Brecel ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:40 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens Neal Foulds hebben Steve Davis, Stephen Hendry en Ronnie alledrie al hun zegen gegeven
Brecel neemt te veel risico vind ik: iets te vaak de net te lastige bal aannemen. Leuk als je in vorm bent maar is niet vol te houden op een WK. Teveel frames per match en het duurt te lang daarvoor.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik al zei na de overwinning op Ronnie: Brecel is zo onberekenbaar dat ie de volgende wedstrijd net zo makkelijk verliest. En ja Si speelt geweldig, maar tegen Ronnie had Brecel met de ogen dicht en de achterkant van zijn keu kunnen spelen en dan lukte het nog. Elk kansje pakte hij meteen,
Nu, not so much.
Ronnie was ook wel echt slecht die laatste sessie. Die kon geen bal potten. Deze Si wint ook makkelijk van de Brecel uit die sessie. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet veel slechter speelt, hij krijgt nu alleen niet zo veel kansen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik al zei na de overwinning op Ronnie: Brecel is zo onberekenbaar dat ie de volgende wedstrijd net zo makkelijk verliest. En ja Si speelt geweldig, maar tegen Ronnie had Brecel met de ogen dicht en de achterkant van zijn keu kunnen spelen en dan lukte het nog. Elk kansje pakte hij meteen,
Nu, not so much.
Hij had toen wel dat elke split goed viel, elke hit-and-hope goed uitpakte. Maar verder inderdaad. Ronnie zei ook dat ie het een stuk moeilijker zag worden tegen iemand die beter speelde dan hij.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ronnie was ook wel echt slecht die laatste sessie. Die kon geen bal potten. Deze Si wint ook makkelijk van de Brecel uit die sessie. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet veel slechter speelt, hij krijgt nu alleen niet zo veel kansen.
11 5quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:07 schreef EP3 het volgende:
Luca met de comeback. Wat was de stand toen ze aan deze sessie begonnen?
Hij is toch een beetje ontdaan.quote:
Top 3 die ik gezien heb komen toch niet uit deze wedstrijd, hoewel het soms ook wel inwisselbaar is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Aan het einde van het toernooi maken ze altijd zo'n top 10 met Shot of the Championship. Maar ze kunnen er ook wel 10 uit deze wedstrijd trekken denk ik. Wat een fantastische partij.
Mijn nummer 2 is deze van Brecelquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Heb alles kunnen zien, maar moest net overstappen toen Luca dit deed natuurlijk
Shot van het toernooi is sowieso van hem.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
Acht frames in 2 uur en een paar minuten. Zo kan het dus ook.
Hij mag zeker niet klagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:30 schreef Zorro het volgende:
Echt fucking ongelofelijk hoe vaak Selby dat geluk heeft
Ken zegt net precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Is Brecel bezig met een comeback zoals Hendry tegen White?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:02 schreef Janneke141 het volgende:
Kan iemand het woordje 'krijgt' in de TT even vervangen door 'geeft'?
Hij heeft ineens zijn spel weer gevondenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
Si verdient nu een frame winning break
Deze wedstrijd verdient een deciderquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij heeft ineens zijn spel weer gevonden
Si speelt het hele toernooi al briljant snooker. Dus n terechte vraag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:07 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk even niet en het is ineens helemaal andersom?
De commentatoren op de BBC vroegen zich deze week steeds af waarom we Si nog niet eerder hadden gezien.
Nou ik begin een vermoeden te krijgen.
Was ook maar een grapje hequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Si speelt het hele toernooi al briljant snooker. Dus n terechte vraag.
Het komt hier niet zo vaak op TV maar in de VS en in Azie wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is 8-ball en 9 ball niet zo populair als snooker, terwijl het op cafe vaker wordt gespeeld
Dat is het meestal wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje he
Ik doe maar even een beetje psychologie van de koude grond:
Zou het kunnen dat hij bij 14-5 dacht dat ie er al was, concentratieverlies en als Brecel dan een aantal frames op rij pakt dat ie de spanning en druk ineens keihard voelde en nu hij niks meer te verliezen heeft het ineens weer kan
Hij speelde te langzaam. Moet ie niet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
Deze misser had ik niet meer verwacht
Ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Zorro het volgende:
Ik moet eigenlijk weg.
Maar dat wil ik helemaal niet
Ik ben tot zeker 12 uur weg straks, dus ik kan nog wel een paar frames kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:26 schreef wdn het volgende:
Zo briljant als deze game is zo irritant is de andere game![]()
Ik was eigenlijk van plan om op tijd naar bed te gaan, dan zie ik morgenvroeg bij het ontbijt wel hoe het eindigt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben tot zeker 12 uur weg straks, dus ik kan nog wel een paar frames kijken
quote:
Hmmquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is toch wel een van de meest bizarre WK-wedstrijden die ik ooit gezien heb.
De 18-14 of de 18-17 met de misser op zwart?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Hmm
Dat zal mijn hele leven toch Hendry tegen White blijven
Beidequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De 18-14 of de 18-17 met de misser op zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |