Of geef hem aan spakenburgquote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef Nober het volgende:
Bij een gelijkspel kun je ook besluiten dat niemand de beker krijgt.
El Ghaziquote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke Ajacied gaat denken jullie de beslissende penalty missen?
Basseyquote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet een. PSV mistquote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
El Ghaziquote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:
Het is echt niet om aan te gluren. Wat zijn dit armoedige ploegen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Bijzonder dat Feyenoord dit seizoen van deze twee strontploegen verloren heeft.
quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil bassey een penalty zien nemen
Al besprokenquote:
Waterreus.quote:Op zondag 30 april 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan hebben we weer een nieuw gifje.quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil bassey een penalty zien nemen
nou ja dat potje in april was dan ook de definitie van een strontwedstrijd.quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Heb je Feyenoord tegen Ajax en PSV gezien?quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is echt niet om aan te gluren. Wat zijn dit armoedige ploegen.
Van ons zulf verloren.quote:Op zondag 30 april 2023 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Dat is dan het enige dat ze kunnen mikken hihaho.quote:
Oké Klaassenweetallesquote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
in mijn topjaren speelde ik 3 wedstrijden op een dag
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty'squote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt nog nooit gezien deze ajax wissels?
Was dat tegelijk met je studie?quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
nee zo ver kan die niet denkenquote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heitinga is niet met de penaltyserie bezig
Klaverjassen?quote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Flegmatiek en onbevangen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty's
dit heb ik van een voetbal datanerd
jaquote:
@KingRolandquote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik keek even niet echt en hoor ineens dat God mag invallen.
Wel gelachen.
Was het jonkie Heitinga niet; die een penal serie voor Oranje besliste?.quote:Op zondag 30 april 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het schijnt zo te zijn dat jonge spelers beter presteren onder die rare druk van penalty's
dit heb ik van een voetbal datanerd
2004 ja.quote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Was het jonkie Heitinga niet; die een penal serie voor Oranje besliste?.
Drommel gaat het vandaag doen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Drommel is dat niet.
geen ideequote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Was het jonkie Heitinga niet; die een penal serie voor Oranje besliste?.
Maar echt hoorquote:
Die mentaliteit is ook hard nodig op Harvardquote:Op zondag 30 april 2023 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
mijn studie was eigenlijk mijn hobby
Ik mis de tijd van voetbaltoernooitjes en tussen de wedstrijden door het op een zuipen te zettenquote:Op zondag 30 april 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Één Gakpo maakt dit PSV zo'n 40-45 keer beter heeft mijn Harvardmodel uitgewezen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nou ja dat potje in april was dan ook de definitie van een strontwedstrijd.
tegen PSV waren we nog niet zo goed en toen hadden ze Gakpo nog
klaas is een government troll opgeleid op hardvardquote:Op zondag 30 april 2023 20:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die mentaliteit is ook hard nodig op Harvard
De Kelderklasse Leef met vriendenteamsquote:Op zondag 30 april 2023 20:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van voetbaltoernooitjes en tussen de wedstrijden door het op een zuipen te zetten![]()
Bij de finale twee dronken teams tegenover elkaar haha.
En twee Gakpo's?quote:Op zondag 30 april 2023 20:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Één Gakpo maakt dit PSV zo'n 40-45 keer beter heeft mijn Harvardmodel uitgewezen.
Kratten bier lagen al klaar achter de goalquote:Op zondag 30 april 2023 20:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van voetbaltoernooitjes en tussen de wedstrijden door het op een zuipen te zetten![]()
Bij de finale twee dronken teams tegenover elkaar haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |