Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.quote:
Dat klopt wel, maar als ze dit totaal onvoorbereid moeten doen en je kent het liedje niet, dan moet je wel van goede huize komen wil je dit enigszins redelijk laten klinken. Maar iemand met een beetje muzikaal gehoor zal het er wel beter vanaf brengen dan Bern.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap nu dat Bern nooit viool kan spelen of dat ding kan stemmen 0,0 gevoelvoor muziek.
A-muzicale Bern
Voor een zingjemee evenement wat hij met mirthe doetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.
Soort van songfestivalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Details weet ik niet. Geloof een klein bedrag om wat decoraties te kunnen maken.
Een bingo met wat prijzen. Geld voor de bingo kaartjes en wat prijzen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef spapaars het volgende:
Wat wil Mori met 100 euro voor moederdag?
OK, maar snap de combinatie van bingo en moederdag niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Een bingo met wat prijzen. Geld voor de bingo kaartjes en wat prijzen.
Een soort van bingoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef spapaars het volgende:
Wat wil Mori met 100 euro voor moederdag?
Het is andersom..Regie hoort wensen van deelnemers en daarop baseren het entertaimentboek..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n gevoel dat K5 ze af en toe wat in de oren fluistert
Een luxe Luiwammes cabana, om deze zomer lekker de laatste maandjes in te kunnen LuiLullen.. ik snap 'm wel.. die slaplulquote:
Die was doet Sasha 😉quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan krijgen ze een Blokker party overkapping van 4 tientjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n gevoel dat K5 ze af en toe wat in de oren fluistert
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een luxe Luiwammes cabana, om deze zomer lekker de laatste maandjes in te kunnen LuiLullen.. ik snap 'm wel.. die slaplul
Tja ook dat zou kunnen ( maar denk het niet)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Judiwi het volgende:
Speelt Zoë dit nu. Of meent ze dit echt om op Jeffrey te stemmen.
Kom maar terug eind augustus.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:52 schreef engine het volgende:
En overal gaat het over Jeffrey. Hij drukt al maanden zijn stempel op de sfeer in de groep. Kan niet wachten tot hij weg is.
Hij is een enorme eikel, juist daarom wil ik dat ie er in blijft. Irritainment!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:52 schreef engine het volgende:
En overal gaat het over Jeffrey. Hij drukt al maanden zijn stempel op de sfeer in de groep. Kan niet wachten tot hij weg is.
Nee hoor die heeft zichzelf in de voet geschotenquote:
Dat is er ook nog genoeg als hij er uit is. Alleen dan meer om andere personen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is een enorme eikel, juist daarom wil ik dat ie er in blijft. Irritainment!!![]()
Het wordt saai, hij valt in herhaling en heeft niets nieuws...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is een enorme eikel, juist daarom wil ik dat ie er in blijft. Irritainment!!![]()
Het gaat mij meer on de reacties er op.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het wordt saai, valt in herhaling en heeft niets nieuws...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht Bern stream 2 - 6 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En volgende week is het weer iemand anders.... Dit gaat nog wel een paar keer draaien. Zoe is zo voorspelbaar als een deur die open en dicht kan...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha zit te stralen op het kantoor met Zoë..... ze heeft er gewoon een kleur van!
oh ze begrijpen elkaar zo goed en wat zijn ze het eens.....
Als iemand trouwens nog bussen zoekt, die staan op het kantoor hoor, er worden alleen wel mensen onder gegooid, en ze gaan maar door..... en door.... Jeffrey .......Jeffrey........Jeffrey.........
Mirtje is hetero hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Agguut.. Bern uit zijn emoties die hij bij zijn SeikSasje niet kwijt kan.. ik zou zeggen neuk es een Lesbootje voor de verandering![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Even niet stoer hoeven doen maar gewoon jezelf zijn.quote:
Ja klopt. Bern weet dat ook van zichzelf. Maar het is ook gewoon een heel erg aardige kerel. Nooit bezig om iemand het leven moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is een beetje softie, en te lief soms.
Er is geen bierquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit met een biertje te roken denk ik zo
Goede managers delegeren.....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:14 schreef xsaskiax het volgende:
Goh er moet iets uitgerekend worden...... Zoë probeert het op de rekenmachine maar dat lukt (natuurlijk) niet..... ze geeft hem maar aan Rupert (weer haar werk door een ander laten doen, daar gaan we weer)
Smaken verschillen...ik vind ze alle twee niets aanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:15 schreef Clasientje het volgende:
Na Isaac is Bern ook een lekkerding alleen hij is saai geworden door die Sasha hij heeft een heel ander type vrouw nodig.
Ga je dan niet juist fouten maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:17 schreef engine het volgende:
Voor Bern is het nu ook een persoonlijke missie om Jeff er eerder uit te krijgen
Ja dat kan🙂quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:18 schreef humpty het volgende:
[..]
Smaken verschillen...ik vind ze alle twee niets aan
Jeff heeft die missie zelf andersom net zo dus het is afwachten wie de eerste blunder maakt. Voorlopig maakt vooral Jeff problemen met zijn huisgenotenquote:
En daarbij een verrot karakter...Kapsones en een enorm grote bek maakt niemand aantrekkelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja dat kan🙂
Zoals Jeffrey vind ik weer helemaal niks hij heeft zo'n ratte kop bah
Maar daar is niks mis mee.quote:
Ook geen al te beste tactiek want eerder afkomstig uit frustratie en 'knaldrang' en uiteindelijk gaat een derde ermee heenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft die missie zelf andersom net zo dus het is afwachten wie de eerste blunder maakt. Voorlopig maakt vooral Jeff problemen met zijn huisgenoten
Durft tenminste recht in iemands bek te zeggen wat hij van die persoon denkt in plaats van dat achterbakse gejank van die laffe schijnheilige clown Bern.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
En daarbij een verrot karakter...Kapsones en een enorm grote bek maakt niemand aantrekkelijk
Ik hoor haar nietquote:
quote:
Iets met de deur ,maar of dat tegen iemand was weet ik nietquote:
Nee hoor Jeff was buiten bij Icequote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff wordt weer uit beeld gehouden vanavond?
Geile JW is ook niet veel meer in beeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff wordt weer uit beeld gehouden vanavond?
Dit zondermeer maar die Isaac moet niet denken dat hij de boel maar kan blijven commanderen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:49 schreef humpty het volgende:
Eigenlijk te idioot voor woorden dat die Zoe manager is geworden
wat een verrot achterlijk kind is dat
Zegt natuurlijk ook iets over het niveau van het programma
Dat de kijkcijfers zakken en het GTST-scenario het moet gaan doen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:49 schreef humpty het volgende:
Eigenlijk te idioot voor woorden dat die Zoe manager is geworden
wat een verrot achterlijk kind is dat
Zegt natuurlijk ook iets over het niveau van het programma
Nieuwe wimpers voor iedereenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet veel geld bij de Huishoudpot zeker
Die neiging zou ik met een persoon als Isaac ook hebben...en nog een keer...en nog een keerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Puzzie het volgende:
Zoe knalde de deur bewust nog een keer dicht
Dit. Daarbij heeft Isaac bij elke vrouwelijke manager dit gedrag....Aapje op de rots kan daar niet mee omgaan...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit zondermeer maar die Isaac moet niet denken dat hij de boel maar kan blijven commanderen.
Ze denkt nu oppermachtig te zijn maar begrijpt niets van het hele concept van het programmaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:51 schreef Puzzie het volgende:
Zoe knalde de deur bewust nog een keer dicht
Dat kan , en je ziet het resultaat na één keer dubbelop met de deur knallenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die neiging zou ik met een persoon als Isaac ook hebben...en nog een keer...en nog een keer
Hoe kun je Zoe nu de hemel in prijzen, sorry hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
Het andere kamp prijst Zoe de hemel in , precies wat Zoe horen wil
Alles om haar in hun kamp te krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe kun je Zoe nu de hemel in prijzen, sorry hoor.
Tactiekquote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe kun je Zoe nu de hemel in prijzen, sorry hoor.
1 secondequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef schizolientje het volgende:
iedereen is dat go h van Zoe zat, nu zelfs weg gedraaid door de makers
Heb jij wel streams????quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me enorm vergissen, maar ik heb nog geen van de voorgaande managers constant lui naar kantoor laten komen.... Zoë laat iedereen maar op commando naar boven komen.... beetje vreemd vind ik
Isaac komt naar boven, Zoë zit met Babette in kantoor en vraagt aan hem of Babette erbij moet zijn, ze wil liever alleen met hem praten......
Klaarblijkelijk staat het hoofd van Isaac er niet naar![]()
en ja hoor Zoë liegt weer over de deur die ze hard dicht smeet (en dat zelfs nog aan Rupert liet zien)
Dat ben je wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë janken, jullie snappen mij niet, ik ben geen fokking mongoollllllll
Die is niet helemaal goed hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
Heeft ICE een testosteron tekort of juist een overdosis genomen ?
Ze had geen manager moeten wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Zoe het probleem heeft dat ze aardig gevonden wil worden door hem.
Als hij dat merkt gaat hij met zij hakken in het zand..
Zoe vindt zichzelf behoorlijk geweldigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Zoe het probleem heeft dat ze aardig gevonden wil worden door hem.
Als hij dat merkt gaat hij met zijn hakken in het zand..
Waarom niet? Iedereen verdiend toch een kans.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
of die gasten met die grote monden moeten haar gewoon haar gang laten gaan
Dat is het punt nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen verdiend toch een kans.
Daarom heeft ICE natuurlijk niet op haar gestemd , maar wel verteld hij haar dat ze daar zit door hem ...quote:
Waar slaat dit dan op. Je komt met een stelling, Zoe had geen manager moeten worden en dan moet ik het vervolgens zelf maar bedenken.quote:
Ik moet het zelf maar bedenken, naar het schijntquote:
Ik kom niet met een stelling , dat maak jij er van ,. ga me geen woorden in mijn mond leggenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar slaat dit dan op. Je komt met een stelling, Zoe had geen manager moeten worden en dan moet ik het vervolgens zelf maar bedenken.
Dat zegt ze mij iets te vaakquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:04 schreef Hoempah het volgende:
Zoë is geen domme tering mongool. (eigen woorden)
Ja die indruk heb ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:14 schreef D. het volgende:
Ik heb het al eerder bevraagd, maar wat is er met Zoe?
Haar gezicht oogt al een paar weken 'misvormder' dan voorheen
Ja doeiquote:
Top antwoordquote:
Hij is haar gewoon aan het uitdagen met zijn arrogante snelle babbelquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:16 schreef mangalie het volgende:
Ik ben geen Zoë fan maar dit is onnodig, bovendien gaat het nergens over. Isaac blaat een hoop onzin en kan het niet hebben dat Zoë manager is...Dit is gewoon pesten...
dat dusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:17 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie gaat maar weer huilen.. dat werkt áltijd
Ja foei...Geen vriendje meer met Jeff...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
arme zoe
zo krijgt ze het altijd voor elkaar
Zoe is jaloers op alles en iedereenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Er is vannacht iets gebeurd?
Kan het zijn dat Zoë jaloers is op de band tussen Isaac en Jeffrey?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Zoe is jaloers op iedereen die een betere band met iemand heeft dan zijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Ik heb dit gemist….quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Vannacht keihard uitgescholden door Jeff? Ice kwam er voor uit bed?
En de band tussen Babette Wendy en Jeffrey enzquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Varen het volgende:
Babs zat erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Babette zit er al lang nier meer.....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zat erbij
en dan kan zoe niet liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of er opzichtig mee flirten en haar het idee geven dat ze 'haar mannetje' isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een held is Isaac. Stoer doen tegen een meid van 22.
Dat dus en daarom wilde Ice Babs erbij, nu kan ze weer het verhaal 180graden draaienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs zat erbij
en dan kan zoe niet liegen
We volgen de streams, daarom ook mijn reactie naar jou toe. We vervuilen nu al 15min de cos met een totaal zinloze discussie. Zoe verdiend gewoon een kans en word dwars gezeten door een paar erg stoere jongens. Ze kunnen trots op hun gedrag zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn advies : kijk gewoon de streams en dan lees wat er wordt gezegd ipv oordelen
Dat Zoe zelf ook, en op een hele ongezonde manier en compleet voorbij gaan aan het feit dat hij een gezin en vriendin heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of er opzichtig mee flirten en haar het idee geven dat ze 'haar mannetje' is
Laat gaan joh..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We volgen de streams, daarom ook mijn reactie naar jou toe. We vervuilen nu al 15min de cos met een totaal zinloze discussie. Zoe verdiend gewoon een kans en word dwars gezeten door een paar erg stoere jongens. Ze kunnen trots op hun gedrag zijn.
Totaal onnodig ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:21 schreef mootie het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het niet fraai hoe ice tekeer ging net, niet nodig.
Nope niet met Jeffrey gepraat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na alles gelezen te hebben, vraagje.
Heeft Zoe al met Jeff gesproken of alleen over Jeff?
Managen is gewoon niet echt iets voor Zoe , en dat wisten ze allemaal ,dus ook een beetje hun eigen schuldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:27 schreef humpty het volgende:
Man man wat een trien is het en iedereen roept steeds er moet iemand haar
eens de waarheid zeggen en nu doet Isaac dat en is het ook niet goed
Moet zijn stem misschien niet zo verheffen maar rustig met haar pratem
helpt ook niet...zemogen haar van mij nog wel veel harder aanpakken
Vergeet niet dat FEBO er lustig op los censureert dus dat wij het niet hebben gezien zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:20 schreef mootie het volgende:
Vannacht keihard uitgescholden door Jeff? Ice kwam er voor uit bed?
Jeffrey had dingen van zijn boodschappenbestellijst weggestreept, zodat er geld was voor 1 of 2 kratjes bier.... zij heeft ze later van de lijst gehaald en daar was hij kwaad over.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nope niet met Jeffrey gepraat.
En ik hoor nu net dat alles over 5¤ gaat 😂😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |