Ik ook wel weerquote:
Ik heb redelijk goed geslapen naar omstandigheden. Even een dokter opzoeken ??quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ook wel weer
Enorm kut geslapen en vroeg wakker
Wel powernapjes gehad nog
Maar teveel pijn in mijn been
Niet nodig, ik weet waar het van komtquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb redelijk goed geslapen naar omstandigheden. Even een dokter opzoeken ??
Het lijkt me beter dat je er dan vanaf komt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet waar het van komt
Gisteren op stap geweest met mini naar dieren/speel tuin, net teveel geweest voor mijn rug, straalt uit naar de knie/voet. Trekt met normaal doen weer weg met 1 a 2 dagenquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat je er dan vanaf komt.
Au. Ik ben gisteren en eergisteren met m'n jongens wezen zwemmen. Dat voel ik ook wel in m'n schouders nu, maar gelukkig niet pijnlijk. Het is meer het besef dat ik spieren heb waarvan ik het bestaan niet wistquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gisteren op stap geweest met mini naar dieren/speel tuin, net teveel geweest voor mijn rug, straalt uit naar de knie/voet. Trekt met normaal doen weer weg met 1 a 2 dagen
Das ook rot maar zou graag ruilenquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Au. Ik ben gisteren en eergisteren met m'n jongens wezen zwemmen. Dat voel ik ook wel in m'n schouders nu, maar gelukkig niet pijnlijk. Het is meer het besef dat ik spieren heb waarvan ik het bestaan niet wist
Snap ik. Ik ga zo maar eens douchen en m'n koffers inpakken.quote:
Daar moet koffie inquote:
Nee nog niet, lig nog in bedquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga zo maar eens douchen en m'n koffers inpakken.
moguh love 💕quote:
Hoef pas tegen half vijf in Emmerich te zijn, maar een mens kan maar op tijd zijn he ?quote:
Ik hou van ruim op tijd zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoef pas tegen half vijf in Emmerich te zijn, maar een mens kan maar op tijd zijn he ?
Ik was al van plan om iets eerder te gaan en even in de omgeving rond te kijken. Probleem is dat ik een steekwagen met koelbox en een rolkoffer bij me hebquote:
Hhm dat is dan niet zo handig neequote:Op donderdag 4 mei 2023 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was al van plan om iets eerder te gaan en even in de omgeving rond te kijken. Probleem is dat ik een steekwagen met koelbox en een rolkoffer bij me hebDKD on the loose
Mogguh MrsL.quote:
Ja lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh MrsL.
bladert even in het schriftje
Ja, thee is een optie, zo 's ochtends vroeg.
Wil je thee?
GGquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Greys, goedemorgen.![]()
Ik had het even gemist
Eddieeeequote:
werk thuisquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt vrij vandaag? Ik moet zo naar kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |