer pontificaal voor de bus
Alleen Moirama vindt hem nog tof..Isaac en Marciano alleen als ze henm nodig hebben. Verder kotst iedereen op hem..quote:Op zondag 7 mei 2023 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel meer zijn die hem niet pruimen dan die hem tof vinden.
Ze vind jeff waardeloos omdat hij niets in haar zietquote:Op zondag 7 mei 2023 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt Jeff gewoon waardeloos, al een hele tijd. Mag.
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze vind jeff waardeloos omdat hij niets in haar ziet
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze hoopte dat Jeff voor haar zou gaan toen Kim weg ging.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd oprecht rot om te zien voor diegene waar het dus over gingquote:
Nee JW zal ook nooit op hem stemmen , en Ice nu iig nog niet , hij riep net nog dat Jeff zijn maat wasquote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen Moirama vindt hem nog tof..Isaac en Marciano alleen als ze henm nodig hebben. Verder kotst iedereen op hem..
Idd,ze had gehoopt dat Ice, Wendy en Babbel gezellig bij haar op kantoor kwamen en haar aandacht zouden geven. Maar het leven in de loods gaat gewoon door en zij zit in dat kantoortje beetje FEBO mailtjes te beantwoorden. Ondertussen kan ze Isaac dus niet in de gaten houden en als manager kan ze ook niet onbeperkt drinken. Dus dan komt er ook geen bier zodat niemand kan drinken. Het is een 22 jarig pubermeisje dat teleurgesteld is in het manager spelen en dat is niet zo levert niet de leuke dingen en aandacht op die ze gehoopt had.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
'Wij van FEBO zijn transparant voor zover we transparant willen zijn'quote:
Mirthe heeft de rol van Erik overgenomenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe stream =saaie stream
Rest mogen we niet zien
Ik dacht eigenlijk dat het Isaac was die dat riep. Maar alleen maar een stem dus ben er niet zeker van.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : voor 9 ton ? no fucking way
en slaapstream
Over 5 weken zien we je weer?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik lees het wel wanneer er wel leuke streams te zien zijn
Geintje natuurlijk, maar 5 weken gezeik met en over Zoe ga ik ook niet trekkenquote:
Die snavel mogen ze ook weleens dichtplakkenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Babet op de achtergrond schateren
Zeg dat even tegen Erikquote:Op zondag 7 mei 2023 00:16 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe loopt nogal verloren rond sinds Kenzy weg is en Eunice zwaan-kleef-aan bij JW speelt.
Wat natuurlijk complete onzin isquote:Op zondag 7 mei 2023 00:19 schreef ledn81 het volgende:
En het gaat weer over Isaac door Jeffrey heeft ze nu een dingetje met Isaac
Zoe beleeft haar eigen waarheid en heeft dat afgekeken van Mexxquote:
Niet in haar twisted mind... Jeffrey is nu werkelijk overal de schuld/oorzaak van, ze gaat maar door en door en door...quote:
Vanaf het begin was ze overal uitgescheten en de mannen kotsten op haar sletterige avances.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie haar nog zo zitten op K3 met zo'n goedkope roddelsmoel om 'erbij te willen horen'
quote:
'Waar lacht ze om? Waar is ze? Met wie? Isaac?'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:20 schreef greysbones het volgende:
keihard lachende babs
het zal zoe niet lekker zitten
Ze zei net tegen Rupert al zoiets als: Jeffrey is de schuld van..... bla bla bla en die zit nu benedennnnnquote:Op zondag 7 mei 2023 00:20 schreef greysbones het volgende:
keihard lachende babs
het zal zoe niet lekker zitten
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imoquote:Op zondag 7 mei 2023 00:22 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Ruppie gunde Jef het kratje bier wel, omdat hij weer geld had verdiend..
Daar lag Moraima eerder, maar is om onduidelijke reden uit bed gegaan en niet meer gezienquote:
je bracht me aan het twijfelen, zeker weten doen we niks zonder beeldenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Isaac was die dat riep. Maar alleen maar een stem dus ben er niet zeker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog de belangrijkste mensen in haar kring mogen Jeffquote:Op zondag 7 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imo
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je bracht me aan het twijfelen, zeker weten doen we niks zonder beelden
twitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 7 mei 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Jeff de grootste alleskunner en daarmee ook meteen bedreiging imo
Zelfde verhaal met GJ , ook een 'alleskunner'quote:Op zondag 7 mei 2023 00:27 schreef mangalie het volgende:
[..]zelfbenoemde alleskunner...Ook hij heeft gefaald in opdrachten...
Zoe pest zelf ook al vanaf het begin van haar verblijf , als je echt niet kan tegen mensen die pesten dan moet je dat zelf ook niet doenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
Zoe zegt gepest te zijn op school! Maar volgens haar eigen woorden... was ze ook toen al brutaal. Ik denk als iemand met zo een grote mond en en zo dom!! Onzin uitkraamt.. no mercy
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreamsquote:Op zondag 7 mei 2023 00:30 schreef Silves het volgende:
Ga dan naar bed..dat steeds zeggen en niet doen..En Jw zei vanmiddag ook nog, we kunnen een nachtfeestje houden tegen Jap..yeah right.
Ja leukquote:Op zondag 7 mei 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreams
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe pest zelf ook al vanaf het begin van haar verblijf , als je echt niet kan tegen mensen die pesten dan moet je dat zelf ook niet doen
gbeurt best vaak mensen die gepest zijn die zelf de pester wordenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Je ziet wel vaker dat mensen die gepest zijn er zelf geen hele sympathieke personen van worden. Begrijpelijk wellicht.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik twijfel wel eens aan haar pest verhaal, denk soms dat zij de pester was. Als je gepest bent, dan weet je hoe het voelt en ga je niet ineens zelf pesten. Of zie ik dat verkeerd?
Wie pest ze dan?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? Je wilt toch spectaculaire televisie? Of zijn er telkens lynchpartijen bezig?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de regie wacht er ook op, kunnen ze de dag afsluiten met 2 slaapstreams
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gbeurt best vaak mensen die gepest zijn die zelf de pester worden
ben geen pesterquote:Op zondag 7 mei 2023 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.. Bene heel vroeger ook gepest door de meiden uit mijn klas, maar de jongens namen het voor mij op, daardoor is het vrij snel gestopt. Heb zelf ook nooit gepest.
Kan dat gekreun van Eunice niet vervangen worden door de mensen die lol hebben?
misschien worden die nu aangebrokenquote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
Tuurlijk is in scene gezet....Je stream loopt achter...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
En blijft het gewoon raar vinden, dat Bep haar 2 kratjes er zijn, maar niet worden uitgegeven..het zal toch niet dat dit allemaal in scene is gezet...![]()
![]()
![]()
ik mag toch hopen zonder Zoequote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die zitten gezel buiten te mutsen met een biertje
Zijn die 2e x 6 flessen Proseco van haar al op.. die kwamen dinsdag binnen volgens mij en ze zijn er toen niet aan begonnen volgens mij ...quote:Op zondag 7 mei 2023 00:38 schreef Silves het volgende:
![]()
![]()
Die streams zijn pure provocatie richting de streamkijkersquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat geen aandacht voor haar al een groot punt wasquote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, dat Jw niet nu vooraan staat..En Erik zitten klagen dat Babs niet aan hem denkt met een fles Rivella of crodino..quote:
gewoon die whiskey van Jappiequote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Al weer !?? zei ik 2 uur geleden ook alquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
1 glas is genoeg voor haar. Ik hoop dat ze eenquote:
Ik ook . ik hoor het wel als er nog wat spannends gebeurtquote:
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe kan beter kantooruren gaan aanhouden
Nee joh gewoon een fles ranja heeft ze verdiend..die ze alleen boven mag opdrinken..ze is nogal sfeerbepalend, dus klote streams dan.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of haar lekker een paar biertjes geven
Krijgen we dan een interim op die plek?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of ontslag aanbieden, handdoek in de ring gooien
En heeft diegene dan een vrijstelling?quote:Op zondag 7 mei 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Boeit me niet, als zij maar niet meer 24/7 in beeld is
Nee, of... denk dat ze daar over moeten stemmen, ik ga denk ik op rood dan. Jij?quote:
Ik mag het hopen..want dat getrut over drank en sig. Wat over die producten van ice en marcio qua proteïne en spelen pingpong biljart drumstelquote:Op zondag 7 mei 2023 00:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan krijg je weer een andere nobody op de streamquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht dat JW moest piesen, ga en ga je nest in, wij willen de anderen zien
of dat haar ouders de tijd rijp vinden om haar tegen zichzelf te beschermen en er een zwarte brief voor haar komtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
Zoe kan natuurlijk ook gewoon haar 24 uur aanvragen en gaan ....
Niet te zienquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
van wie is die voet met die slipper op de achtergrond ? Rupie?
[ afbeelding ]
Gepest worden lijkt mij vreselijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 7 mei 2023 00:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Degene die vaak met zijn benen over elkaar in een stoel zit is Jeffrey..... *kijkt rond en ziet Zoë niet* oh jee uitkijken wat ik zeg voordat hij weer ergens de schuld van krijgt
ja dat klopt, hij heeft teenslippers.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die heeft volgens mij geen badslippers Ik dacht teenslippers, maar zou kunnen dat je gelijk hebt
En ze mag niet drinken van ICE .....quote:Op zondag 7 mei 2023 00:59 schreef xsaskiax het volgende:
Toch denk ik dat een van de grootste teleurstellingen tot nu toe voor Zoë zal zijn dat ze gehoopt/verwacht had dat ze met Wendy, Babette en Isaac gezellig in het kantoor zou gaan zitten in de avond.
Ze wist natuurlijk van de gezellige avonden van Wendy, Babette en Jeffrey....tja en nu zitten die misschien wel ergens anders zonder haar...... (een aanname, maar zou echt wel kunnen)
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.quote:
GJ waarschuwde haar ook keer op keer. Zoë is iemand die geen maat kan houden (dat heeft ze zelf al zo vaak aangegeven, dat ze dronk om het drinken, zo snel mogelijk tanken)quote:Op zondag 7 mei 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.
Pure rancune bij al die wijven, ook bij Kenzy en misschien ook wel bij Wanda, weet jij veel. Jaloezie en den kift.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |