DJ Elton John opent het feest denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef Japepk het volgende:
Zijn er ook nog officiėle feestelijkheden? Willy ging nog even bij Armin langs
Lekker warmquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef ETA het volgende:
of misschien een luier voor de zekerheid? Als hij straks even raar kijkt, weet je hoe laat het is...
Dan is het al twee uur lang feest.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:11 schreef ETA het volgende:
of misschien een luier voor de zekerheid? Als hij straks even raar kijkt, weet je hoe laat het is...
Cathetertjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:09 schreef ETA het volgende:
zouden zo ook zijn wc-bezoeken van te voren hebben ingepland? bijvoorbeeld dat hij 10 minuten voor verschijning nog ergens de kans krijgt naar de wc te gaan? Je zou maar net gisteren verkeerd hebben gegeten....
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef H_T het volgende:
May the king live forever, want dan hoeven we dit niet nog een keer te doen
Bij Liz werkte die spreuk best goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef H_T het volgende:
May the king live forever, want dan hoeven we dit niet nog een keer te doen
Echt wel. Lekker op FOK!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.
quote:
Bij Liz zeiden ze helemaal niet 'May the king live forever'quote:
was die er ergens? wil ik wel terugzienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks Brian May weer op het paleis genot?
Ja maar die was geen kingquote:
Ze zijn goed onderweg daar hoor om voor eeuwig te levenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
"May the king live forever!"
Nou, jongens....slecht nieuws voor jullie.
Ik heb nu het eerste uur al niet gezien, en ik denk dat ik daar weinig aan gemist hebquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer echt niet allemaal kijken hoor, als ik het mag meemaken.
Was in 2002. Staat wel op Youtubequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Queen zou nu eigenlijk King moeten heten
Vrouwen en kapsels, dan krijg je datquote:
Lijkt idd superzenuwachtigquote:
Diana's Geest haar nog te grazen gaat nemenquote:
het is meer een begrafenisquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is allemaal wel mooi, die muziek en dat gezang, maar er klinkt totaal geen vreugde in
Hier is je kroon, next!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:16 schreef H_T het volgende:
Bij Camilla ging die kroning een flink stuk sneller dan bij Charles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |