Brecel ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:40 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens Neal Foulds hebben Steve Davis, Stephen Hendry en Ronnie alledrie al hun zegen gegeven
Brecel neemt te veel risico vind ik: iets te vaak de net te lastige bal aannemen. Leuk als je in vorm bent maar is niet vol te houden op een WK. Teveel frames per match en het duurt te lang daarvoor.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik al zei na de overwinning op Ronnie: Brecel is zo onberekenbaar dat ie de volgende wedstrijd net zo makkelijk verliest. En ja Si speelt geweldig, maar tegen Ronnie had Brecel met de ogen dicht en de achterkant van zijn keu kunnen spelen en dan lukte het nog. Elk kansje pakte hij meteen,
Nu, not so much.
Ronnie was ook wel echt slecht die laatste sessie. Die kon geen bal potten. Deze Si wint ook makkelijk van de Brecel uit die sessie. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet veel slechter speelt, hij krijgt nu alleen niet zo veel kansen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik al zei na de overwinning op Ronnie: Brecel is zo onberekenbaar dat ie de volgende wedstrijd net zo makkelijk verliest. En ja Si speelt geweldig, maar tegen Ronnie had Brecel met de ogen dicht en de achterkant van zijn keu kunnen spelen en dan lukte het nog. Elk kansje pakte hij meteen,
Nu, not so much.
Hij had toen wel dat elke split goed viel, elke hit-and-hope goed uitpakte. Maar verder inderdaad. Ronnie zei ook dat ie het een stuk moeilijker zag worden tegen iemand die beter speelde dan hij.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ronnie was ook wel echt slecht die laatste sessie. Die kon geen bal potten. Deze Si wint ook makkelijk van de Brecel uit die sessie. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet veel slechter speelt, hij krijgt nu alleen niet zo veel kansen.
11 5quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:07 schreef EP3 het volgende:
Luca met de comeback. Wat was de stand toen ze aan deze sessie begonnen?
Hij is toch een beetje ontdaan.quote:
Top 3 die ik gezien heb komen toch niet uit deze wedstrijd, hoewel het soms ook wel inwisselbaar is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Aan het einde van het toernooi maken ze altijd zo'n top 10 met Shot of the Championship. Maar ze kunnen er ook wel 10 uit deze wedstrijd trekken denk ik. Wat een fantastische partij.
Mijn nummer 2 is deze van Brecelquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Heb alles kunnen zien, maar moest net overstappen toen Luca dit deed natuurlijk
Shot van het toernooi is sowieso van hem.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
Acht frames in 2 uur en een paar minuten. Zo kan het dus ook.
Hij mag zeker niet klagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:30 schreef Zorro het volgende:
Echt fucking ongelofelijk hoe vaak Selby dat geluk heeft
Ken zegt net precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Is Brecel bezig met een comeback zoals Hendry tegen White?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:02 schreef Janneke141 het volgende:
Kan iemand het woordje 'krijgt' in de TT even vervangen door 'geeft'?
Hij heeft ineens zijn spel weer gevondenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
Si verdient nu een frame winning break
Deze wedstrijd verdient een deciderquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij heeft ineens zijn spel weer gevonden
Si speelt het hele toernooi al briljant snooker. Dus n terechte vraag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:07 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even niet en het is ineens helemaal andersom?
De commentatoren op de BBC vroegen zich deze week steeds af waarom we Si nog niet eerder hadden gezien.
Nou ik begin een vermoeden te krijgen.
Was ook maar een grapje hequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Si speelt het hele toernooi al briljant snooker. Dus n terechte vraag.
Het komt hier niet zo vaak op TV maar in de VS en in Azie wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is 8-ball en 9 ball niet zo populair als snooker, terwijl het op cafe vaker wordt gespeeld
Dat is het meestal wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he
Ik doe maar even een beetje psychologie van de koude grond:
Zou het kunnen dat hij bij 14-5 dacht dat ie er al was, concentratieverlies en als Brecel dan een aantal frames op rij pakt dat ie de spanning en druk ineens keihard voelde en nu hij niks meer te verliezen heeft het ineens weer kan
Hij speelde te langzaam. Moet ie niet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
Deze misser had ik niet meer verwacht
Ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Zorro het volgende:
Ik moet eigenlijk weg.
Maar dat wil ik helemaal niet
Ik ben tot zeker 12 uur weg straks, dus ik kan nog wel een paar frames kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:26 schreef wdn het volgende:
Zo briljant als deze game is zo irritant is de andere game![]()
Ik was eigenlijk van plan om op tijd naar bed te gaan, dan zie ik morgenvroeg bij het ontbijt wel hoe het eindigt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben tot zeker 12 uur weg straks, dus ik kan nog wel een paar frames kijken
quote:
Hmmquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is toch wel een van de meest bizarre WK-wedstrijden die ik ooit gezien heb.
De 18-14 of de 18-17 met de misser op zwart?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Hmm
Dat zal mijn hele leven toch Hendry tegen White blijven
Beidequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De 18-14 of de 18-17 met de misser op zwart?
Ik vind er als kijksport weinig inzitten. Niet tot nauwelijks tactiek en te gemakkelijk. Het is vaak hard afstoten en dan afhankelijk van of de ballen toevallig goed liggen de tafel leegspelen of indien niet de ander die dat doet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is 8-ball en 9 ball niet zo populair als snooker, terwijl het op cafe vaker wordt gespeeld
Luca en Snookah?quote:
Jatochquote:
Die moet speltechnisch vandaag wel winnen jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Denis_Shapovalov?wprov=sfla1
Voor de connaisseurs deze!quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, daar gaan we. Twaalf frames hakken in het zand.
Dit ga ik echt niet kijken hoorquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, daar gaan we. Twaalf frames hakken in het zand.
Je mist weinig. Fouten aan beide kanten, maar Allen wordt in feite stukgeselby't.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit ga ik echt niet kijken hoor
Erg benieuwd wel naar de eerste sessie in de finale mocht selby dit winnen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je mist weinig. Fouten aan beide kanten, maar Allen wordt in feite stukgeselby't.
Entertaininglyquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben bang dat Brecel snoeihard van Selby gaat verliezen. Die wordt in de eerste paar frames helemaal gek gespeeld en daarna begint ie met ballen te gooien.
Selby vind ik veel minder overtuigend dan Brecel dit toernooi. Maar het wordt wel n clash van speelstijlen, ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben bang dat Brecel snoeihard van Selby gaat verliezen. Die wordt in de eerste paar frames helemaal gek gespeeld en daarna begint ie met ballen te gooien.
ja maar dat was in frame 35 of zo..quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Entertainingly
Selby werd toch ook gek van Ronnie toen die wilde ballen ging spelen vorig jaar.
.
Nee, denk dat ze dit wel uit gaan spelen. Zou nachtwerk kunnen worden, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:14 schreef wdn het volgende:
spelen ze dit vandaag uit of kan het ook nog naar morgen?
Duurde toch wel evenquote:Op zondag 30 april 2023 00:37 schreef wdn het volgende:
Dat ging bijna fout maar Allen lijkt onderweg naar 16-14
Mooi moment om een witte te potten![]()
Jammer dat de rode slecht liggen hiervoor
Gaan we weerAllen pot weer eens een rode na een minuut of 10.
dit mag hij niet meer weggevenondanks de bruine
Of toch
dit geeft Selby niet meer weg
dat was a bewuste jinxquote:
ik heb een zak chips opengetrokken die voor de F1 straks zou zijnquote:Op zondag 30 april 2023 00:59 schreef GwaiLow het volgende:
Poh dat was een lang frame. Inmiddels zijn alle kazen, worstjes en chippies alweer op. Hoogste tijd om ze voor de zoveelste keer weer aan te vullen!
quote:Op zondag 30 april 2023 01:18 schreef wdn het volgende:
damn Selby.
echt wat is hij aan het klooien
En Allen. Ook
Ik ben een partij moe![]()
dat ik net dacht: laat Selby nu maar winnen
woei. dit mag Allen niet meer weggeven 16-15![]()
Dan ga ik slapen en zie ik wel weer er gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 april 2023 01:26 schreef wdn het volgende:
Als dit 16-16 wordt is het voor mij meer bizar dan Brecel-Si
in de herhaling: ja dat was bewust. Echt wel.
quote:Op zondag 30 april 2023 01:31 schreef koffieleuk het volgende:
Selby weer gewoon weer z'n semi winnen met 17-15, zie ik.
Maar Allen zien we sinds 2009 toch regelmatig ver komen in grote toernooien? Waarschijnlijk dat hij daarom met de landelijke competitie is gestopt.quote:Op zondag 30 april 2023 03:17 schreef svann het volgende:
Was best spannend met die comeback van Allan, hij bleef knokken.
Maar het was natuurlijk een vrij onmogelijke opgave om vijf spellen op rij perse te moeten winnen.
Dacht dat de presentator zei dat Allen sinds 2009 geen competitie meer had gespeeld.
Die gaan dus vaker terug zien.
Dat heb ik dan verkeerd verstaan of begrepen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:33 schreef GwaiLow het volgende:
Maar Allen zien we sinds 2009 toch regelmatig ver komen in grote toernooien? Waarschijnlijk dat hij daarom met de landelijke competitie is gestopt.
Nee het was steeds Selby die na een 40, 50 punten zijn postitie verkloottequote:Op zondag 30 april 2023 03:17 schreef svann het volgende:
Was best spannend met die comeback van Allan, hij bleef knokken.
Maar het was natuurlijk een vrij onmogelijke opgave om vijf spellen op rij perse te moeten winnen.
Dacht dat de presentator zei dat Allen sinds 2009 geen competitie meer had gespeeld.
Die gaan dus vaker terug zien.
Hij was voor de tweede keer zo diep in het toernooi geraaktquote:Op zondag 30 april 2023 12:55 schreef svann het volgende:
[..]
Dat heb ik dan verkeerd verstaan of begrepen.
Ik heb al een behoorlijk tijdje geen snooker meer gevolgd en dacht even de laatste partijtjes mee te pikken bij 16-10.
Tentje neerzetten in de zaalquote:Op zondag 30 april 2023 15:05 schreef Jump het volgende:
Selby lijkt wat vermoeid, straks valt die in slaap bij zijn eigen tempo
We kwamen in de buurt van de 40 punten voor Selby, dan moet die stoppen hequote:
Steve Davis - Dennis Taylor was 8-0quote:Op zondag 30 april 2023 16:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Nounounou voorschot op de wereldtitel aldus eurosport
Net begonnen joh
Die namen ook een voorschot op de wereldtitel. Konden het alleen niet verzilverenquote:Op zondag 30 april 2023 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Steve Davis - Dennis Taylor was 8-0
Jimmy White stond 14-8 tegen Hendry
Als Brecel zo blijft spelen zie ik het niet gebeuren.quote:Op zondag 30 april 2023 20:21 schreef wdn het volgende:
Selby komt wel terug. Dit is nog lang niet gespeeld
Ik wil geen spanning. Ik wil dat Selby verliest. Zo snel mogelijk.quote:Op zondag 30 april 2023 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
7-5 ... De spanning is terug ...
Daar trap ik mooi niet in.quote:Op zondag 30 april 2023 21:38 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik wil dat selby wint omdat zorro wil dat hij verliest
Het is prachtig om te zien hoe Brecel lekker zijn ding doet, hopelijk houd hij dat vast.quote:Op zondag 30 april 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar trap ik mooi niet in.
Jij bent gewoon Selbyfan
Niet gezien, was even Indycar aan het kijken.quote:
Hij is uit de zonequote:Op zondag 30 april 2023 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
Brecel begint toch regelmatig een makkelijke bal te missen.
Hij is met de eerste ronde winst een enorme drempel over gegaan. Misschien is dit daardoor voor hem wel het gemakkelijkste WK, hij voelt zich al 4 wedstrijden lang de winnaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:14 schreef Janneke141 het volgende:
Dat Brecel talent had is op zich niet nieuw en die toernooien die hij won waren natuurlijk ook niet voor niks, maar dit WK stijgt hij toch wel héél ver boven zichzelf uit. Waar haalt hij dit vandaan joh?
quote:Op maandag 1 mei 2023 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op Sporza proberen ze snooker aan dummies uit te leggen. Maar ik snap het niet (en ik denk de schrijver ook niet)
[ afbeelding ]
Dit doen ze dan wel weer leuk!quote:Op maandag 1 mei 2023 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op Sporza proberen ze snooker aan dummies uit te leggen. Maar ik snap het niet (en ik denk de schrijver ook niet)
[ afbeelding ]
Ik had verwacht dat Selby nu al aan de winnende hand zou zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:50 schreef Zorro het volgende:
Het is pas 14-10.
Jimmy White was ook geweldig toen ie 14-8 voorkwam tegen Hendry.
Ik hoop dat Brecel het volhoudt maar ik geloof het pas als de laatste bal erin zit.
Bij 17-15 denk ik dat Brecel toch flinke zorgen heeft.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop op 18-15 voor Luca. Genoeg frames om nog een avondje topsnooker te kunnen kijken, en genoeg marge dat Brecel niet in paniek hoeft te raken
Hier heb je zowaar een goed puntquote:Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef Zorro het volgende:
Brecel is momenteel niks minder dan Ronnie op zijn beste dagen. Uitgezonderd de cueball control, maar dat lost ie met een briljant shot steeds weer op
Wat ik erg sterk vind, is dat hij gewoon zijn gameplan blijft uitvoeren. Ook nu hij ruim voor staat.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef Zorro het volgende:
Brecel is momenteel niks minder dan Ronnie op zijn beste dagen. Uitgezonderd de cueball control, maar dat lost ie met een briljant shot steeds weer op
Like uitgedeeldquote:
In tegenstelling tot voetbalclubs die bij een voorsprong ineens gaan verdedigen en dan volledig overlopen worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat ik erg sterk vind, is dat hij gewoon zijn gameplan blijft uitvoeren. Ook nu hij ruim voor staat.
Ja maar het lijkt meer op het spel wat Trump liet zien in zijn eerste paar jaren.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:22 schreef Zorro het volgende:
Stel je voor dat Luca daar opeens op de grond valt en zijn enkel vastpakt en begint te kreunen gelijk zot als die een slechte bal speeltquote:Op maandag 1 mei 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot voetbalclubs die bij een voorsprong ineens gaan verdedigen en dan volledig overlopen worden.
Heb je vanmorgen die dubbele dubbel bank gezien?quote:
Waarom heeft niemand me verteld dat ze vanmorgen ook gespeeld hebben?quote:Op maandag 1 mei 2023 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen die dubbele dubbel bank gezien?
Ja nou is Brecel ervaren maar daar had een snooker gelegd moeten wordenquote:
Je snapte mequote:Op maandag 1 mei 2023 20:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het Pool topic
Je zou dit elke 5 minuten wel kunnen posten of zo, belachelijk veel nu alquote:
Lijkt mij de laatste druppel ja.quote:
Wat een spanning!quote:Op maandag 1 mei 2023 21:10 schreef Zorro het volgende:
Ik kom er nu achter dat Selby om zijn mid-session interval te redden er toch nog eentje moet winnen.
Zie je nou wel dat die sessies met 9 frames voor verwarring zorgen.
Nee johquote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik voel dat Luca dit nog uit handen gaat geven
Ga je dan met spullen gooien?quote:Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik voel dat Luca dit nog uit handen gaat geven
Niet dat snooker veel emoties bij me opbrengt. Bij voetbal is dat toch andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |