quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
Die lange wachttijd was wel nodig
![]()
Maar leuke opdracht
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
gewoon om ze in de min te krijgen.. wie weet dit nou?
Maar bij karaoke krijg je de tekst toch te zien? Kwestie van op tijd op het podium zijn dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
zie ik ook niet zo snel gebeuren dat ze binnen 10 sec op het podium staanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar bij karaoke krijg je de tekst toch te zien? Kwestie van op tijd op het podium zijn dan.
Ze zullen wel iets gerepareerd hebben of andere camera's geplaatst hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
Die lange wachttijd was wel nodig
![]()
Maar leuke opdracht
Ze krijgen karaoke toch dan staat alles gewoon op het scherm, en het nummer wordt gedraaid zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
Ja dat dus, een makkelijke opdracht weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar bij karaoke krijg je de tekst toch te zien? Kwestie van op tijd op het podium zijn dan.
Technisch gezien kun je in die tijd zo'n 100 meter afleggen.quote:
ja ja ik had het verkeerd.. tweede keerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen karaoke toch dan staat alles gewoon op het scherm, en het nummer wordt gedraaid zo moeilijk is het niet
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
JW moet de 5e van Beethoven spelen, niet de gemakkelijkste opdracht voor hem
Zo niet dan zouden ze het allemaal niet weten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, een makkelijke opdracht weer
Heartbreak Hotel - Elvis Presleyquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
JW moet de 5e van Beethoven spelen, niet de gemakkelijkste opdracht voor hem
Nee, daarom ook weer een stomme opdracht. Kunnen ze niet wat anders verzinnen dit is gewoon geld in de schoot werpen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo niet dan zouden ze het allemaal niet weten.
Het gaat erom dat ze op tijd zijn, ook wel het leukste gedeelte van het spel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom ook weer een stomme opdracht. Kunnen ze niet wat anders verzinnen dit is gewoon geld in de schoot werpen.
Dat is nog nooit een probleem geweest dat op tijd zijn. Ze liggen allemaal beneden deur op en ze zijn erquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze op tijd zijn, ook wel het leukste gedeelte van het spel.
En er zullen wel een paar het leuk doen on stage.
Het alarm en de reacties van de bewoners zijn altijd wel leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:06 schreef pingu66 het volgende:
Wat een kut opdracht weer in de grootste game show.
Nu maar 10 secondenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog nooit een probleem geweest dat op tijd zijn. Ze liggen allemaal beneden deur op en ze zijn er
Ze heeft wel gelijk met Elvis ( Heartbreak Hotel)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
janet: als het zonnetje schijnt is ie fel he, kan je echt zien dat er een gat in de ozon zit
Is niet zo gek dat er een gat in zit, dat mens laat al bijna 70 jaren scheten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
janet: als het zonnetje schijnt is ie fel he, kan je echt zien dat er een gat in de ozon zit
Er zou een zoemer gaan voor het begin of heb ik die gemist?quote:
ja is gestart nu wachten tot er melodietje komtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Er zou een zoemer gaan voor het begin of heb ik die gemist?
Zoemer van start is geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Gek mens....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
oh dat heb ik dan weer gemist..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
De allermooiste kleur!quote:
O ja dan valt zo flutopdrachtje zeker tegenquote:
Zij heeft beste een leuke zangstemquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat het professioneel aanpakken![]()
[ afbeelding ]
Uit een boek , lolquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn Eunice'quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn nummer 1 hit op zijn geboortedag was: Er staat een paard in de gangquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een deceptie, zegt Jeff, geen idee wat hij bedoeld
Ze krijgen gewoon de tekst, kan weinig fout gaanquote:
Ze doet het leukquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Lekker gewerkt MirtheHet eerste geld is binnen.
A, hij is vast aan het oefenenquote:
Jij bedoeld met deze opdracht?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:53 schreef spapaars het volgende:
Er zullen er niet veel zijn die dit zo leuk en best goed brengen (misschien dat de chagrijnen er anders over denken)
Dat zei Jasper ook al.
Die deed ze best goed, je kan niet even vooraf oefenen.quote:
Deze hebben we nog niet gehad, een deelnemer in hongerstaking..denk dat ze als 1ste met Erik aan tafel zit, om haar fricandel te nuttigen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:59 schreef Varen het volgende:
Sasha is baldadig. Ze gaat goed op weinig eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, de eerste opdracht wordt gehaald .....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Mirthe - 6 mei 2023.Dit is toch harstikke leuk, zo opeens zonder te oefenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een moedervlek?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:58 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft nog steeds die puist, denkt dat het vanzelf weggaat, zit er al 2 maanden
Niks mis meequote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is toch harstikke leuk, zo opeens zonder te oefenen?
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geleden
Denk dat ze er niet aan wou zitten om haar huid niet te verpesten, maar nu is dat ding ingekapseld of zo, tja, talg moet er uit![]()
misschien heeft ze nu voor eeuwig een pukkelOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geleden
Denk dat ze er niet aan wou zitten om haar huid niet te verpesten, maar nu is dat ding ingekapseld of zo, tja, talg moet er uit![]()
misschien heeft ze nu voor eeuwig een pukkelMirthe zat dus faliekant fout want niet Jeff maar Eunice is bezeten door de duivel dus beter zoekt ze het in haar eigen kringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Als mij iets irriteert ontwijk ik het of zet iets uit. Gratis tipquote:
Heb zojuist even die van mij opgezocht en ik zou amper tekst hebben gehad maar werd er wel spontaan bloedgeil vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
De nummer 1 hit opdracht met de spelregels.
https://streamable.com/trsei9
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat waren toch die gasten, die niet konden zingen?
Jepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat waren toch die gasten, die niet konden zingen?
Tis veel van het zelfdequote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
Dit vind ik nou juist leuke 'opdrachten' maar qua tijdverdrijf koop je er vrij weinig voor
Ze waren met twee personen, waarvan één ervan inmiddels al is overleden.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze waren met twee personen, waarvan één ervan inmiddels al is overleden.
Vond het toen wel een flater, dat het bekend werd, dat het niet hun eigen stemmen waren.quote:
Was het ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vond het toen wel een flater, dat het bekend werd, dat het niet hun eigen stemmen waren.
dat zijn de lyrics van girl ,im gonna missquote:
Het plaatje paste beter bij die tijd destijds.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was het ook
Terwijl ze uiteindelijk wel konden zingen
Maar geen hit
Ik hoorde Pingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Jasper zei het en Sas had ook niets gehoord
Je zal maar net op de plee zittenquote:
De kasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal maar net op de plee zitten![]()
Of in de kas dan kan het zijn dat je het niet red. Waar was hij toen het muziekje klonk?
Ik zie de loods steeds meer als een revalidatieoord met al die ziek,zwak en misselijkenquote:
heb geen belquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand voor je voordeur staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze moeten het nummer meezingen dat op nummer 1 stond op de dag dat ze geboren zijn.quote:
oke,in nederland?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten het nummer meezingen dat op nummer 1 stond op de dag dat ze geboren zijn.
Wat op nr1 stond in de top 40 op hun geboortedagquote:
daar ben ik goed, maar dann eher duitse chartsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat op nr1 stond in de top 40 op hun geboortedag
Doet ze bijna altijdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:12 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag mori douchen gisteravond met haar pruik op
Nee Mario in Nederlandquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar ben ik goed, maar dann eher duitse charts
Hij kende het toch nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Nu heeft Jappie dat nummer in zijn hoofd zitten
Ja..quote:
Binnen 10 seconden maar als ze langer dan 20 (getal weet ik niet zeker) gaat er geld van het verdiende bedrag af. Dus Jappie was later dan 10 seconden, heeft niks verdiend maar ook geen geld gekost. Denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus 20 seconden de tijd.
Nu welquote:
Haar hoofd moet toch een keer luchten lijkt me.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:12 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag mori douchen gisteravond met haar pruik op
Zoempa Loempaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
Janet tegen zoe
Ik vind het te oranje
Over dr gezicht
Hij was gewoon op tijdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Binnen 10 seconden maar als ze langer dan 20 (getal weet ik niet zeker) gaat er geld van het verdiende bedrag af. Dus Jappie was later dan 10 seconden, heeft niks verdiend maar ook geen geld gekost. Denk ik
ja dat dus, ze slaapt er ook mee en ik vind haar eigen haar echt niet raar staanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja..
maar ze schaamt zich enorm voor haar eigen haar
Maar als je daar constant een pruik over doet wordt het ook niet beter.
Ga ze maar uit je hoofd leren, ga ik je over 1 maand overhorenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoe zoll ik de ned. charts kennen?
Ze doucht ook wel zonder pruik en wast dan haar eigen haar, maar heb het niet vaak gezien, maar kan ook niet, want ze laten haar sowieso niet vaak zien op stream als ze douchtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haar hoofd moet toch een keer luchten lijkt me.
ja lijkt me ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja dat dus, ze slaapt er ook mee en ik vind haar eigen haar echt niet raar staan
Klopt, liggen er ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:18 schreef Ebinas het volgende:
Liggen nu gewoon gebruikte wc verfrissers in de wastafle?
Lijkt wel
En de pruiken moeten ook wel eens gewassen worden lijkt mij, zal wel allemaal buiten beeld gebeuren misschien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Elvis zelf dit allemaal niet meer mee te makenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk met Elvis ( Heartbreak Hotel)
Het is gelukkig 'n metalen gootsteen, bak kokend water er door en hij is schoon en bacterievrijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Gaan wel nieuwe blokjes in.
Maar toch, vind juist die gebruikt plastic dingen niet echt fris om daar neer te leggen
Dan ga ik er maar van uit dat dat gebeurtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is gelukkig 'n metalen gootsteen, bak kokend water er door en hij is schoon en bacterievrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar van uit dat dat gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De muizen lopen door de hele loodsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is gelukkig 'n metalen gootsteen, bak kokend water er door en hij is schoon en bacterievrij
Da's ook echt smerig.quote:
Overalquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's ook echt smerig.
Zie Zoe nu wel bleek doen in de mopemmer.
Da's mss wel beter ook daar.
Maar goed die beestjes lopen niet alleen over de vloer natuurlijk
Eerder hoorde ik ze zeggen over het eten in Erik's kast.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overal
In de kasten in de slaapkamers
Veel dames donker van huid hebben heel moeilijk haar, slapen met sjaals om, dragen vaak pruiken of vlechten en willen het eigen haar niet laten zien. Wij kunnen het mooi vinden maar t is bijna trauma bij velenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja..
maar ze schaamt zich enorm voor haar eigen haar
Maar als je daar constant een pruik over doet wordt het ook niet beter.
Geen grapquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eerder hoorde ik ze zeggen over het eten in Erik's kast.
Of was dat een grapje dat ze daar al doorheen liepen?
quote:
Ja die zijn opvallend stil, viel me ook al opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:47 schreef schizolientje het volgende:
Praat Jeff niet meer met Jan Willem of andersom
Muizenvallenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Maar ja wat doe je eraan?
Al het eten goed afgesloten ergens in bewaren.
Maar dan moeten ze afsluitbare bakjes gaan kopen en dat kost geld
Schrikdraadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Muizenvallen
Gif
Etc
Maar ja bang voor de PvdD natuurlijk
Ja, waarom denk ik dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee van de week Jeff en Jappie met die blote lijven boven het bbq-vlees
Jeff is nogal te keer gegaan over Jan Willem en Erik, kweeniet of hij dat al door gebriefd heeft gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die zijn opvallend stil, viel me ook al op
Maar wellicht allebei gewoon ff geen zin om te praten
Gisteren stonden ze nog te tafelvoetballen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:47 schreef schizolientje het volgende:
Praat Jeff niet meer met Jan Willem of andersom
Owwwww dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jeff is nogal te keer gegaan over Jan Willem en Erik, kweeniet of hij dat al door gebriefd heeft gekregen
maar wat is er mis mee? Hooguit dat ze zelf brandwondjes over kunnen houden door spatjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, waarom denk ik dan.
Maar niemand die daar er een opmerking over maakt.
Dus ze zullen het wel prima vinden
Ik vind het onfris er uit zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar wat is er mis mee? Hooguit dat ze zelf brandwondjes over kunnen houden door spatjes
okequote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het onfris er uit zien.
Maar kan me voorstel een ander helemaal niet hoor
Ehhhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het nog een beetje gezel in de loods?
Bern op 1 been en klaverjassen…..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het nog een beetje gezel in de loods?
achzo wanneer en piep komtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Yep, anders was wel heel lang zingen een week langquote:
Of ze moeten in de leefruimte gaan slapen, hebben ze eerder ook gedaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Zal 's nachts wel niet gebeuren.
In dit tempo blijft er anders niet genoeg over
Maar dan nog in dit tempo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze moeten in de leefruimte gaan slapen, hebben ze eerder ook gedaan.
Denk het wel hoor, zal s' nachts ook gewoon gedaan worden net als de vorige zangopdrachten dus ze zullen wel teams gaan maken die de wacht houden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:18 schreef Ebinas het volgende:
Zal 's nachts wel niet gebeuren.
In dit tempo blijft er anders niet genoeg over
Was wel leuker geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, anders was wel heel lang zingen een week lang
Zal geen week zijn, denk dat ze maandag klaar zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dan nog in dit tempo.
17 kandidaten een week lang.
En gezien eerdere opdrachten zal het 's nachts wel stil blijven.
Maarrrrr daar kunnen ze natuurlijk niet vanuit gaan.
dus dan idd maar daar dichtbij gaan liggen met ze allen
quote:
Zoiets, maar vanuit bed ben je te laat, ze moeten dichtbij het podium gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, zal s' nachts ook gewoon gedaan worden net als de vorige zangopdrachten dus ze zullen wel teams gaan maken die de wacht houden.
Ze hadden het over een weekopdracht dus ben benieuwd hoeveel dagen ze er van makenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal geen week zijn, denk dat ze maandag klaar zijn.
Maandag is er altijd wel een alarm met meestal een verdienopdracht, en ze hebben geen eten voor een week in huis.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden het over een weekopdracht dus ben benieuwd hoeveel dagen ze er van maken
Kan toch gewoon tussen door?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maandag is er altijd wel een alarm met meestal een verdienopdracht, en ze hebben geen eten voor een week in huis.
Zoë kon 76 euro sparen deze week waar zijn die dan aan opgegaan?quote:
Ja zag dat ZOë ook geweest was in de COS, gaat snel zoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan.
Maar er zijn er nu al 3 geweest, met dat tempo zijn ze maandag wel klaar.
Wilde net mijn berichtje editen (moet ik nog doen)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë kon 76 euro sparen deze week waar zijn die dan aan opgegaan?
ongeveer 70 euro zei ie. Dus dat klopt met het bedrag dat Zoe over zou houden voor dinsdag voor 'nood'quote:
We gaan het vast nog wel horenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wilde net mijn berichtje editen (moet ik nog doen)
Met dat ik nu niet weet of hij bedoeld een snoeppot kas
Of de gewone kas
Ja dat wel,maar voor hun wel zwaarquote:
Kijk, u heeft goede orenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ongeveer 70 euro zei ie. Dus dat klopt met het bedrag dat Zoe over zou houden voor dinsdag voor 'nood'
Kan ie dan niet gewoon overspringen op zn andere been?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
oefenen voor de GBR challenge. terwijl je geblinddoekt bent, balanceren op 1 been.
Gelukkig heeft hij enorm veel steun aan Sasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
oefenen voor de GBR challenge. terwijl je geblinddoekt bent, balanceren op 1 been.
Moet zwaar zijn, staat daar met kletsnatte oksels.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Zware klus zo te horen, hij hijgt behoorlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil hij wel helemaal geen steun van Sas bij het oefenenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij enorm veel steun aan Sas
Dat heeft hij sowieso snelquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet zwaar zijn, staat daar met kletsnatte oksels.
Nou dacht het welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil hij wel helemaal geen steun van Sas bij het oefenen
Vorige week op dinsdag, maar ze schipperen nogal eens tussen de maandag en dinsdag v.w.b. een opdracht en donderdag en vrijdag idem.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maandag is er altijd wel een alarm met meestal een verdienopdracht, en ze hebben geen eten voor een week in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |