Siri vindt het een bijquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moest even inzoomen maar da's een bij. Of een wesp?
Dat zou ook eng zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook niet in de iphone
Eng indeedquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ook eng zijn
Als ik in de iPhone zou zitten
Er flitsten allemaal opmerkingen door mijn hoofd die me waarschijnlijk stuk voor stuk een note zouden opleveren..quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ook eng zijn
Als ik in de iPhone zou zitten
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2023 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oehhh probeer eensquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er flitsten allemaal opmerkingen door mijn hoofd die me waarschijnlijk stuk voor stuk een note zouden opleveren..
Jaaaaquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het even bij een: wil je koffie?
Ja voor hoe lang het duurtquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij staat lekker hoog in de scorelijst
Aah liefquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een volle mok koffie in voor Greys, en legt er een Bastogne koek bij
Zo snel koelt het toch niet af in de waterkokerquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ai, verdraaid... Sorry.
* gebrokenglas zet de waterkoker opnieuw aan
In een restaurant of bij zo'n coffee ding krijg je altijd wel een koffiekoekje bij de koffie, keurig in plastic verpakt...quote:
Of een chocolaatjequote:Op donderdag 4 mei 2023 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In een restaurant of bij zo'n coffee ding krijg je altijd wel een koffiekoekje bij de koffie, keurig in plastic verpakt...
Even weer bijwarmen. Zo, nu inschenken.... theezakje erbij. Alstu...quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo snel koelt het toch niet af in de waterkoker
Dankjewelquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even weer bijwarmen. Zo, nu inschenken.... theezakje erbij. Alstu...
* gebrokenglas buigt
quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
* greysbones maakt voor de lieverds die wakker zijn een beschuitje met aardbei
Jammiequote:Op donderdag 4 mei 2023 07:49 schreef greysbones het volgende:
* greysbones maakt voor de lieverds die wakker zijn een beschuitje met aardbei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |