quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)gs-historic-day.html
Ongeveer zo (Nederlandse tijd)
10.30 - 11.45 Aankomst gasten (staatshoofden, politici, koninklijke familie)
11.20 Koning en koningin vertrekken vanaf Buckingham Palace
12.00 De ceremonie begint
14.00 De processie terug naar BP
15.15 Balkonscene vanaf het paleis
Natan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
Nathan de profeet? Hoe noemen we die hier?
Ze staan met de ogen dichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef vaarsuvius het volgende:
moeten die schermdragers hun ogen dicht doen of mogen ze door het kiertje gluren?
Rutjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Natan_(profeet)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zijn dan ook de leukstequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Japepk het volgende:
Die meisjes met die stropdassen in het koor komen vaak in beeld
Zie het meer als een circusactquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Momo het volgende:
Flapdrol wordt wel zo ongeveer heilig verklaard hier, enkel omdat hij uit de juiste vagina kwam
Charles is 74, dus hij kan inmiddels al wel een jaar of 65 veilig met wat priesters een hokje in.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zou het toch niet vertrouwen in zo'n hokje met die priesters
Raar staat me niets van bij. Dacht dat m'n bijbelkennis best goed wasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Natan_(profeet)
Kutkoorjongens in de 18e eeuwquote:
Charles mag straks ook z'n naam krassen.quote:
Strikt genomen is hij nu heilig want gezalfd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Momo het volgende:
Flapdrol wordt wel zo ongeveer heilig verklaard hier, enkel omdat hij uit de juiste vagina kwam
Charles abidesquote:
Als Chris De Burgh dat geweten had dan had ie het nooit The Lady In Red genoemdquote:
En hey enige wat hij ervoor gedaan heeft is geboren wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Strikt genomen is hij nu heilig want gezalfd.
Klote Free-to-Play weekeindenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:53 schreef Tijn het volgende:
Hoppa, diamanten zwaard unlocked, +100 attack damage.
Dit is de namaak. De echte staat op AliExpressquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staat vast wel een namaak op AliExpress
Camillas Tamponquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:54 schreef Guanabana het volgende:
Heeft hij dat zwaard ook een naam gegeven?
Widow's Wail.
Tuurlijk, dit doen ze al 1000 jaar zoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:55 schreef vaarsuvius het volgende:
kreeg zijn moeder ook zo'n zwaard 70 jaar geleden?
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar in die traditie is hij nu heilig. Ook al nemen wij het minder serieus, maar dat is wel de betekenisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
En hey enige wat hij ervoor gedaan heeft is geboren worden
Concexxion stadsbussen genotquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:55 schreef Japepk het volgende:
En dan te bedenken dat al die royals toen bij ons met de bus moesten komen XD
niet te lang zitten, da's slecht voor oudjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:56 schreef Zorro het volgende:
Dan weer zitten, dan weer staan, zitten, staan.
Maak een keuze!
Dom. Er zijn al betaalbare 8k televisies verkrijgbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef vaarsuvius het volgende:
er zijn dus mensen in Cornwall en York die hiervoor een nieuwe 4k tv hebben aangeschaft.....
van de kinderbijslag?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef vaarsuvius het volgende:
er zijn dus mensen in Cornwall en York die hiervoor een nieuwe 4k tv hebben aangeschaft.....
Ja want je loopt daar zo binnen zonder uitnodigingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef maily het volgende:
Er hoeft maar één gek met een bom in die kerk te zitten
Dat ziet er slecht uit voor dat bezoek daar in die kerk danquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
niet te lang zitten, da's slecht voor oudjes
Niet overdrijven. Elke kroning is een verzameling van tradities, maar het geheel wordt iedere keer opnieuw ontworpen. Het enige wat echt oud is indeed ceremonie zijn de lepel voor de zalving en de troon (coronation chair)quote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja want je loopt daar zo binnen zonder uitnodiging
Dat is eigenlijk het enige moment waar ik op wacht tussen al dit gedoequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaat het kroontje er nou opgezet worden
Is ook zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Elke kroning is een verzameling van tradities, maar het geheel wordt iedere keer opnieuw ontworpen. Het enige wat echt oud is indeed ceremonie zijn de lepel voor de zalving en de troon (coronation chair)
zend de bbc dat ook al uit dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dom. Er zijn al betaalbare 8k televisies verkrijgbaar
quote:"And Saint Attila raised the hand grenade up on high, saying, 'O Lord, bless this thy hand grenade, that with it thou mayst blow thine enemies to tiny bits, in thy mercy.' And the Lord did grin. And the people did feast upon the lambs, and sloths, and carp, and anchovies, and orangutans, and breakfast cereals, and fruit bats, and large chulapas. And the Lord spake, saying, 'First shalt thou take out the Holy Pin. Then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once the number three, being the third number, be reached, then lobbest thou thy Holy Hand Grenade of Antioch towards thy foe, who, being naughty in My sight, shall snuff it.'
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige moment waar ik op wacht tussen al dit gedoe
Wij zeiden hetzelfde 🤣🤣quote:
ja, en die komt weer vanuit Monthy Python Quest for the Holy Grailquote:
Van Michael Jackson geweestquote:
Net was ook het Champions Leage themaquote:
Had ik wel gratis gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:01 schreef Jane het volgende:
Camilla had z'n wenkbrauwen wel ff mogen snoeien.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wel weinig sneeuw voor langlaufen
reeds besprokenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:03 schreef ETA het volgende:
en nu hartaanval, kunnen ze meteen door met william, hij is er nu toch.
Epische muziek, check.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:03 schreef Japepk het volgende:
Geen 'now declare you king', geen epische muziek?
sorry, ik zap er nu pas langs....quote:
Kroon heeft een ingebouwde zweetband, gelukkig.quote:
Nou ik denk niet dat je hier met "ik geef je 450 euro, dat is echt fantastisch!" hoeft aan te komenquote:
dan eerst alle delen teruglezen om herhaling van grappen te voorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Kroon heeft een ingebouwde zweetband, gelukkig.
Ik weet nog een leuke (matige) grap voor tijdens de kroning.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je hier met "ik geef je 450 euro, dat is echt fantastisch!" hoeft aan te komen
thou shall not smilethquote:
Die ouwe snuiter hield hem net ver boven zijn hoofd dus dat kan nooit heel zwaar zijn.quote:
2x de helftquote:
2 fortnite upgradesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Louis mee omgekocht? Ik ken geen vijfjarige die zolang stil kan blijven zitten
Gedrogeerd. Daarom zat 'ie net al te gapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Louis mee omgekocht? Ik ken geen vijfjarige die zolang stil kan blijven zitten
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk er het mijne van verder, maar dan moet ik hier weg
Bolletje wol erbij, kan ie gaan breienquote:
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
zouden zo ook zijn wc-bezoeken van te voren hebben ingepland? bijvoorbeeld dat hij 10 minuten voor verschijning nog ergens de kans krijgt naar de wc te gaan? Je zou maar net gisteren verkeerd hebben gegeten....
zullen ook wel wat pilletjes in gaan van te vorenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
zouden zo ook zijn wc-bezoeken van te voren hebben ingepland? bijvoorbeeld dat hij 10 minuten voor verschijning nog ergens de kans krijgt naar de wc te gaan? Je zou maar net gisteren verkeerd hebben gegeten....
Dat dachten ze bij het Nederlands Elftal ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.
Indiaase curryschotel bij Sunak gegetenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.
DJ Elton John opent het feest denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef Japepk het volgende:
Zijn er ook nog officiële feestelijkheden? Willy ging nog even bij Armin langs
Lekker warmquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef ETA het volgende:
of misschien een luier voor de zekerheid? Als hij straks even raar kijkt, weet je hoe laat het is...
Dan is het al twee uur lang feest.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef ETA het volgende:
of misschien een luier voor de zekerheid? Als hij straks even raar kijkt, weet je hoe laat het is...
Cathetertjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef H_T het volgende:
May the king live forever, want dan hoeven we dit niet nog een keer te doen
Bij Liz werkte die spreuk best goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef H_T het volgende:
May the king live forever, want dan hoeven we dit niet nog een keer te doen
Echt wel. Lekker op FOK!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.
quote:
Bij Liz zeiden ze helemaal niet 'May the king live forever'quote:
was die er ergens? wil ik wel terugzienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks Brian May weer op het paleis genot?
Ja maar die was geen kingquote:
Ze zijn goed onderweg daar hoor om voor eeuwig te levenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
"May the king live forever!"
Nou, jongens....slecht nieuws voor jullie.
Ik heb nu het eerste uur al niet gezien, en ik denk dat ik daar weinig aan gemist hebquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.
Was in 2002. Staat wel op Youtubequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Queen zou nu eigenlijk King moeten heten
Vrouwen en kapsels, dan krijg je datquote:
Lijkt idd superzenuwachtigquote:
Diana's Geest haar nog te grazen gaat nemenquote:
het is meer een begrafenisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is allemaal wel mooi, die muziek en dat gezang, maar er klinkt totaal geen vreugde in
Hier is je kroon, next!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:16 schreef H_T het volgende:
Bij Camilla ging die kroning een flink stuk sneller dan bij Charles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |