Moeten we alleen nog Israel tussen Zwitserland en Moldavie gooien (en Estland komt ook morgen nog die ertussen zat).quote:
Oeh ik ben benieuwd naar Slovenië!quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef Momo het volgende:
11:30 🇪🇪Estonia
12:10 🇮🇸Iceland
12:50 🇬🇷Greece
13:30 🇵🇱Poland
15:10 🇸🇮Slovenia
15:50 🇬🇪Georgia
16:30 🇸🇲San Marino
17:10 🇦🇹Austria
17:50 🇦🇱Albania
18:30 🇱🇹Lituania
19:10 🇦🇺Australia
Persoonlijk vind ik hem (quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ tiktok ]
Het filmpje vóór de foto's
Veel dramatiek in deze backdrop zo. Tof.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ tiktok ]
Het filmpje vóór de foto's
Ik heet geen Greys of Cee, maar deze zijn ook dit jaar achter gesloten deuren. We zien alleen een clipje van 20 seconden na afloop. Vanaf de generale repetitie (maandag) is pers pas welkomquote:Op maandag 1 mei 2023 23:43 schreef Thrts het volgende:
@:greys en @:cee, aangezien jullie press zijn, kunnen jullie vanaf woensdag wel de gehele tweede repetities bekijken?
Ik krijg er ook wel een gevoel bij nu dat ie het misschien wel kan gaan flikken... maar die jury's hequote:
Klopt, de eerste keer dat we mee mogen kijken is de middag voorafgaand aan de juryshow, volgende week maandag dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik heet geen Greys of Cee, maar deze zijn ook dit jaar achter gesloten deuren. We zien alleen een clipje van 20 seconden na afloop. Vanaf de generale repetitie (maandag) is pers pas welkom
Zooooo benieuwd naar Oostenrijk, ik hoop zo dat dat goed gaat, maar ik vind het moeilijk om een staging voor te stellen.quote:
Bij Oostenrijk lijkt mij vooral lastig het verhaal duidelijk te maken wat er achter zit, dat het niet enkel schijtlollige tribute aan Edgar Allen Poe is. Kroatië heeft wat dat betreft hetzelfde probleem, mensen weten niet wat ze bedoelen met het nummer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Zooooo benieuwd naar Oostenrijk, ik hoop zo dat dat goed gaat, maar ik vind het moeilijk om een staging voor te stellen.
Verder vooral zin in Slovenie en Australie
Ja precies, je moet het niet te letterlijk maken, ik denk dat voor Oostenrijk je eigenlijk meer mensen op het podium zou willen hebben dan de 6, dus ben benieuwd of ze 4 dansers zullen hebben of dat ze er met zijn tweeen staan. Of ze dingen uit de videoclip gaan gebruiken of dat het totaal iets anders wordt. Het is de tweede in mijn ranking maar ik hou mijn hart vast voor de staging.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Oostenrijk lijkt mij vooral lastig het verhaal duidelijk te maken wat er achter zit, dat het niet enkel schijtlollige tribute aan Edgar Allen Poe is. Kroatië heeft wat dat betreft hetzelfde probleem, mensen weten niet wat ze bedoelen met het nummer.
Oh dus toch.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik heet geen Greys of Cee, maar deze zijn ook dit jaar achter gesloten deuren. We zien alleen een clipje van 20 seconden na afloop. Vanaf de generale repetitie (maandag) is pers pas welkom
Ik ben ook benieuwd naar Oostenrijk, ik verwacht een beetje de kantoorsetting zoals in de clip of in elk geval iets verhalendsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:53 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja precies, je moet het niet te letterlijk maken, ik denk dat voor Oostenrijk je eigenlijk meer mensen op het podium zou willen hebben dan de 6, dus ben benieuwd of ze 4 dansers zullen hebben of dat ze er met zijn tweeen staan. Of ze dingen uit de videoclip gaan gebruiken of dat het totaal iets anders wordt. Het is de tweede in mijn ranking maar ik hou mijn hart vast voor de staging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |