quote:Op zondag 30 april 2023 18:26 schreef asco het volgende:
Wat een stel opgefokte apen zeg. Ik ga zuipen.
Stukje bijgeloof.quote:Op zondag 30 april 2023 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Ruud die look steeds zo hebben voor een sponsor?
quote:Op zondag 30 april 2023 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje gelukspetquote:Op zondag 30 april 2023 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Ik vermoed beide.quote:Op zondag 30 april 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trekt Tiktok mensen aan met een verstandelijke beperking, of veroorzaakt het gebruik van Tiktok een verstandelijke beperking?
Met Tadic als de grote leider. Wat een jankbekquote:Op zondag 30 april 2023 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is permanten ongesteld. Wat een calimero elftal is dat geworden.
Hertog Jan.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb water.
Zelfdequote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Ligt eraan of je IP adres ook Maltanees is. Via deze link kun je kijken in welke land men denkt te zijn. http://ip-api.com/json/quote:Op zondag 30 april 2023 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hier in Malta werkt het vaker niet dan wel.
Wellicht kun je nog contact leggen met een leuke minderjarigequote:Op zondag 30 april 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ook ik kijk nu via TikTok.
Vanaf nu mag ik denk ik ook meeposten met KLB.
Ik ga nu koffie zetten.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
witte wijnquote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Ik kijk ook via Tiktok.quote:Op zondag 30 april 2023 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ook ik kijk nu via TikTok.
Vanaf nu mag ik denk ik ook meeposten met KLB.
Karmeliet.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
Die vrouwelijke commentator heeft het heel de tijd over wat 'de mensen' en 'de chat' zegt.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kijk ook via Tiktok.
Mannelijke en vrouwelijke commentator.
Klopt. Ajax onwaardig. Lijkt Feyenoord wel, de wereld staat op zijn kop.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met Tadic als de grote leider. Wat een jankbek
Azijn. Dan denk ik steeds: gelukkig is er toch nog iets vervelender dan deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb water.
ik ben niet gestoptquote:Op zondag 30 april 2023 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je 10 uur te laat.
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 30 april 2023 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHAHAHAHA
Schoffelt Simons ff onderuit
Maltees. Maar ondanks dat ik Starlink heb, heb ik gewoon een Maltees IP adres.quote:Op zondag 30 april 2023 18:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je IP adres ook Maltanees is. Via deze link kun je kijken in welke land men denkt te zijn. http://ip-api.com/json/
Neh.quote:
Klaassen is een patient.quote:Op zondag 30 april 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaassen is echt zo'n ongekende vreselijke gozer.
De beker wacht op niemandquote:
Ja dat is meestal zo bij hem, opgefokt mannetjequote:Op zondag 30 april 2023 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Klaassen heeft ook weer coke gesnoven ofzo?
Omdat het gewoon een mongolenactie wasquote:
Sanchez kreeg geel.quote:
Vroeger was hij toch niet zo?quote:Op zondag 30 april 2023 18:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo bij hem, opgefokt mannetje
Ja niveau van lik mn vestjequote:Op zondag 30 april 2023 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Stelletje jankerds van beide kanten. Met je hoofdklasseniveau
Rochefort 10 hierquote:
Troostprijs.quote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef Scrummie het volgende:
We kunnen straks wel spreken van een bekerwinnaar van de armoede.
Van der Linden straks topscorer.quote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord supporter gespotquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd wat dit zegt over clubs die van allebei verliezen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar wel de meeste kansenquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
Het ‘oppermachtige’ PSV met wel 30% balbezit.
@:littlerabbit @:leolinedance
Dat is die spits van Spakenburg toch? Dat is wel armoede jaquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van der Linden straks topscorer.
Ja, dan ben je de kampioen van de armoede.
Een beetje oostblokkert kan wel wat hebbenquote:
je kijkt op tiktok debielquote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze zitten nu vips te spotten zoals vincent van der voort
wat is dit voor achterlijk vermoeiende stream.
Niet weten waar de kracht van PSV ligt.quote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
PSV heeft veel meer kwaliteit, gek dat ze Ajax het spel laten maken. 70 procent balbezit inmiddels voor Ajax…
Zou bij Ajax niet misstaanquote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is die spits van Spakenburg toch? Dat is wel armoede ja
er lopen spelers bij met name ajax die bij heerenveen niet per se zouden spelenquote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt van beide kanten nergens op. Lijken wel twee middenmotors.
Het is niet heel uitzonderlijk dat de topscorer in de beker van amateurs komt volgens mij. De spelers met 4 goals zijn ook amateursquote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is die spits van Spakenburg toch? Dat is wel armoede ja
Jaan de Graaff?quote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet heel uitzonderlijk dat de topscorer in de beker van amateurs komt volgens mij. De spelers met 4 goals zijn ook amateurs
oe
Dan was het tenminste wel een wedstrijd geweest.quote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt van beide kanten nergens op. Lijken wel twee middenmotors.
Dat hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen we anders met zijn allen Jachtseizoen van StukTV terugkijken?
Jij hebt niks om handen hequote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen we anders met zijn allen Jachtseizoen van StukTV terugkijken?
Dit seizoen al minimaal drie dommere aankopen maar die Sanchez is niet heel goed nee.quote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik ben een Ajax supporter, maar die Sanchez is echt de domste aankoop ooit. Hoe kan je die man gescout hebben? Iedereen ziet dat ie er niks van kan. Daarnaast ook nog zo een domme gele kaart, waarbij hij zichzelf beperkt.
Hoezo “maar”? Als je supporter bent mag je kritisch zijn. Dan ben je juist een supporter. Behalve dan in F1, als je daar kritisch bent op Max ben je gelijk een troll.quote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik ben een Ajax supporter, maar die Sanchez is echt de domste aankoop ooit. Hoe kan je die man gescout hebben? Iedereen ziet dat ie er niks van kan. Daarnaast ook nog zo een domme gele kaart, waarbij hij zichzelf beperkt.
Klinkt toch leuker dan deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 april 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze zitten nu vips te spotten zoals vincent van der voort
wat is dit voor achterlijk vermoeiende stream.
Balbezit boeit echt niemandquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
Het ‘oppermachtige’ PSV met wel 30% balbezit.
@:littlerabbit @:leolinedance
Ben je daar nou nog steeds mee bezigquote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo “maar”? Als je supporter bent mag je kritisch zijn. Dan ben je juist een supporter. Behalve dan in F1, als je daar kritisch bent op Max ben je gelijk een troll.
Je opende anders wel echt een oerdom topic vanmiddag.quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo “maar”? Als je supporter bent mag je kritisch zijn. Dan ben je juist een supporter. Behalve dan in F1, als je daar kritisch bent op Max ben je gelijk een troll.
Ik weet ook niet wie die vrouw is, maar hij zei net Aleta tegen haar.quote:Op zondag 30 april 2023 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja ik weet het maar ik ben alsnog verbaasd ofzo
Ik ruik frustratie.quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is geen sport.quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dan zal het Helene zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie die vrouw is, maar hij zei net Aleta tegen haar.
Waarom spelen die niet mee dan?quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel merken dat de kampioen niet meedoet, wat een matig voetbal
Maar de kampioen doet wel mee?quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel merken dat de kampioen niet meedoet, wat een matig voetbal
Wellicht een leuke deelnemer voor jachtseizoen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
Klaassen lijkt me wel iemand die snel roadrage heeft.
quote:
Nee ik heb een nieuwe waardering gekregen voor ESPN.quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt toch leuker dan deze wedstrijd.
Hou mij op de hoogte
F1quote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemandquote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
Wie van Ajax gaat als eerste met 2x rood er vanaf?
2x rood? Daar moet ik even over nadenken.quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
2x rood?quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
Geen idee, een uitnodiging verzenden in hun eigen stadion had me ook wel zo beleefd geleken.quote:
2x rood om eraf te moeten.quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
2x roodGodquote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
Rulliquote:Op zondag 30 april 2023 18:42 schreef LethalNinja het volgende:
Kan iemand van Ajax de bal bij zich houden?
@capuchon_jongen is weer bezigquote:Op zondag 30 april 2023 18:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2x rood om eraf te moeten.
Zijn dit de nieuwe spelregels?
Dit kan niet.quote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
Higler fluit hè, kun je alles verwachten.quote:
Nou eigenlijk was dat een normaal topic. Zie dat het inmiddels verwijderd is. Wtfquote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je opende anders wel echt een oerdom topic vanmiddag.
Ervan uitgaan dat Brobbey het haalt tot de 22ste minuut is al een gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 30 april 2023 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had trouwens voorspeld dat Brobbey de eerste goal zou maken in minuut 22.
Was ik weer eens dom
Of met 2x roodquote:Op zondag 30 april 2023 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
alvarez gaat er straks af met 2x geel
Ja, dan ga je eraf met een paarse kaart en moet je verplicht mee doen aan een drag queen show.quote:Op zondag 30 april 2023 18:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2x rood om eraf te moeten.
Zijn dit de nieuwe spelregels?
Oranje!quote:Op zondag 30 april 2023 18:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Higler fluit hè, kun je alles verwachten.
Dat lijkt mij wel wat voor Klaassen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dan ga je eraf met een paarse kaart en moet je verplicht mee doen aan een drag queen show.
Verplaatst naar F1.quote:Op zondag 30 april 2023 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was dat een normaal topic. Zie dat het inmiddels verwijderd is. Wtf
alledrie terechtquote:Op zondag 30 april 2023 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kreeg wel ooit iemand 3x geel op het WK!
Dan ken jij de Afrika cup nog niet!quote:
Hier of op het veld?quote:Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Pas nadat iemand achterstaat gaan er klappen vallen jongens
Madquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazzelgoaltje voor Ajax.
Maar helaas tellen die ook.
Fluiten hem bij elk balcontact uit dus dat snap ik nog netquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Haags het volgende:
Bergwijn lekker provoceren richting aanhang psv. Waar blijft die rode kaart?
Ja want hij is anders zon warme persoonlijkheidquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Drekkoning het volgende:
Klaassen is een slechte invloed op Luuk
Dat hij nog geen geel heeft slaat nergens op.quote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Tadic weer de stoere jongen uithangen ook
Maar het is al avond.quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er gaan rode kaarten vallen vanmiddag
Terwijl het oorspronkelijk een Ajax speler is. Kkdomme psv aanhang GENOTquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fluiten hem bij elk balcontact uit dus dat snap ik nog net
Het is echt gigantisch treurig weer vandaag.quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef RipCity het volgende:
Grijp eens een keer in richting die spelers joh.
Ja daarom mooie reactie naar de boerenquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fluiten hem bij elk balcontact uit dus dat snap ik nog net
Hans dankjequote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Wat is voetbal toch afgezakt tot een bedenkelijk niveau. Binnen een paar minuten laat eerst Ajax zich van de slechtste kant zien, berghuis voorop door als een debiel aan dat shirt te gaan trekken en aan de andere kant een paar minuten later laat de Jong ook zien wat zuurstof tekort te hebben gehad bij de geboorte.
Dit is toch niet leuk meer zo
Het was een corner, geen doeltrap.quote:
Beetje verhit wedstrijdje.quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen ziedend
Echt, wat een kleuters
quote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Wat is voetbal toch afgezakt tot een bedenkelijk niveau. Binnen een paar minuten laat eerst Ajax zich van de slechtste kant zien, berghuis voorop door als een debiel aan dat shirt te gaan trekken en aan de andere kant een paar minuten later laat de Jong ook zien wat zuurstof tekort te hebben gehad bij de geboorte.
Ik hoop dat ze allebei verliezen!quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef Kerftminister het volgende:
Wat zijn dit twee ontzettende zeikteams zeg. 90 min lang zeuren, kinderachtig doen, duwen, janken.
Overduidelijkquote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het was een corner, geen doeltrap.
Is dat iets nieuws voetbal kijken via tiktok? Is dat dan wel gewoon de espn stream?quote:Op zondag 30 april 2023 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk via Tiktok het gaat allemaal erg snel.
De neutrale kijker is idd de grote verliezer.quote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Waarvan aktequote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Het is een verticale stream met een interactieve chat speciaal voor mensen met een beperking.quote:Op zondag 30 april 2023 18:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws voetbal kijken via tiktok? Is dat dan wel gewoon de espn stream?
Dan zou er couldn't staan. Maar Engels deden ze niet aan op de MAVO zeker.quote:Op zondag 30 april 2023 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verbaast niemand dat je niet kan lezen.
Je maakt dit niet beter voor jezelfquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een verticale stream met een interactieve chat speciaal voor mensen met een beperking.
Zo verloren we eens een WK finale.quote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het was een corner, geen doeltrap.
Koekoekquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zou er couldn't staan. Maar Engels deden ze niet aan op de MAVO zeker.
voor @Nattekatquote:
Daar gedragen Max en Lewis en Perez zich toch ook steeds als kleine kinderen?quote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kijk ook voortaan formule 1, denk.
En Sjorsquote:Op zondag 30 april 2023 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gedragen Max en Lewis en Perez zich toch ook steeds als kleine kinderen?
Ik meen dat op elk niveau Engels een verplichte taal is, maar dat kan ik je niet met zekerheid vertellenquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zou er couldn't staan. Maar Engels deden ze niet aan op de MAVO zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |