Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jajaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb gisteren mijn bodycount opgekrikt dat was leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat is dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gisteren mijn bodycount opgekrikt dat was leuk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je weet niet wat bodycount is?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bodycount?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iets met sport gok ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Body count" refers to how many people a person has had sex with. What people define as "sex" differs from person to person, but it generally refers to sexual intercourse, though some include other sexual acts in their definition, increasing their body count.9 jan 2020They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
andere sportDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel calorieën verbrandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
morgen sportenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker bezig marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap jij hem dan?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die waanzin is tactischquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe geen moeite hem te lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En nu kan ie het ineens welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mensen wegjagen en zo punten pakkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar dat is zoo gemeen
Oke danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
boehoe
Ik weet nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
treur erom
Ik zal je nooit opgevenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geef nooit opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal je nooit teleurstellenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zal je nooit de rug toekerenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En je zomaar verlatenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat is een lied, een mooi liedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
NietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
DusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ZegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, gelukkig wel! Op naar betere tijdenquote:Op donderdag 4 mei 2023 02:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mistte je al.
Het gaat wel lekker met mij. Met jou ook ?![]()
![]()
Betere tijden zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 4 mei 2023 02:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel! Op naar betere tijden![]()
![]()
![]()
@drakin Mario liegt niet!quote:Op donderdag 4 mei 2023 02:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep, vertel bitte drakin dat ik
niet leug
![]()
Je hebt niet gelogen Marioquote:Op donderdag 4 mei 2023 02:20 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie drakin zegen dat ik
niet leug met codo
CC : @drakin![]()
@drakin Mario liegt niet!quote:Op donderdag 4 mei 2023 02:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep, vertel bitte drakin dat ik
niet leugZeker weten, mooi weer ook, tuin in bloei, wat wil een mens nog meer ♥️quote:![]()
Een gezellig praatje op z'n tijd en iets lekker te eten en drinken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 02:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
@:Drakin Mario liegt niet!
[..]
Zeker weten, mooi weer ook, tuin in bloei, wat wil een mens nog meer ♥️![]()
Zeker weten!quote:Op donderdag 4 mei 2023 02:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een gezellig praatje op z'n tijd en iets lekker te eten en drinken.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 428 / +132 / +0 / 476 / 650
2. Lovely / 344 / +135 / +2 / 297 / 462
3. mario390 / 175 / +51 / +31 / 193 / 291
4. drakin / 172 / +66 / +15 / 439 / 511
5. Emmerdeur / 157 / +52 / +0 / 279 / 352
6. Mickytjuh / 131 / +60 / +0 / 247 / 302
7. loveislikeakiss / 118 / +18 / +0 / 189 / 262
8. devzero / 111 / +8 / +0 / 132 / 173
9. Mazikeen / 99 / +33 / +0 / 164 / 213
10. gebrokenglas / 88 / +17 / +0 / 112 / 153
11. DJMO / 69 / +41 / +0 / 84 / 131
12. Fogel / 69 / +26 / +0 / 138 / 199
13. greysbones / 67 / +41 / +0 / 166 / 193
14. hemarookworst / 62 / +9 / +4 / 176 / 227
15. Dr.Mikey / 62 / +35 / +2 / 104 / 144
16. ieniminimuis / 49 / +6 / +0 / 102 / 117
17. maily / 41 / +8 / +0 / 91 / 121
18. Zucht. / 40 / +40 / +0 / 67 / 81
19. Dotteke / 33 / +12 / +0 / 68 / 95
20. Nattekat / 24 / +0 / +0 / 76 / 103SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dank. Kon ik goed gebruiken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ook wel weerquote:
Enorm kut geslapen en vroeg wakker
Wel powernapjes gehad nog
Maar teveel pijn in mijn been![]()
Ik heb redelijk goed geslapen naar omstandigheden. Even een dokter opzoeken ??quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ook wel weer
Enorm kut geslapen en vroeg wakker
Wel powernapjes gehad nog
Maar teveel pijn in mijn beenIk heb er één en ik ben er trots op
Niet nodig, ik weet waar het van komtquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb redelijk goed geslapen naar omstandigheden. Even een dokter opzoeken ??![]()
Het lijkt me beter dat je er dan vanaf komt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet waar het van komtIk heb er één en ik ben er trots op
Gisteren op stap geweest met mini naar dieren/speel tuin, net teveel geweest voor mijn rug, straalt uit naar de knie/voet. Trekt met normaal doen weer weg met 1 a 2 dagenquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat je er dan vanaf komt.![]()
Au. Ik ben gisteren en eergisteren met m'n jongens wezen zwemmen. Dat voel ik ook wel in m'n schouders nu, maar gelukkig niet pijnlijk. Het is meer het besef dat ik spieren heb waarvan ik het bestaan niet wistquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gisteren op stap geweest met mini naar dieren/speel tuin, net teveel geweest voor mijn rug, straalt uit naar de knie/voet. Trekt met normaal doen weer weg met 1 a 2 dagen
Das ook rot maar zou graag ruilenquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Au. Ik ben gisteren en eergisteren met m'n jongens wezen zwemmen. Dat voel ik ook wel in m'n schouders nu, maar gelukkig niet pijnlijk. Het is meer het besef dat ik spieren heb waarvan ik het bestaan niet wist![]()
![]()
Snap ik. Ik ga zo maar eens douchen en m'n koffers inpakken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar moet koffie inquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga zo maar eens douchen en m'n koffers inpakken.
moguh love 💕quote:![]()
Hoef pas tegen half vijf in Emmerich te zijn, maar een mens kan maar op tijd zijn he ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hou van ruim op tijd zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoef pas tegen half vijf in Emmerich te zijn, maar een mens kan maar op tijd zijn he ?![]()
Ik was al van plan om iets eerder te gaan en even in de omgeving rond te kijken. Probleem is dat ik een steekwagen met koelbox en een rolkoffer bij me hebquote:DKD on the loose
Hhm dat is dan niet zo handig neequote:Op donderdag 4 mei 2023 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was al van plan om iets eerder te gaan en even in de omgeving rond te kijken. Probleem is dat ik een steekwagen met koelbox en een rolkoffer bij me hebDKD on the loose
![]()
![]()
Ik kan er heen met slechts één overstap; maar ik las een extra rookpauze in in Utrecht, ik heb geen haast om er te komenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja. Tijd voor actie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mogguh MrsL.quote:
bladert even in het schriftje
Ja, thee is een optie, zo 's ochtends vroeg.
Wil je thee?![]()
Ja lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh MrsL.
bladert even in het schriftje
Ja, thee is een optie, zo 's ochtends vroeg.
Wil je thee?![]()
![]()
![]()
GGquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Greys, goedemorgen.![]()
Ik had het even gemist
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Eddieeeequote:![]()
werk thuisquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt vrij vandaag? Ik moet zo naar kantoor.
AltijdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Siri vindt het een bijquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moest even inzoomen maar da's een bij. Of een wesp?![]()
![]()
iPhone geeft bij beide een zelfde 🐝Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat zou ook eng zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook niet in de iphone
Als ik in de iPhone zou zitten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eng indeedquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ook eng zijn
Als ik in de iPhone zou zitten![]()
![]()
Er flitsten allemaal opmerkingen door mijn hoofd die me waarschijnlijk stuk voor stuk een note zouden opleveren..quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ook eng zijn
Als ik in de iPhone zou zitten![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 428 / +132 / +0 / 476 / 650
2. Lovely / 360 / +135 / +18 / 300 / 471
3. Emmerdeur / 318 / +52 / +161 / 290 / 375
4. mario390 / 228 / +51 / +84 / 194 / 296
5. drakin / 172 / +66 / +15 / 439 / 511
6. Mickytjuh / 131 / +60 / +0 / 248 / 303
7. loveislikeakiss / 118 / +18 / +0 / 189 / 262
8. devzero / 111 / +8 / +0 / 132 / 173
9. Mazikeen / 99 / +33 / +0 / 164 / 213
10. gebrokenglas / 92 / +17 / +4 / 124 / 168
11. DJMO / 82 / +41 / +13 / 88 / 142
12. Fogel / 69 / +26 / +0 / 138 / 199
13. greysbones / 67 / +41 / +0 / 173 / 201
14. hemarookworst / 62 / +9 / +4 / 176 / 227
15. Dr.Mikey / 62 / +35 / +2 / 104 / 144
16. ieniminimuis / 49 / +6 / +0 / 102 / 117
17. maily / 41 / +8 / +0 / 91 / 121
18. Zucht. / 40 / +40 / +0 / 67 / 81
19. Dotteke / 33 / +12 / +0 / 68 / 95
20. Nattekat / 24 / +0 / +0 / 76 / 103SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oehhh probeer eensquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er flitsten allemaal opmerkingen door mijn hoofd die me waarschijnlijk stuk voor stuk een note zouden opleveren..Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ingegroeide teennagels knippen is pijnlijk
Jaaaaquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het even bij een: wil je koffie?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja voor hoe lang het duurtquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij staat lekker hoog in de scorelijst![]()
![]()
Aah liefquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een volle mok koffie in voor Greys, en legt er een Bastogne koek bij
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nog even een last minute wasje draaien met wandelkleding en sokken. Hoef pas rond 12 uur de deur uit dus alle tijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo snel koelt het toch niet af in de waterkokerquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ai, verdraaid... Sorry.
* gebrokenglas zet de waterkoker opnieuw aan![]()
![]()
In een restaurant of bij zo'n coffee ding krijg je altijd wel een koffiekoekje bij de koffie, keurig in plastic verpakt...quote:![]()
Of een chocolaatjequote:Op donderdag 4 mei 2023 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In een restaurant of bij zo'n coffee ding krijg je altijd wel een koffiekoekje bij de koffie, keurig in plastic verpakt...![]()
![]()
Even weer bijwarmen. Zo, nu inschenken.... theezakje erbij. Alstu...quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo snel koelt het toch niet af in de waterkoker
* gebrokenglas buigt![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even weer bijwarmen. Zo, nu inschenken.... theezakje erbij. Alstu...
* gebrokenglas buigt![]()
![]()
* greysbones maakt voor de lieverds die wakker zijn een beschuitje met aardbeiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
* greysbones maakt voor de lieverds die wakker zijn een beschuitje met aardbei![]()
![]()
![]()
![]()
Jammiequote:Op donderdag 4 mei 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
* greysbones maakt voor de lieverds die wakker zijn een beschuitje met aardbei![]()
![]()
Mogguuh
Ik hoorde een Bastogne verpakking open gaan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee zaterdag.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed geslapen maar wel kort, maar de auto is al klaar voor morgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neuh. Heb er verder geen last van; doet ook geen pijn nu. alleen het weghalen is een beetje pijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je daar niet even naar laten kijken door een pedicure?Ik heb er één en ik ben er trots op
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
KoffieIk heb er één en ik ben er trots op
Zo maar eens ontbijt scoren aan de overkant. En shag. En hulzen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Er staat En voor he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Tig x pasquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar nu het zegt heb vast wel eens verteld![]()
![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:55 schreef Paul het volgende:
Speedfight op de Frontpage!
Speedfight is jarig!
@:speedfight gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Dat impliceert dat ik het beide ga halen en dat shag dus niet m'n ontbijt is.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Met jou weet je maar nooitquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik het beide ga halen en dat shag dus niet m'n ontbijt is.![]()
![]()
quote:_!
![]()
https://visdeurbel.nl/ 215 mensen kijken naar de visdeurbel, jezus!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zelf heb nog geen vis gezien, maar kijk ook niet op de beste tijdenquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:13 schreef Maanvis het volgende:
https://visdeurbel.nl/ 215 mensen kijken naar de visdeurbel, jezus!![]()
Vond de bekendmaking voor de visdeurbel geweldig, dat werd gedaan op 1 april dus iedereen dacht dat het een grap wasdus toen waren zo boos omdat mensen dachten dat het een grap was
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Zucht.quote:lang niet gezien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:13 schreef Maanvis het volgende:
https://visdeurbel.nl/ 215 mensen kijken naar de visdeurbel, jezus!![]()
![]()
Als ik niet vroeg wakker was geweest had ie fresh ingehaald misschien
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2023 09:54:21 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: