Niks mis meequote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is toch harstikke leuk, zo opeens zonder te oefenen?
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geleden
Denk dat ze er niet aan wou zitten om haar huid niet te verpesten, maar nu is dat ding ingekapseld of zo, tja, talg moet er uit![]()
misschien heeft ze nu voor eeuwig een pukkelOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in haar topic, heeft ze nooit gehad , ze kreeg die puist 2 maanden geleden
Denk dat ze er niet aan wou zitten om haar huid niet te verpesten, maar nu is dat ding ingekapseld of zo, tja, talg moet er uit![]()
misschien heeft ze nu voor eeuwig een pukkelMirthe zat dus faliekant fout want niet Jeff maar Eunice is bezeten door de duivel dus beter zoekt ze het in haar eigen kringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Als mij iets irriteert ontwijk ik het of zet iets uit. Gratis tipquote:
Heb zojuist even die van mij opgezocht en ik zou amper tekst hebben gehad maar werd er wel spontaan bloedgeil vanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
De nummer 1 hit opdracht met de spelregels.
https://streamable.com/trsei9
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat waren toch die gasten, die niet konden zingen?
Jepquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat waren toch die gasten, die niet konden zingen?
Tis veel van het zelfdequote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
Dit vind ik nou juist leuke 'opdrachten' maar qua tijdverdrijf koop je er vrij weinig voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |