Waarom was ze boos?quote:
Nou wat me donderdag ook opviel was toen Rupie zo uitviel tegen Wendy (whiskygate)quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Rupie doet wel vaker vervelend tegen Mori
Die is sowieso moeilijk te verstaan en als ze boos is helemaal. Jammer is dat.quote:
En dan zegt ze ik ben niet boos zo praat ik gewoonquote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is sowieso moeilijk te verstaan en als ze boos is helemaal. Jammer is dat.
Leuke Estherkapsel.quote:
Ik heb ze er nooit over gehoordquote:Op zondag 30 april 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus niemand behalve oude kamer 3 weet nog dat Ivor het uit heeft gemaakt.
sasha en jappie wel en de rest zal het niet boeien denk ikquote:Op zondag 30 april 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus niemand behalve oude kamer 3 weet nog dat Ivor het uit heeft gemaakt.
Wendy zei vanmiddag dat rupie vervelend werd als hij moe isquote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou wat me donderdag ook opviel was toen Rupie zo uitviel tegen Wendy (whiskygate)
Bah !! nasty en beledigd doen omdat ze whisky dronken en hem niet hadden gevraagd
Rupie heeft tijdens zijn maand van alles uitgevreten zonder dat anderen daar in betrokken werden en dan zo sneu doen
Ik vind Rupie echt wel tof, maar die maand dat hij manager was heeft hij er een puinhoop van gemaakt , ook geen verantwoordelijkheid genomen voor zijn acties , zelf van alles besteld , samen met Imi in het kantoor zitten sneaken met eten en drank ten koste van de rest . Zijn gedrag en houding in die whisky situatie vond ik zwaar asociaal en egocentrisch en ik ben hem wel iets minder leuk gaan vindenquote:Op zondag 30 april 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy zei vanmiddag dat rupie vervelend werd als hij moe is
sloeg ook nergens op en was echt om te rellenquote:Op zondag 30 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Rupie echt wel tof, maar die maand dat hij manager was heeft hij er een puinhoop van gemaakt , ook geen verantwoordelijkheid genomen voor zijn acties , zelf van alles besteld , samen met Imi in het kantoor zitten sneaken met eten en drank ten koste van de rest . Zijn gedrag en houding in die whisky situatie vond ik zwaar asociaal en egocentrisch en ik ben hem wel iets minder leuk gaan vinden
Voor mijn gevoel wordt er onderling ook veel minder geklaagd over de manager dan in andere maanden. Ze spreken niet veel complimenten uit maar normaal gesproken wordt er meer kritiek geleverdquote:Op zondag 30 april 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
sloeg ook nergens op en was echt om te rellen
flauw en kinderachtig
en misschien wel een beetje jaloers
dat Wendy het echt goed doet
quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dames en heren,
Nog veel kijkplezier maar mijn wekker gaat weer vroeg af dus Truste alvast
Xx
Ze had ook wel een makkelijk maand niet echt gedoe waar ze in moest bemiddelen en zo. `niet veel mensen die met problemen bij haar kwamen, geen brieven die binnen kwamen niemand onverwachts naar huis. Al me al een rustige maand geweest.quote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wordt er onderling ook veel minder geklaagd over de manager dan in andere maanden. Ze spreken niet veel complimenten uit maar normaal gesproken wordt er meer kritiek geleverd
quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had ook wel een makkelijk maand niet echt gedoe waar ze in moest bemiddelen en zo. `niet veel mensen die met problemen bij haar kwamen, geen brieven die binnen kwamen niemand onverwachts naar huis. Al me al een rustige maand geweest.
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
mensen die voor 300 euro mochten shoppen
erg veel stellingen erg veel
budget was ook niet geweldig
dus heeft ze dat heel goed gedaanquote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.
Jakkes😒quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Erik maakt de biljartballen schoon met zijn eigen speeksel en dan met een doekje er over wrijven
En door eerlijk management: iedereen mag wat koken (zo eet iedereen soms naar eigen voorkeur), er wordt niets achterover gedrukt en ze is transparant over de uitgaven. En ze zorgt voor een over all betere sfeer omdat alles goed geregeld is dus de groep minder geneigd is tot stelen/elkaar aanspreken op teveel nemen etcquote:Op zondag 30 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft ze dat heel goed gedaan
Zalando en bol heeft ze er heel goed en vlot doorheen gekregen
Ice had daar veel meer moeite mee
Met het erdoorheen jagen van de stellingen voorkwam ze juist gedoe waarin ze eventueel zou moeten bemiddelen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.
Mooi voorbeeld daarvan was Eunice die de uitgaven in twijfel trok Waarop Wendy zei: "Kom jij gelijk maar even mee naar boven."quote:Op zondag 30 april 2023 21:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En door eerlijk management: iedereen mag wat koken (zo eet iedereen soms naar eigen voorkeur), er wordt niets achterover gedrukt en ze is transparant over de uitgaven. En ze zorgt voor een over all betere sfeer omdat alles goed geregeld is dus de groep minder geneigd is tot stelen/elkaar aanspreken op teveel nemen etc
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werdenquote:Op zondag 30 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met het erdoorheen jagen van de stellingen voorkwam ze juist gedoe waarin ze eventueel zou moeten bemiddelen.
"Niet zeuren, 24 uur de tijd voor gehad dus nu kiezen rood/groen? Next!"
Over die 6500 euro waren er ook genoeg pist hoor.quote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werden
Oh ja ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat het vermakelijker voor ons is als er minder over de manager wordt geklaagd. Puur als signaal dat ze het dus naar de zin van (de meeste) andere bewoners ook goed doetquote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werden
Wat zeker, ze was er ook een die zich niet overal mee bemoeide en als een gek door het huis aan het schreeuwen was.quote:Op zondag 30 april 2023 21:20 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat het vermakelijker voor ons is als er minder over de manager wordt geklaagd. Puur als signaal dat ze het dus naar de zin van (de meeste) andere bewoners ook goed doet
Oja Sas en Jappie ook natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2023 20:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
sasha en jappie wel en de rest zal het niet boeien denk ik
Sasha zit er niet voor het geld. Nou geen probleem dus als ze eruit gestemd wordtquote:Op zondag 30 april 2023 21:27 schreef Judiwi het volgende:
Heeft Bern het over zich zelf. Een groep die niks hebben hoeven te doen.
quote:Op zondag 30 april 2023 21:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha zit er niet voor het geld. Nou geen probleem dus als ze eruit gestemd wordt
Ik denk dat Wendy ook wel het geluk heeft gehad dat Babette dat geld gewonnen had want met de shagstelling zat Bep toch stevig in haar nek te hijgen. Ik denk dat er anders echt wel stiekem in het kantoor drank gedronken zou worden.quote:Op zondag 30 april 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeker, ze was er ook een die zich niet overal mee bemoeide en als een gek door het huis aan het schreeuwen was.
Die stelling was er toch al door voor ze die 500 won?quote:Op zondag 30 april 2023 21:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy ook wel het geluk heeft gehad dat Babette dat geld gewonnen had want met de shagstelling zat Bep toch stevig in haar nek te hijgen. Ik denk dat er anders echt wel stiekem in het kantoor drank gedronken zou worden.
quote:Op zondag 30 april 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stelling was er toch al door voor ze die 500 won?
Ja, daarom zat ze Wendy flink achter de vodden. Nu kan Beb alles zelf kopen en heeft Wendy rust.quote:Op zondag 30 april 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stelling was er toch al door voor ze die 500 won?
Zo ken ik er nog 16quote:Op zondag 30 april 2023 21:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha zit er niet voor het geld. Nou geen probleem dus als ze eruit gestemd wordt
Wendy heeft ook wel gezeik gehad, vooral met Ice en Marciano die haar probeerden te manipuleren en kleinerend tegen haar deden omdat ze niet meeging in wat zij wilden en voet bij stuk hield in dat gesprek . En petje af voor hoe ze daar toen mee omging terwijl je ook zag dat ze zich niet op haar gemak voelde, Kenzy probeerde Wendy's 'gezag' ook te ondermijnen omdat zij vond dat Wendy niet wist wat een manager doet .quote:Op zondag 30 april 2023 21:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy ook wel het geluk heeft gehad dat Babette dat geld gewonnen had want met de shagstelling zat Bep toch stevig in haar nek te hijgen. Ik denk dat er anders echt wel stiekem in het kantoor drank gedronken zou worden.
Waarom zit ze er dan?quote:Op zondag 30 april 2023 21:31 schreef Judiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2023 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy heeft ook wel gezeik gehad, vooral met Ice en Marciano die haar probeerden te manipuleren en kleinerend tegen haar deden omdat ze niet meeging in wat zij wilden en voet bij stuk hield in dat gesprek . En petje af voor hoe ze daar toen mee omging terwijl je ook zag dat ze zich niet op haar gemak voelde, Kenzy probeerde Wendy's 'gezag' ook te ondermijnen omdat zij vond dat Wendy niet wist wat een manager doet .
Wendy had alles onder controle , en moest de puinhoop van Rupie rechttrekken
Ze is vooral in het begin neergezet als een dommie .
Nou nee, de groep was eerder conflict vermijdend door er niet tegenin te gaan. En dat konden ze ook niet want die wisten ook wel dat ze een punt had. Dat het zo misschien minder leuk is om te kijken staat er los van of zij haar taak als manager wel of niet goed uitvoert. Zakelijk die stellingen er doorheen jassen vond ik vanuit die taak gezien wel goedquote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe wil Eunice terug?quote:Op zondag 30 april 2023 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe en Zoe over Kenzy. Jeff staat niet meer op nummer één .. dat is JW nu als ik het goed heb begrepen
Ik ook nietquote:Op zondag 30 april 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja , ik denk niet dat dat de reden is![]()
Met Mirthe als vriendin heb je geen vijanden nodig.quote:
Nee die ratelt alleen.quote:
Erik ging het net over.quote:
quote:
dacht ik al maar weet het liever zekerquote:
kwam meer binnen omdat het vooral negatief wasquote:Op zondag 30 april 2023 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Dat hele gezeik dat JW ineens zo struikelde over het woord 'oudjes 'vond ik ook wel bijzonder toen
Maar met het woord 'opa' had hij geen probleem
Ja maar dat sloeg nergens opquote:Op zondag 30 april 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwam meer binnen omdat het vooral negatief was
en opa vindt hij blijkbaar wel positief
ik vind Mirthe soms echt een gansjequote:Op zondag 30 april 2023 22:15 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe vindt Marciano ook wel denigrerend soms
Ze zei tijdens de afwas dat ze vaak bang voor hem is.quote:Op zondag 30 april 2023 22:15 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe vindt Marciano ook wel denigrerend soms
Ja dat snap ik welquote:Op zondag 30 april 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zei tijdens het koken dat ze vaak bang voor hem is.
Kloptquote:Op zondag 30 april 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe zegt nu dat ze op Eunice heeft gestemd terwijl ze tegen Eunice heeft gezegd dat ze niet op haar heeft gestemd
Dat is ook wel weer waar , maar niet altijd omdat veel ook langs haar heen gaat, iets wat ik ook wel begrijpquote:Op zondag 30 april 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft het juist vaak best goed door alleen kan het in het moment zelf niet goed verwoorden.
En dat kon toch helemaal niet?quote:Op zondag 30 april 2023 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
KloptZoe is een lafaard , want vorige week liet ze Mirthe ook in de waan dat ze niet op Kenzy had gestemd , maar op Jeff
Ik lees vaak commentaar dat bewoners het dan maar tegen die persoon moeten zeggen maar ik kan Mirthe dat juist niet aanraden. Die gaat in emotie elke discussie verliezen. Andere bewoners zijn veel sterker in discussie dus dan heeft dat helemaal geen zin. Je verliest niet omdat je geen gelijk hebt maar omdat de ander veel beter is in discussiëren.quote:Op zondag 30 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar , maar niet altijd omdat veel ook langs haar heen gaat, iets wat ik ook wel begrijp
je hoeft niet in discussie om je mening te gevenquote:Op zondag 30 april 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees vaak commentaar dat bewoners het dan maar tegen die persoon moeten zeggen maar ik kan Mirthe dat juist niet aanraden. Die gaat in emotie elke discussie verliezen. Andere bewoners zijn veel sterker in discussie dus dan heeft dat helemaal geen zin. Je verliest niet omdat je geen gelijk hebt maar omdat de ander veel beter is in discussiëren.
Nee ,.. maar op dat moment was Mirthe nog aan het verwerken dat Kenzy weg was en er niet helemaal bij. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook ff niet wist hoe de precieze stemmingsuitslag wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DGK_Tegengas op 30-04-2023 22:43:29 ].
Dat is niet altijd een eigen keuze is wel geblekenquote:Op zondag 30 april 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niet in discussie om je mening te geven
Het gaat ook niet om gelijk hebben idd , ik vind wel dat Mirthe steeds meer haar plek in de groep heeft gevondenquote:Op zondag 30 april 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees vaak commentaar dat bewoners het dan maar tegen die persoon moeten zeggen maar ik kan Mirthe dat juist niet aanraden. Die gaat in emotie elke discussie verliezen. Andere bewoners zijn veel sterker in discussie dus dan heeft dat helemaal geen zin. Je verliest niet omdat je geen gelijk hebt maar omdat de ander veel beter is in discussiëren.
Ik ook. Maar de groep accepteert ook meer hoe ze is inmiddels. Niet dat ze veel keus hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om gelijk hebben idd , ik vind wel dat Mirthe steeds meer haar plek in de groep heeft gevonden
Nee , in het begin werd er ook gezocht naar iets waar ze je op konden pakken .quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een eigen keuze is wel gebleken
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 30 april 2023 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de groep accepteert ook meer hoe ze is inmiddels. Niet dat ze veel keus hebbenMaar dat zie je bij veel personen wel. Richting Janet is ook genoeg irritatie soms maar die hoort ook helemaal bij de groep.
Nog steeds. Jeff is de laatste tijd Bern aan het pesten op die manier.quote:Op zondag 30 april 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , in het begin werd er ook gezocht naar iets waar ze je op konden pakken .
En andersom is Jeff de boosdoener.quote:Op zondag 30 april 2023 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nog steeds. Jeff is de laatste tijd Bern aan het pesten op die manier.
Ja dat klopt inderdaad. Als pestkop ben je altijd de boosdoener.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En andersom is Jeff de boosdoener.
Ik bedoelde eigenlijk Mirthe destijdsquote:Op zondag 30 april 2023 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nog steeds. Jeff is de laatste tijd Bern aan het pesten op die manier.
Het is een RLS.quote:Op zondag 30 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad. Als pestkop ben je altijd de boosdoener.
Mja ik denk dat dat wel het ding is waar veel deelnemers niet genoeg bij stilstaanquote:
Het is geen ponykamp.quote:Op zondag 30 april 2023 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja ik denk dat dat wel het ding is waar veel deelnemers niet genoeg bij stilstaan
Waarin je jezelf laat zien als een bepaald personage.quote:
Dat dus, het gaat om 800K ....quote:
Wel wat Puzzie post,je moet wel weten waar je in stapt.quote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Waarin je jezelf laat zien als een bepaald personage.
Ik stel voor iets van fragmenten te laten zien.In BB werkte dat ook prima met Tweets.quote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En laat ze niet de hele dag klaverjassen, biljarten maar maak het ze eens echt moeilijk ....
quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uurfilmpjes van vandaag, inclusief de faal van Isaac vanmorgen vroeg ...
Ik geef het je te doen, 18 uur lopen. Ik vind het absoluut geen faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja, dat kan ook, maar doe eens iets en provoceer, Mirthe, Erik, Moriama, Bern, Sasha en JW kunnenquote:Op zondag 30 april 2023 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel voor iets van fragmenten te laten zien.In BB werkte dat ook prima met Tweets.
Er zijn al mooi wat rotte appels weg.quote:Op zondag 30 april 2023 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar doe eens iets en provoceer, Mirthe, Erik, Moriama, Bern, Sasha en JW kunnen
niet zo maar in de finale komen, weg met die lui ....
De helft daarvan komt sowieso in de finale want er is altijd ook een tegenstander nodigquote:Op zondag 30 april 2023 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar doe eens iets en provoceer, Mirthe, Erik, Moriama, Bern, Sasha en JW kunnen
niet zo maar in de finale komen, weg met die lui ....
Maar ik denk dat de meeste deelnemers niet goed hebben nagedacht over waar ze in werkelijkheid mee te maken krijgenquote:Op zondag 30 april 2023 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Waarin je jezelf laat zien als een bepaald personage.
Tot mijn grote verbazing loopt deze show nog altijd en tot mijn nog grotere verbazing zit er nog altijd ruim 8 ton in de te winnen prijzenpot.quote:Op zondag 30 april 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de meeste deelnemers niet goed hebben nagedacht over waar ze in werkelijkheid mee te maken krijgen
Het principe \ de kunst van het programma is om niet alleen met elkaar te leven, maar elkaar ook uit te schakelen. Het is een lange, psychische en fysieke gameshow die een jaar duurt en uiteindelijk blijft er één winnaar over."
------------------------
de manipulatieve trucjes om deelnemers tegen elkaar uit te spelen. Van de sadistische ondertoon van de show, van de vernederingen die de deelnemers zich laten welgevallen, zogenaamd omdat ze vrijwillig ‘de uitdaging van hun leven aangaan’, maar in werkelijkheid omdat De Mol (geschat vermogen: 2 miljard) ze een worst van 1 miljoen voorhoudt. In Million Dollar Island, nog zo’n pareltje van Talpa, werd uiteindelijk slechts 170.000 duizend euro uitgekeerd, dus ze zouden beter kunnen weten. Maar daarin zit helaas de tragiek: verblind door geld en bekendheid weten ze niet beter.
https://www.parool.nl/kun(...)ieke-geest~bf085f52/
Waar staan de filmpjes?quote:Op zondag 30 april 2023 22:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen, 18 uur lopen. Ik vind het absoluut geen faal
Staan hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens , ik vind het ook absoluut geen faal , hier komt toch een beetje het ego om de hoek , opgeven is zwak terwijl je het ook positief kan bekijken : ze hebben ruim 70 kilometer gelopen. Ze hebben elkaar weer op een hele andere manier gezien en een leuke dag gehad . Wat maakt die 24 uur dan nog uit?quote:Op zondag 30 april 2023 22:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen, 18 uur lopen. Ik vind het absoluut geen faal
Ik heb één keer gekeken en vond er niets aanquote:Op zondag 30 april 2023 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing loopt deze show nog altijd en tot mijn nog grotere verbazing zit er nog altijd ruim 8 ton in de te winnen prijzenpot.
Nou dat zegt niks over mij. Je mag het ook wel een beetje met een knipoog zien dat ik extra streng ben op Isaac met zijn grote mond.quote:Op zondag 30 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , ik vind het ook absoluut geen faal , hier komt toch een beetje het ego om de hoek , opgeven is zwak terwijl je het ook positief kan bekijken : ze hebben ruim 70 kilometer gelopen. Ze hebben elkaar weer op een hele andere manier gezien en een leuke dag gehad . Wat maakt die 24 uur dan nog uit?
het zegt wat over ons ,niet over hun
Ik had het niet over jouquote:Op zondag 30 april 2023 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat zegt niks over mij. Je mag het ook wel een beetje met een knipoog zien dat ik extra streng ben op Isaac met zijn grote mond.
Wel lekkerquote:Op zondag 30 april 2023 23:03 schreef Thorelf het volgende:
Zo daar gaat de halve pot in mirthe haar mond... 1 sneetje veel pindakaas en nutella
quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 23:10 schreef Puzzie het volgende:
JW:' Ik kan zo in slaap val'n hoor
[ afbeelding ]
Verbaast me nix.. JW doet van alles aaien, poetsen, friemelen.. maar Eunie lig er voor dood bijquote:Op zondag 30 april 2023 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Is JW Slapen bij EuNice in de Kas?quote:Op zondag 30 april 2023 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat wel vaker gewoon wat om Mirthe heen te draaien..quote:Op zondag 30 april 2023 23:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Staat Erik nu te wachten tot hij de plaatjes van HF mag aflikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 30 april 2023 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat wel vaker gewoon wat om Mirthe heen te draaien..Ja Erik ziet weer mogelijkheden nu Kenzy uit beeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik spreek dan wel Spaans met haarquote:Op zondag 30 april 2023 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ,maar dat zou vanavond prima kunnen
quote:Op zondag 30 april 2023 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Erik ziet weer mogelijkheden nu Kenzy uit beeld is![]()
quote:Op zondag 30 april 2023 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat wel vaker gewoon wat om Mirthe heen te draaien..ff zijn natte droom opladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is nog zo'n ander SBS programma waar al meerdere bewoners een dag hebben doorgebracht ... wie weetquote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik gun die man absoluut een leuke vrouw, maar hij moet wel realistisch blijven.
Welneequote:Op zondag 30 april 2023 23:19 schreef Judiwi het volgende:
Toch moet dit wel vervelend voor Esther zijn als ze dit te zien krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neequote:Op zondag 30 april 2023 23:33 schreef KinKiJan het volgende:
Is dit trouwens weer een "Eunice slaapt in de kas met..." sessie of liggen ze zomaar daar?
Eunice is 'n hele goede anticonceptie, een vraag en je zit met 'n slappuhquote:Op zondag 30 april 2023 23:38 schreef Puzzie het volgende:
Euinie heeft weer een vraag
Als JW de loods uit is , zou hij dan niet weer met Bianca verder kunnen?
JW zucht.... een soort van
Dit soort rare dingen doet Eunie nou altijd als het om liefjes /dates/relaties en JW gaat
Uithoren en vissen en stiekem zelf willen weten of JW meer met haar wil
Die van Erik vond ik wel interessant eigenlijk. Met JW ga ik sowieso overslaanquote:
Jaquote:Op zondag 30 april 2023 23:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice is 'n hele goede anticonceptie, een vraag en je zit met 'n slappuh![]()
Misschien wordt dit wel de logeernachtquote:Op zondag 30 april 2023 23:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Erik vond ik wel interessant eigenlijk. Met JW ga ik sowieso overslaan
quote:Op zondag 30 april 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien wordt dit wel de logeernacht
Precies. Vind het een knappe prestatie. Doe het hem niet naquote:Op zondag 30 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , ik vind het ook absoluut geen faal , hier komt toch een beetje het ego om de hoek , opgeven is zwak terwijl je het ook positief kan bekijken : ze hebben ruim 70 kilometer gelopen. Ze hebben elkaar weer op een hele andere manier gezien en een leuke dag gehad . Wat maakt die 24 uur dan nog uit?
het zegt wat over ons ,niet over hun
Niet alleen Ice maar meer mensen hebben heel wat kilometers gemaakt. maar voor de meesten was Bep de grote verrassing van die dag/nachtquote:Op zondag 30 april 2023 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Vind het een knappe prestatie. Doe het hem niet na
quote:Op zondag 30 april 2023 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kom op Jeff, ga lekker naar Kim toe, het is mooi geweest, fuck de FEBO ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff wil weer naar huis - 30 april 2023.Dan is het einde programma...gaat niet gebeuren. Mag hij niet, kan niet ook van Kim niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 01-05-2023 00:12:31 ]Allemaal cabaretteketet!
Dat doet ze dan maar snel buiten de loodsquote:Op maandag 1 mei 2023 00:06 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft al een mooie trouwjurk gezien waar ze wel in zou willen trouwen
quote:Op zondag 30 april 2023 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kom op Jeff, ga lekker naar Kim toe, het is mooi geweest, fuck de FEBO ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff wil weer naar huis - 30 april 2023.Ik zou het als kijker/ streamer heel erg jammer vinden als hij weg zou gaan, maar ik begrijp ook wel dat de enorme verveling voor een bezig type als Jeff vreselijk is. Sommigen kunnen daar mee dealen en vermaken zich hele dagen met kaarten en andere spelletjes, schminken, haren krullen, roddelen etc. Ik zou daar ook stapelgek worden, zonder prikkels, met dezelfde mensen, zonder enige uitdaging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Sorry.. ik weet niet waar ik moest zoeken.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Geen tag voor mij met antwoord wát Babet nou precies geroddeld had, zal wel meevallen dus
Kon het niet vinden, heb wel gezocht .....quote:Op maandag 1 mei 2023 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Geen tag voor mij met antwoord wát Babet nou precies geroddeld had, zal wel meevallen dus
quote:Op maandag 1 mei 2023 00:23 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Sorry.. ik weet niet waar ik moest zoeken.
Het bestaat vast nietquote:Op maandag 1 mei 2023 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, heb wel gezocht .....
Als ze in augustus kan zingen krijgt ze van JW een motorquote:Op maandag 1 mei 2023 00:06 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft al een mooie trouwjurk gezien waar ze wel in zou willen trouwen
Dat heeft JW wel slim gedaan want dat kan ze nietquote:Op maandag 1 mei 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze in augustus kan zingen krijgt ze van JW een motor
Grote kans ..quote:
Kan ze beter zuigen ....quote:Op maandag 1 mei 2023 00:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans ..
maar ze lult en lult maar door om hem in die kas te houden
Het meeste gaat ook van haar uit, hij moet haar ook steeds kriebelen, kroelen, masseren, komt niet van hemzelf uit en liever stopt hij er ook snel meequote:Op maandag 1 mei 2023 00:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans ..
maar ze lult en lult maar door om hem in die kas te houden
JW vindt alles goed ... maakt hem niet uitquote:Op maandag 1 mei 2023 00:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het meeste gaat ook van haar uit, hij moet haar ook steeds kriebelen, kroelen, masseren, komt niet van hemzelf uit en liever stopt hij er ook snel mee
JW wil vast wel meer ,maar niet daar . Snap ik ook wel weer maar Eunie gaat maar door ,wil alle aandachtquote:Op maandag 1 mei 2023 00:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het meeste gaat ook van haar uit, hij moet haar ook steeds kriebelen, kroelen, masseren, komt niet van hemzelf uit en liever stopt hij er ook snel mee
Kleine meisje spelenquote:Op maandag 1 mei 2023 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW wil vast wel meer ,maar niet daar . Snap ik ook wel weer maar Eunie gaat maar door ,wil alle aandacht
Ieuuww dat geluid
Echt hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
Ze wil hem niet loslaten, hij wil slapen
"nog éen knuffel "
Hij moet het heel lief vragen en er om slijmenquote:Op maandag 1 mei 2023 00:53 schreef Puzzie het volgende:
Eunie bah
Ze masseert iedereen , en als JW zegt dat ze hem ook wel mag masseren roept ze ;'ik blijf niet masseren'
dat chanteren en manipuleren wat ze doet
[ afbeelding ]
Nou doet ze het zelf hoor...quote:Op maandag 1 mei 2023 00:51 schreef Flow3r het volgende:
JW : ga jij morgen mijn hamstring maar eens masseren
Eunice : ik masseer liever iets anders HAHAAAAAAAA
quote:Op maandag 1 mei 2023 00:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij moet het heel lief vragen en er om slijmen
even over JW lullen en bevestiging vragenquote:
Ja precies, niks kleine zusje waar ze en band mee heeft , alles draait alleen nog om JWquote:Op maandag 1 mei 2023 01:17 schreef Flow3r het volgende:
Ze vindt Mirthe nu weer heel belangrijk, na haar de hele avond niet gezien te hebben
Feeksquote:Op maandag 1 mei 2023 01:24 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe weer over die tafels
Eunice : dat heb ik al gehoord
'Das toch ICE's menu!? stond voor zondag begreep ik , maar vanwege zn 24-walk fail is het verzet en is maandag HF naar zondag verzetquote:Op maandag 1 mei 2023 01:33 schreef Judiwi het volgende:
Morgen met surf en turf. Doet Wendy dan mee of JW.
Vind je mij dominant ?quote:
Mirthe krijgt niet eens de kans johquote:Op maandag 1 mei 2023 01:39 schreef Puzzie het volgende:
Eunie maakt wel misbruik van de situatie en van Mirthes ADD gedachten en gevoelens die ze kwijt wil,
maar goed dat vind ik dan![]()
Dat vind ik altijd wel leuk van haar en heel erg herkenbaarquote:Op maandag 1 mei 2023 01:40 schreef Flow3r het volgende:
die gezichtsuitdrukkingen van Mirthe![]()
[ afbeelding ]
Echt hoor .. heel uitgekiendquote:Op maandag 1 mei 2023 01:44 schreef Flow3r het volgende:
Eunice lokt Mirthe mee om muesli te gaan eten
ja te jagen dat Mirthe op moest schietenquote:Op maandag 1 mei 2023 01:46 schreef chufi het volgende:
Oh Eubice stond echt ook nog achter de deur te wachten
En nu zegt ze ..ik ga naar bedquote:Op maandag 1 mei 2023 01:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja te jagen dat Mirthe op moest schieten
Alles is van Euniequote:Op maandag 1 mei 2023 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe vroeg waar de podcast was, die had Eunice, ze geeft hem aan Mirthe maar moet hem wel morgenvroeg terug hebben
maar ze is niet dominant hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 01:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles is van Eunie![]()
Zij bepaalt heel veel , boeken ,podcast , drummen en ga maar door
Zij is Mexicaans en ik... laat maar danquote:Op maandag 1 mei 2023 01:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks met Mexicaanse te maken, alles met Eunice'karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |