Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
Ik ben zelf niet kerkelijk, maar is het normaal dat je dit doet met je rug naar het publiek?
dat duttie al de hele tijd, krijg er ook al uitslag vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
Ik ben zelf niet kerkelijk, maar is het normaal dat je dit doet met je rug naar het publiek?
Genoeg input voor de komende 20 jaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:38 schreef maily het volgende:
Zouden ze in Engeland ook een versie hebben van Lucky TV ?
Die heeft hem al behoorlijk zitten, als ie de kroon van Camilla op heeft.quote:
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:37 schreef Jane het volgende:
gorgelenquote:
en dan moesten die gasten er al om 9u zittenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Wel een lange zit zo. Je zal maar moeten schijten en met een uitgestreken gezicht urenlang voor je uit moeten zitten staren..
Is Clapton er ook dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef zipcon het volgende:
[..]
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.
Ah, tuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef zipcon het volgende:
[..]
Je aangezicht moet gericht zijn naar God, niet naar het gepeupel.
En voor de meesten: ook helemaal niets kunnen zien maar onduidelijk wel horen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Wel een lange zit zo. Je zal maar moeten schijten en met een uitgestreken gezicht urenlang voor je uit moeten zitten staren..
Dit was de inleiding pas. Nu begint het echtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:40 schreef E.T. het volgende:
Is het nou eindelijk klaar?? Zit allang niet meer op te letten
hij is ooit begonnen met interesse haar onderbroek, dus dit valt mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft hem al behoorlijk zitten, als ie de kroon van Camilla op heeft.
Zeg gewoon dan dat hij de tampon in haar kut wilde zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:41 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
hij is ooit begonnen met interesse haar onderbroek, dus dit valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |