Waarom was ze boos?quote:
Nou wat me donderdag ook opviel was toen Rupie zo uitviel tegen Wendy (whiskygate)quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Rupie doet wel vaker vervelend tegen Mori
Die is sowieso moeilijk te verstaan en als ze boos is helemaal. Jammer is dat.quote:
En dan zegt ze ik ben niet boos zo praat ik gewoonquote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is sowieso moeilijk te verstaan en als ze boos is helemaal. Jammer is dat.
Leuke Estherkapsel.quote:
Ik heb ze er nooit over gehoordquote:Op zondag 30 april 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus niemand behalve oude kamer 3 weet nog dat Ivor het uit heeft gemaakt.
sasha en jappie wel en de rest zal het niet boeien denk ikquote:Op zondag 30 april 2023 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus niemand behalve oude kamer 3 weet nog dat Ivor het uit heeft gemaakt.
Wendy zei vanmiddag dat rupie vervelend werd als hij moe isquote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou wat me donderdag ook opviel was toen Rupie zo uitviel tegen Wendy (whiskygate)
Bah !! nasty en beledigd doen omdat ze whisky dronken en hem niet hadden gevraagd
Rupie heeft tijdens zijn maand van alles uitgevreten zonder dat anderen daar in betrokken werden en dan zo sneu doen
Ik vind Rupie echt wel tof, maar die maand dat hij manager was heeft hij er een puinhoop van gemaakt , ook geen verantwoordelijkheid genomen voor zijn acties , zelf van alles besteld , samen met Imi in het kantoor zitten sneaken met eten en drank ten koste van de rest . Zijn gedrag en houding in die whisky situatie vond ik zwaar asociaal en egocentrisch en ik ben hem wel iets minder leuk gaan vindenquote:Op zondag 30 april 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy zei vanmiddag dat rupie vervelend werd als hij moe is
sloeg ook nergens op en was echt om te rellenquote:Op zondag 30 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Rupie echt wel tof, maar die maand dat hij manager was heeft hij er een puinhoop van gemaakt , ook geen verantwoordelijkheid genomen voor zijn acties , zelf van alles besteld , samen met Imi in het kantoor zitten sneaken met eten en drank ten koste van de rest . Zijn gedrag en houding in die whisky situatie vond ik zwaar asociaal en egocentrisch en ik ben hem wel iets minder leuk gaan vinden
Voor mijn gevoel wordt er onderling ook veel minder geklaagd over de manager dan in andere maanden. Ze spreken niet veel complimenten uit maar normaal gesproken wordt er meer kritiek geleverdquote:Op zondag 30 april 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
sloeg ook nergens op en was echt om te rellen
flauw en kinderachtig
en misschien wel een beetje jaloers
dat Wendy het echt goed doet
quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dames en heren,
Nog veel kijkplezier maar mijn wekker gaat weer vroeg af dus Truste alvast
Xx
Ze had ook wel een makkelijk maand niet echt gedoe waar ze in moest bemiddelen en zo. `niet veel mensen die met problemen bij haar kwamen, geen brieven die binnen kwamen niemand onverwachts naar huis. Al me al een rustige maand geweest.quote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wordt er onderling ook veel minder geklaagd over de manager dan in andere maanden. Ze spreken niet veel complimenten uit maar normaal gesproken wordt er meer kritiek geleverd
quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had ook wel een makkelijk maand niet echt gedoe waar ze in moest bemiddelen en zo. `niet veel mensen die met problemen bij haar kwamen, geen brieven die binnen kwamen niemand onverwachts naar huis. Al me al een rustige maand geweest.
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
mensen die voor 300 euro mochten shoppen
erg veel stellingen erg veel
budget was ook niet geweldig
dus heeft ze dat heel goed gedaanquote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.
Jakkes😒quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Erik maakt de biljartballen schoon met zijn eigen speeksel en dan met een doekje er over wrijven
En door eerlijk management: iedereen mag wat koken (zo eet iedereen soms naar eigen voorkeur), er wordt niets achterover gedrukt en ze is transparant over de uitgaven. En ze zorgt voor een over all betere sfeer omdat alles goed geregeld is dus de groep minder geneigd is tot stelen/elkaar aanspreken op teveel nemen etcquote:Op zondag 30 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft ze dat heel goed gedaan
Zalando en bol heeft ze er heel goed en vlot doorheen gekregen
Ice had daar veel meer moeite mee
Met het erdoorheen jagen van de stellingen voorkwam ze juist gedoe waarin ze eventueel zou moeten bemiddelen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over probleme oplossen, geld problemen hebben de meeste wel gehad. `en zalando is ook al eerder geweest. En die stellingen joeg ze er door heen ontbrak er een punt ging ze op groen staan. Dus kwamen daaruit geen problemen.
Mooi voorbeeld daarvan was Eunice die de uitgaven in twijfel trok Waarop Wendy zei: "Kom jij gelijk maar even mee naar boven."quote:Op zondag 30 april 2023 21:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En door eerlijk management: iedereen mag wat koken (zo eet iedereen soms naar eigen voorkeur), er wordt niets achterover gedrukt en ze is transparant over de uitgaven. En ze zorgt voor een over all betere sfeer omdat alles goed geregeld is dus de groep minder geneigd is tot stelen/elkaar aanspreken op teveel nemen etc
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werdenquote:Op zondag 30 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met het erdoorheen jagen van de stellingen voorkwam ze juist gedoe waarin ze eventueel zou moeten bemiddelen.
"Niet zeuren, 24 uur de tijd voor gehad dus nu kiezen rood/groen? Next!"
Over die 6500 euro waren er ook genoeg pist hoor.quote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werden
Oh ja ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat het vermakelijker voor ons is als er minder over de manager wordt geklaagd. Puur als signaal dat ze het dus naar de zin van (de meeste) andere bewoners ook goed doetquote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Conflict vermijdend dus. Voor de streamers is het juist leuk als stellingen niet doorgingen en mensen Pist off daarover werden
Wat zeker, ze was er ook een die zich niet overal mee bemoeide en als een gek door het huis aan het schreeuwen was.quote:Op zondag 30 april 2023 21:20 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat het vermakelijker voor ons is als er minder over de manager wordt geklaagd. Puur als signaal dat ze het dus naar de zin van (de meeste) andere bewoners ook goed doet
Oja Sas en Jappie ook natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2023 20:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
sasha en jappie wel en de rest zal het niet boeien denk ik
Sasha zit er niet voor het geld. Nou geen probleem dus als ze eruit gestemd wordtquote:Op zondag 30 april 2023 21:27 schreef Judiwi het volgende:
Heeft Bern het over zich zelf. Een groep die niks hebben hoeven te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |