quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]of op zijn Sasha-Engels gewoon 'witlof'
Met alle lof....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]of op zijn Sasha-Engels gewoon 'witlof'
FEBO wilde zelf de poppenkastquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
"Morgen verkiezingen, maar met die posters zijn ze volgens mij ook gestopt" zegt JW net.
Febo is die poppenkast ook zat ?
Weet niet of ze erop gerekend/gehoopt hadden dat het weer op deze manier zou gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO wilde zelf de poppenkast
Dus lekker hypocriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het was mirthe’s dingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kleine heeft ook overal verstand van, hé.
Daarom ben ik Eunice wel zat eigenlijk. Ze behandeld Mirthe als huisdier en niet als vriendin.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was mirthe’s ding
Eunice neemt het volledig over
Vind haar echt niet leuk nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ben ik Eunice wel zat eigenlijk. Ze behandeld Mirthe als huisdier en niet als vriendin.
Ja fucking irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was mirthe’s ding
Eunice neemt het volledig over
Ze komt volgend seizoen terugquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met Esther is. Zal ze zijn overgeplaatst naar ‘een andere loods’?
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met Esther is. Zal ze zijn overgeplaatst naar ‘een andere loods’?
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.
Wat is haar insta dan? Kon ik niet vinden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.
Dat heeft ze zelf gedaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.
Welquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.
Of ze is niet zo van dingen posten op social mediaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Klinkt logischerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of ze is niet zo dingen posten op social media
Denk het wel of moet huur zijn https://www.facebook.com/profile.php?id=100002678283918quote:
Ik ontwijk die streamquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:27 schreef Flow3r het volgende:
zangfilmpje aub voor @:Puzzie
@:DGK_tegengas @:Hoempah![]()
Staat nog wel een bezem in de kastquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Liever vliegles.... zo de poort uit!!! (en dan zingt ze maar lekker onderweg)
Zonde van de bezem.... gewoon een schop onder haar edele achterste moet voldoende zijn, het is maar een klein opneukertjequote:
Dan ligt er roem op tafel (extra punten)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:35 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een domme vraag (ik ben geen klaverjasser) maar waarom zit Erik telkens op die tafel te rammen???
Dat maakt die simpele verdienopdrachten nog belachelijker want geef ze dan iets waar ze weer even een tijdje zoet mee zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:43 schreef Judiwi het volgende:
Inderdaad bagger streams. Gaat hem niet worden als je dit 4 maanden moet aankijken.
oke, dank je wel!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ligt er roem op tafel (extra punten)
Als je dit niet meldt, hoeft het niet geteld te worden.
Daarbinnen in die setting zijn het fascinerende characters om te volgen maar eenmaal ze weeral daarbuiten zijn dan valt die hele factor meteen weg. Het kan natuurlijk zo zijn dat een individu jou 'geraakt' heeft maar zelfs dan koop je er vrij weinig voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:26 schreef Seattle het volgende:
Er zijn nu meer mensen buiten dan binnen. Ik volg KimD een beetje (nog steeds dol op haar) en Martin en Mexx.
Ik probeer elke keer weer aan te sluiten op de live stream, maar het lukt me niet meer. Ik wíl het wel. Lees hier regelmatig bij.
Ja, het leuke lijkt er wel van af. Het gaat hem vervelen lijkt het wel. Geen grapjes meer...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Dit is toch niet meer leuk, zegt Moraima tegen JEff
De bocht doen we al niet meer, zegt hij, we hebben betere dagen gekend.
Deze ronde in ieder geval niet, wel jammer was best leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, het leuke lijkt er wel van af. Het gaat hem vervelen lijkt het wel. Geen grapjes meer...
Ik ben (gelukkig) nog nooit een type als Eunice in mijn leven tegen gekomenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
eunice heeft nog nooit een type als jeffrey meegemaakt in haar leven
Dat is wel fijn voor haar...Ik heb gelukkig zo'n type ook niet in mijn omgeving..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
eunice heeft nog nooit een type als jeffrey meegemaakt in haar leven
hoorde toch wat anders ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Jw is een kat uit de boom kijker wat vrouwen betreft.
Ik gelukkig ook niet en hoop dat ook nooit te krijgen ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor haar...Ik heb gelukkig zo'n type ook niet in mijn omgeving..
Dan heb je een stukje gemist want hij zei het welquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoorde toch wat anders ook![]()
kat uit de boom bij Eunice..
thuis vriendinnen Plus
jaaa ik hoorde het welquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je een stukje gemist want hij zei het wel
zaterdag 13 mei een Ameezing songfestivalquote:
zit hier meerdere dingen te doen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zaterdag 13 mei een Ameezing songfestival
Donderdag komen de nummers binnen dan kunnen ze gaan oefenenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier meerdere dingen te doen..![]()
ben niet zo goed in multitasken merk ik
je mag wel playbacken hoor ik nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
13 mei een A MEEzing songfestival, liedjes van Nederlandse songfestival deelnemers
Ze mogen playbacken of zingen. JW kiest Dingedong
quote:
Die wil liever in de jury zitten commentaar leveren zegt zequote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:47 schreef Monique___ het volgende:
jw ligt te luisteren met zijn oor op de navel van eunice![]()
babbel wil niet mee doen, heeft niks met songfestival
Gezelligquote:
Geen idee, Ik hoorde het hem net met wendy er over hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Wel een leuk idee. Heeft Erik dat zelf bedacht?
Grappig. En dan gaan ze allemaal nummers doen die Nederland ooit gedaan heeft begrijp ik nuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, Ik hoorde het hem net met wendy er over hebben
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoquote:
eunice = nette vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoHier word ik helemaal simpel van inmiddels.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Wel een leuk idee. Heeft Erik dat zelf bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunice weet niet wat ze wilquote:
Laat ze toch lekker,quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze gewoon gaan neuken ofzoHier word ik helemaal simpel van inmiddels.
Laat Babs toch lekkerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker,ze worden ook wel een beetje veel gepusht door Babette hoor. DIe is nog erger dan een puber met der vragen aan hun.
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker,ze worden ook wel een beetje veel gepusht door Babette hoor. DIe is nog erger dan een puber met der vragen aan hun.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.
Gelieve ook geen caps meer te posten van die twee...bedankt
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar ik ga er niet meer naar kijken.
Gelieve ook geen caps meer te posten van die twee...bedankt
Voor degenen die vals zingen heb ik nog wel een leuke tip qua songkeuzequote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Dat is niet helemaal waar. In het begin was het strelen strelen strelen....quote:
Dat nummer wat nog maar moet zien of het naar het songfestival gaat bedoel jequote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor degenen die vals zingen heb ik nog wel een leuke tip qua songkeuze
Gewoon verder geen probleem mee maken en gun het Zoë dat je de eerste 24 uurs aanvraag bentquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Sas is wat aan het freubelen met een Jewelry Starter Kit. Ze fluistert tegen Bern:
Sas: "Ik heb er geen zin meer in"
Bern: "Hmm, dan stop je er toch mee?"
Sas: "Ik heb het niet daarover, ik heb het over hier. Ik heb er geen zin meer in. Denk dat het ook echt vreselijk is voor m'n ouders om dit te zien. En ook voor jouw ouders"
Streamwissel naar keiharde muziek, rip oren
Ja dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. In het begin was het strelen strelen strelen....
Ciano? Zag hem net dat ding bijna opvouwen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet nu ook wie die headphones sloopt.
oeiiiiiiii hoe ze dat nog goed moeten gaan krijgen..... wat een ramp!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nummer wat nog maar moet zien of het naar het songfestival gaat bedoel je
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ciano? Zag hem net dat ding bijna opvouwen.
Veel keuze is er niet meer, van alle jonge stelletjes zijn partners weggespeeld, of spontaan vetrokken.quote:
Ze hebben de toonsoort aangepast het klinkt nu een stuk beterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oeiiiiiiii hoe ze dat nog goed moeten gaan krijgen..... wat een ramp!!!
hoewel... dat zullen ze waarschijnlijk niet krijgen (je kunt niet alles hebben)
Ja het is dat, of zijn haarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hij sloopt gewoon die headphone zo. Deze kunnen dit niet hebben.
Skerp.as always.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Mirthe nou, stukken schedel in een kroket... die heeft ook het goed wies niet voor elkaar....
Dat is mijn tekst.quote:
Lekker witlofquote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch nog gevonden, Jeff lekker banjeren gevolgd door een streamwissel, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.Kan er niet om juichen, vind het een vieze galbak die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Toch nog gevonden, Jeff lekker banjeren gevolgd door een streamwissel, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.King!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Sas vult ook lekker in voor Bern (zijn ouders)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Sas is wat aan het freubelen met een Jewelry Starter Kit. Ze fluistert tegen Bern:
Sas: "Ik heb er geen zin meer in"
Bern: "Hmm, dan stop je er toch mee?"
Sas: "Ik heb het niet daarover, ik heb het over hier. Ik heb er geen zin meer in. Denk dat het ook echt vreselijk is voor m'n ouders om dit te zien. En ook voor jouw ouders"
Streamwissel naar keiharde muziek, rip oren
nou mss nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas vult ook lekker in voor Bern (zijn ouders)
Heerlijk, krijg er trek van...quote:
![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft schijt aan iedereen - 1 mei 2023.Niet gekeken...Weet nu al wat er gezegd is..Zo voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet aan de lotto meedoen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet gekeken...Weet nu al wat er gezegd is..Zo voorspelbaar
de logica ontgaat me even waarom ze nu anders staanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Rupert en Imadiddin zijn bezig om twee bedden aan elkaar te zetten met Ty ribs
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de logica ontgaat me even waarom ze nu anders staan
Net terugquote:
Misschien muizen of moet van Febo of pijn in rugquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.
Snap ook niet waarom nu in een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5.
Ja daarom...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]Omdat ikkanalleswinalles in herhaling valt al 8 maanden??
Ik wilde net vragen, sinds wanneer mogen twee bedden tegen elkaar..maar ze hebben het dus gewoon gedaan en nu wachten of er iets van/over gezegd wordt door achterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt we wachten een paar dagen of we wat horen. ( of het bed zo mag staan)
ging er net om dat de bedden ook nog met de opening andersom 'moesten' staan.. aan beide kanten weinig plaats om in te stappenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze lagen eerst op de grond toch, ze gaan nu op een bed slapen denk ik.
Snap ook niet waarom nu in een keer
Ja, eigenlijk veranderd er niet veel ze lagen al maanden met twee matrassen op de grond naast elkaar. Waarom ze nu in een keer in bed willen liggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, sinds wanneer mogen twee bedden tegen elkaar..maar ze hebben het dus gewoon gedaan en nu wachten of er iets van/over gezegd wordt door achter
Nja ligt wel iets beter enzquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk veranderd er niet veel ze lagen al maanden met twee matrassen op de grond naast elkaar. Waarom ze nu in een keer in bed willen liggen.
Dat lachje van Imadiddin
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Bro's nemen Erik vreselijk in de maling, was een beetje sneu maar kon er wel om lachen ....![]()
[ afbeelding ]
Erik wordt in de maling genomen - 1 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5![]()
apart figuur..
verbaasd dat hij 'pas' 47 is![]()
![]()
' ik weet niet of ik het Erik vind'![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Volgens mij past er nog wel een aardappel bij
[ afbeelding ]
Voor de gezzelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:50 schreef Frummelie het volgende:
Ah lief JW en Eunice... haha Erik ligt er lekker dichtbij... gezellie...
Aard en vega stukjes voor Eunice?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat wat Janet naast die aardappels legt?
Straks is ze bruiner geworden behalve op de plek waar JW zijn hand ligtquote:
Benieuwd hoe ze dat gaat opscheppen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koudquote:
Beetje folie er overquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koud
Ja en die onderste staan misschien wel te verfikken...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koud
ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en die onderste staan misschien wel te verfikken...
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Bro's nemen Erik vreselijk in de maling, was een beetje sneu maar kon er wel om lachen ....![]()
[ afbeelding ]
Erik wordt in de maling genomen - 1 mei 2023.Stoer hoor, ik vind het een beetje om te kotsen. Laat ze elkaar of Jeff eens in de zeik nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan worden ze ook niet lekkerder van zo sloffigquote:
De gebakken aardappelen zien er wel lekker uitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat niet lekker worden, niet al het vlees kan je in folie doen, zeker niet iets wat krokant moet blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
de nu nog krokante schnitzel gaat ook in een laagje alu folie
lekker zompig laten worden![]()
en nog een kwak boter erbij
komen ze zo achterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat niet lekker worden, niet al het vlees kan je in folie doen, zeker niet iets wat krokant moet blijven
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
apart figuur..
verbaasd dat hij 'pas' 47 is![]()
![]()
' ik weet niet of ik het Erik vind'
Maar heefft ze wel bewijs dat er iemand een hand om haar heen heeft geslagenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks is ze bruiner geworden behalve op de plek waar JW zijn hand ligt
Hij heeft een beperking begrijp ik uit je reactie?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarisch
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft een beperking begrijp ik uit je reactie?
Ahaa was mij niet bekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.
Ja inderdaad, anders kan je nooit iemand in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarisch
precies en er zijn er zoveel met een beperkingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....![]()
Niet alles zo serieus nemen, een beetje lachen mag hoor ....
Dat bepaal ik zelf wel, mensen die zoiets wel hilarisch vinden neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....![]()
Ligt Erik met een heel tevreden gezicht op het been van Mirthe (die hij ook nog eens heel leuk vindt)???quote:
Die vergelijking is zo krom dat ik zou checken op scheuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat moet ook. Goed eten!quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat niet lekker worden, niet al het vlees kan je in folie doen, zeker niet iets wat krokant moet blijven
Het zijn gehakt schnitzelsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk je toch naar stream 1quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:38 schreef engine het volgende:
Pfff zit Eunice weer mijn Mirthe stream te verpesten
Daar zit toch helemaal geen Mirthequote:
Vindt mopperbro dat ook?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:33 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt dat hij vindt dat ze deze maand echt goed gegeten hebben.
Babette: met dank aan Hello Fresh
Ze vinden dat het ook zonder HF goed gedaan hebben, gevarieerd, genoeg en lekker!
Tja dan maar wachten tot eunice weer weg is bij mirthequote:
Ik denk dat ik zou verhongeren met een kok als sjenet. Ook al ziet het er lekker uit. Een kontkrabbende sjenet die ik regelmatig met haar handen het eten zie verdelen of pakken krijg ik niet uit m'n hoofd.quote:
slaat ook nergens op....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Gewoon gemeen dit om tegen Erik te gaan zeggen dat hij geen relatie heeft gehad omdat hij porno kijkt.
Wendy heeft dat goed gedaan, dus geniet er van zolang het kan...oh wacht...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:33 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt dat hij vindt dat ze deze maand echt goed gegeten hebben.
Babette: met dank aan Hello Fresh
Ze vinden dat het ook zonder HF goed gedaan hebben, gevarieerd, genoeg en lekker!
Vind ik heel gemeen omdat Eunice weet dat het niet waar is.quote:
Mirthe neemt Erik tenminste wel serieus als gesprekspartner.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:48 schreef Monique___ het volgende:
mirthe vindt het echt iets voor een man... om te flirten![]()
want de meeste vrouwen flirten niet zegt ze..
tip van haar naar erik is : flirten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |