Maar heefft ze wel bewijs dat er iemand een hand om haar heen heeft geslagenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks is ze bruiner geworden behalve op de plek waar JW zijn hand ligt
Hij heeft een beperking begrijp ik uit je reactie?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarisch
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft een beperking begrijp ik uit je reactie?
Ahaa was mij niet bekend.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Erik heeft autisme ja, ontzettend laf om zo'n iemand in de maling te nemen. Wat een stoere gasten.......not.
Ja inderdaad, anders kan je nooit iemand in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarisch
precies en er zijn er zoveel met een beperkingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....![]()
Niet alles zo serieus nemen, een beetje lachen mag hoor ....
Dat bepaal ik zelf wel, mensen die zoiets wel hilarisch vinden neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, Erik kan er zelf ook wat van achter iemand zijn rug om, herinner je de opname nog die hij ontdekt had .....![]()
Ligt Erik met een heel tevreden gezicht op het been van Mirthe (die hij ook nog eens heel leuk vindt)???quote:
Die vergelijking is zo krom dat ik zou checken op scheuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat moet ook. Goed eten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |