wel lekker luchtigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:33 schreef Jane het volgende:
Zit je dan met je kilt op de eerste rij, terwijl je geen onderbroek aan mag.
Zal dat vanavond een zuipfeestje worden op Buckingham Palace?quote:
dit heeft iedereen op de basisschool toch uit het hoofd geleerdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:32 schreef heywoodu het volgende:
Als je zo'n religieus verhaaltje en stukje tekst richting je god allemaal op moet lezen, dan besef je zelf toch ook dat het totįįl niet gemeend over zal komen bij die betreffende god?
Net als bij de sportdames, een strak sportbroekje er onder aan…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:33 schreef Jane het volgende:
Zit je dan met je kilt op de eerste rij, terwijl je geen onderbroek aan mag.
Charles lust ze wel…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal dat vanavond een zuipfeestje worden op Buckingham Palace?
Misschien nog beetje bang voor coronaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:34 schreef Jane het volgende:
Die 2e vrouw keek alsof er iets in de wijn dreef en ze geen zin had in een slok.
Cardinaal Bisschop Justin had er in geroggeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:34 schreef Jane het volgende:
Die 2e vrouw keek alsof er iets in de wijn dreef en ze geen zin had in een slok.
De rest had zelf een heupflesje bijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:35 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het vroeger toen ik als kind naar de kerk ging altijd al erg oneerlijk dat iedereen wel zo'n koekje kreeg, maar dat alleen de pastoor en zijn vriendjes aan de drank mochten.
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
Ik ben zelf niet kerkelijk, maar is het normaal dat je dit doet met je rug naar het publiek?
dat duttie al de hele tijd, krijg er ook al uitslag vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
Ik ben zelf niet kerkelijk, maar is het normaal dat je dit doet met je rug naar het publiek?
Genoeg input voor de komende 20 jaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:38 schreef maily het volgende:
Zouden ze in Engeland ook een versie hebben van Lucky TV ?
Die heeft hem al behoorlijk zitten, als ie de kroon van Camilla op heeft.quote:
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
gorgelenquote:
en dan moesten die gasten er al om 9u zittenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Wel een lange zit zo. Je zal maar moeten schijten en met een uitgestreken gezicht urenlang voor je uit moeten zitten staren..
Is Clapton er ook dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef zipcon het volgende:
[..]
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.
Ah, tuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef zipcon het volgende:
[..]
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.
En voor de meesten: ook helemaal niets kunnen zien maar onduidelijk wel horen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Wel een lange zit zo. Je zal maar moeten schijten en met een uitgestreken gezicht urenlang voor je uit moeten zitten staren..
Dit was de inleiding pas. Nu begint het echtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:40 schreef E.T. het volgende:
Is het nou eindelijk klaar?? Zit allang niet meer op te letten
hij is ooit begonnen met interesse haar onderbroek, dus dit valt mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft hem al behoorlijk zitten, als ie de kroon van Camilla op heeft.
Zeg gewoon dan dat hij de tampon in haar kut wilde zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:41 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
hij is ooit begonnen met interesse haar onderbroek, dus dit valt mee.
Als je het geluid uitzet lijkt het alsof hij Rammstein aan het dirigeren isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef zipcon het volgende:
Die dirigent is duidelijk niet klaar, hij gaat volop mee met de muziek.
en ik maar blij zijn dat ik niet alle details meer wistquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeg gewoon dan dat hij de tampon in haar kut wilde zijn
Nu mis je de hysterische dirigentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Blues het volgende:
Tijd om naar buiten te gaan. Was gezellig hier![]()
![]()
Ik had er ook meer van verwacht. Wss omdat ze die kroning van Elizabeth zo hadden opgehemeld maar met zovele tradities is het meer een afratel-marathon geworden. En dan al die spiekbriefjes met fluo, niet echt koninklijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef Pedroso het volgende:
Het is nou niet bepaald indrukwekkend. Beetje een feestje zoals ze dat in het bejaardenhuis ook vaak vieren.
De klassiekers van oa het Britse koningshuis niet kennen....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
en ik maar blij zijn dat ik niet alle details meer wist
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu mis je de hysterische dirigent
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missen
Die zag ik in het begin ook al.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu mis je de hysterische dirigent
Ik had net ook tostispullen gepaktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missen
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zag ik in het begin ook al.
Animal![]()
Ik wacht verder wel op seizoen 2
Misschien wilden ze zich bij deze kroning wat inhouden, vanwege de onzekerheid hoe lang het koningschap gaat duren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:44 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht. Wss omdat ze die kroning van Elizabeth zo hadden opgehemeld maar met zovele tradities is het meer een afratel-marathon geworden. En dan al die spiekbriefjes met fluo, niet echt koninklijk.
Nog 5 minuten je pis inhouden en het is voorbij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijn
dan ben je toch al te laat kun je het net zo goed af kijken, zie de OP voor de tijdenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijn
15:15 uur is de balkonscenequote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Onzin, maar ze zijn wel ook aanwezig en komen dus in beeld…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom word er eilk in ieder shot gefocussed op die ene die een ander kluertje heeft of een tulband draagt?
nu ze weg gaan pas????quote:
Bij de meeste kerken is er een ruimte tussen het plafond en het dak er boven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:55 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze daar nou een drone in die kerk of heeft iemand daar een flinke steiger gebouwd om de camera aan het plafond te hangen
Met k'nonschotenquote:
did you assume gender?quote:
Moest ik ook aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |