Als je het geluid uitzet lijkt het alsof hij Rammstein aan het dirigeren isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef zipcon het volgende:
Die dirigent is duidelijk niet klaar, hij gaat volop mee met de muziek.
en ik maar blij zijn dat ik niet alle details meer wistquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zeg gewoon dan dat hij de tampon in haar kut wilde zijn
Nu mis je de hysterische dirigentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:42 schreef Blues het volgende:
Tijd om naar buiten te gaan. Was gezellig hier![]()
![]()
Ik had er ook meer van verwacht. Wss omdat ze die kroning van Elizabeth zo hadden opgehemeld maar met zovele tradities is het meer een afratel-marathon geworden. En dan al die spiekbriefjes met fluo, niet echt koninklijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef Pedroso het volgende:
Het is nou niet bepaald indrukwekkend. Beetje een feestje zoals ze dat in het bejaardenhuis ook vaak vieren.
De klassiekers van oa het Britse koningshuis niet kennen....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
en ik maar blij zijn dat ik niet alle details meer wist
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu mis je de hysterische dirigent
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missen
Die zag ik in het begin ook al.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu mis je de hysterische dirigent
Ik had net ook tostispullen gepaktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben in de tussentijd een tosti gaan maken. Dat leek me prima kunnen zonder dat ik iets zou missen
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zag ik in het begin ook al.
Animal![]()
Ik wacht verder wel op seizoen 2
Misschien wilden ze zich bij deze kroning wat inhouden, vanwege de onzekerheid hoe lang het koningschap gaat duren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:44 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht. Wss omdat ze die kroning van Elizabeth zo hadden opgehemeld maar met zovele tradities is het meer een afratel-marathon geworden. En dan al die spiekbriefjes met fluo, niet echt koninklijk.
Nog 5 minuten je pis inhouden en het is voorbij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijn
dan ben je toch al te laat kun je het net zo goed af kijken, zie de OP voor de tijdenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoelang duurt deze soap nog. Ik geniet ervan hoor, maar ik zou al om 11uur bij mijn vader zijn
15:15 uur is de balkonscenequote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Onzin, maar ze zijn wel ook aanwezig en komen dus in beeld…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom word er eilk in ieder shot gefocussed op die ene die een ander kluertje heeft of een tulband draagt?
nu ze weg gaan pas????quote:
Bij de meeste kerken is er een ruimte tussen het plafond en het dak er boven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:55 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze daar nou een drone in die kerk of heeft iemand daar een flinke steiger gebouwd om de camera aan het plafond te hangen
Met k'nonschotenquote:
did you assume gender?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |