Ja fucking irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was mirthe’s ding
Eunice neemt het volledig over
Ze komt volgend seizoen terugquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met Esther is. Zal ze zijn overgeplaatst naar ‘een andere loods’?
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vraag me ineens af hoe het met Esther is. Zal ze zijn overgeplaatst naar ‘een andere loods’?
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.
Wat is haar insta dan? Kon ik niet vinden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.
Dat heeft ze zelf gedaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Post niet zoveel op haar insta, Denk een beetje teleurgesteld hoe ze is neergezet.
Welquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft geen social media toch? Ben wel benieuwd hoe het met haar is vergaan.
Of ze is niet zo van dingen posten op social mediaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Klinkt logischerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of ze is niet zo dingen posten op social media
Denk het wel of moet huur zijn https://www.facebook.com/profile.php?id=100002678283918quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |