2 fortnite upgradesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Louis mee omgekocht? Ik ken geen vijfjarige die zolang stil kan blijven zitten
Gedrogeerd. Daarom zat 'ie net al te gapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Louis mee omgekocht? Ik ken geen vijfjarige die zolang stil kan blijven zitten
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk er het mijne van verder, maar dan moet ik hier weg
Bolletje wol erbij, kan ie gaan breienquote:
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
zouden zo ook zijn wc-bezoeken van te voren hebben ingepland? bijvoorbeeld dat hij 10 minuten voor verschijning nog ergens de kans krijgt naar de wc te gaan? Je zou maar net gisteren verkeerd hebben gegeten....
zullen ook wel wat pilletjes in gaan van te vorenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
zouden zo ook zijn wc-bezoeken van te voren hebben ingepland? bijvoorbeeld dat hij 10 minuten voor verschijning nog ergens de kans krijgt naar de wc te gaan? Je zou maar net gisteren verkeerd hebben gegeten....
Dat dachten ze bij het Nederlands Elftal ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.
Indiaase curryschotel bij Sunak gegetenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gisteren risico is genomen met het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |